Ilves - Jokerit la 3.12.2005

  • 10 460
  • 76

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Joo kyllä tämä on nyt mennyt niin kosmisiin sfääreihin tämä itkunpillitys että oksat pois. Yksi valittaa että Jokerifanit käyttävät valosoihtuja vain vierashalleissa kun fanit ovat vartavasten linkittäneet kuvia tähän samaan ketjuun jossa näitä täysin harmittomia esineitä esitellään Hartwall Areenalla. Sitten inistään että savupommeja sytytetään sisätiloissa kun vartavasten on tähdennetty että sisätiloissa ei sytytetä tällaisia (paitsi ilmeisesti Mikkelissä, jossa täysin vaaraton vahinko on päässyt tapahtumaan). Sitten maristaan kuinka Jokerifanit ovat rikollisia, jotka suttaavat kasvojaan terroristien tavoin ja kulkevat kaulaliinat kasvoillaan (!). Voi kiesus sentään! Kutsukaa Nato apuun näitä ääriterroristeja vastaan! Demokratia on uhattuna!
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Tulomatkasta ja itse pelitapahtumasta ei ole kuin hyvää sanottavaa, mitä nyt osa matkaseurasta oli kokemuspohjaansa nähden ylimitoittanut juomavarantonsa. Peli oli poikkeuksellisen viihdyttävä, tapahtumia riitti ja käyttäytymisessä ei minunkaan mielestäni ollut huomautettavaa (usein on).

Sen toki huomasin, että sisäsoihtujen polttajat ohjattiin poliisien toimesta sivummalle, mutta että putkaan moisesta ja sieltä vasta aamulla pois ja oikein sakkojen kera... Ei voi hyväksyä, niinkuin eräs tuttavani asian luultavasti ilmaisisi.

Matsin jälkeen oli kuulemma hallin ulkopuolella sitten tapahtunut tutunkuuloisia ylilyöntejä siniseltä blokilta. Ihan tulee eräs toinen tapahtuma (vinkkejä: sama kaupunki noin kahdeksan vuotta sitten, "Jatkossa tilanne yhä paheni, ja poliisi joutui jossain määrin alakynteen. Rauhallisella, provosoimattomalla ja neuvottelevalla asenteella poliisi sai tilanteen hallintaansa.") mieleen. Koska olin molempien tapahtumien aikaan itse turvallisesti ja mukavasti aterioimassa, jätän enemmät jälkipyykit muille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös