Ilves.com

  • 41 637
  • 108
Suosikkijoukkue
Ilves
Here we go again.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Koskahan .com pääsee veikkauksen listoille..?? Esim. tulosvetoon, et montako vuorokautta putkeen pysyy toimintavalmiudessa..

Ja ei muutaku uudestaa päätä seinään.. ja uudestaan...
 

Dirty deed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Isoja videotiedostoja on imuroitu Pelsu-pelistä niin paljon että tämä raja tuli vastaan jo puolessa välin kuuta. Hip hip hurraa palveluntarjoajan yksipuolinen sopimusmuutos...
 

Santiago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HN kirjoitti:
Eiköhän palveluntarjoajan vaihdosta johtuvasta katkoksesta ilmoiteta etukäteen.

Näyttää juuri nyt olevan koko Daous alhaalla.

Totta kyllä, eipä vaihdosta ole ainakaan näyttävästi uutisoitu.

Daousin laatupalvelu siis kyseessä myös tämän katkoksen takana.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Ilves.com vaihteeksi alhaalla.
Onkohan nyt kyseessä lupailtu päivitys ?

Edit : Ilmeisesti taas katko serverillä, ei sen kummempaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Nyt on vaihtunut sitten ulkoasu! Alku hämmästelyn jälkeen täytyy sanoa, että tyylikkäimmät Sm-liiga joukkueen sivut, ovat vaihtuneet vielä tyylikkäimmäksi.
Edellisestä "lookista" on menty hivenen vielä selkeämmäksi ja yksinkertaisemmaksi, eihän tällä mitää väliä ole, mutta kiva piristys.

Vielä kun saataisiin ne pirun videoraportit takaisin.
 

Number 11

Jäsen
Gerodz kirjoitti:
Vielä kun saataisiin ne pirun videoraportit takaisin.

Taitaa olla niin, että Canalin ja SM-liigan välinen sopimus kieltää seuroja julkaisemasta videomateriaalia sivuillaan. Tai jos niitä vanhoja videoraportteja kaipailit niin se on tietenkin eri asia :)
 

Hoblaa#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siinä sopimuksessa on tietääkseni joku pykälä jonka mukaan saa näyttää esim 2(?) min pituisia pätkiä, en nyt muista oliko se 2,3 vai 5 minuuttia mutta kuitenkin. Ja joku Ilves.comin ylläpitäjistä kertoi että he eivät ole kerinneet neuvotella Canalin kanssa raporteista, koska heillä on ollut paljon työtä uuden ulkoasun kanssa.
Oikeastaan Canal on varmasti tarkempi tälläisen nettimateriaalin kanssa, koska tosin kuin MTV3 Canal on yksin maksullisten katsojien varassa, MTV:hän sai tuloja mainoksista. En kuitenkaan usko että Videoraportit vievät yhtään katsojaa Canal+:slta. Tulevathan ne paljon pelien jälkeen ja todelliset kiekkofanit jotka näitä raportteja katsovat kyllä omistavat Canalinkin.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Mikäs .comin keskustelupalstassa nyt mätkii..??

Itse en ainakaan pääse mestoille, jotain critical erroria vaan pukkaa.. Onkos kenelläkään muulla samanmoista onkelmaa, vai onko vika vaan meitsin henkkoht. zerverillä..???
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
BlackJack#21 kirjoitti:
Mikäs .comin keskustelupalstassa nyt mätkii..??

Itse en ainakaan pääse mestoille, jotain critical erroria vaan pukkaa.. Onkos kenelläkään muulla samanmoista onkelmaa, vai onko vika vaan meitsin henkkoht. zerverillä..???

Sama ongelma on, eli ei vika ole sinun koneessasi.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aika jyrmee joulutervehdys ilves.comin etusivulla.
Mun mielestä se näyttää siltä, että jätkät on hirtetty joulukuuseen.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Mihkäs se .comi nyt on mennynnä..??

Vai onko meikäläinen vaan pistetty sulkuun turhanpäiväisen jöötinjauhannan takia..??
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Minun mielestä on todella haitallinen toimenpide,jos Ilveksen keskustelupalsta lakkautetaan,koska sillä on seuran suosiota nostava vaikutus.
 

"Jalkakynä"

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kyse taitaa olla lähinnä kovasta kritiikistä jota seurajohto on saanut osakseen. Mielestäni se on Ilvesläisen kulttuurin hienous, että kaikkeen suhtaudutaan varauksella ja kritiikillä.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Kyllä minä ainakin voisin omalla nimelläni kirjautua sinne jos sitä vaadittaisiin.
Moderointiin pitäisi saada joku joka tekee sitä samalla pieteetillä kuin täällä tehdään.
Ja trollit joita aina sillontällön liikkuu, olisi saatava kitkettyä pois, eikä "asiallisten" kirjoittajien pidä tarttua täkyyn..
sitähän ne just haluaa!
Mun mielestä Ilves.com on aika loistava foorumi, siellä tulee pistäydyttyä ja kirjoiteltua aina kun on ASIAA.

Paskempi juttu jos homma lähtee samaan malliin kuin porkkanamaalla keulimaan.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytynee tässä sitten varmaan siirtyä tänne Jatkoajan Ilves-osioon, sillä kaikki merkit tuossa ilves.comin keskustelussa viittaavat siihen, ettei se keskustelupalsta ole enää kovinkaan pitkään toiminnassa.

Tai jos on, niin pian sinne saavat vain harvat ja valitut kirjoittaa Ilveksen nykyjohdolle kelpaavia korulauseita.

Itse olen suosinut nimenomaan ilves.comia siitä syystä, että olen vuosien varrella huomannut sinne lähetettyjen viestien tavoittavan seuramme päätöksentekijät.

Mutta kun Tappara uskalsi sulkea jälkipelinsä, niin eivätkös nämä meidänkin päättäjämme ryntää tekemään samaa virhettä.

Se päätös tulee vääjäämättä romahduttamaan ilves.comin kävijämäärät, vaan mitäpä tuosta: typeriäkin päätöksiä saa vapaassa maassa tehdä.
 

PJx

Jäsen
Uutisesta jäi pois se kaikkein yksinkertaisin vaihtoehto: Lisäys sivujen ulkoasuun. Jokaisen sivun otsikossa voisi lukea selkeä varoitus, ettei Ilves vastaa kirjoituksissa esitetyistä huhuista ja väitteistä. Silloin netti-lukutaidottomallekin pitäisi olla selvää, ettei keskustelupalstan tietoihin ole luottamista.

Sivujen perustamissyy oli aikanaan looginen, eikä asiat ole siitä juurikaan muuttuneet. Ehkä keskustelu kaipaisi myös itku-osion, jolloin ”normaali” kiekkokeskustelu pysyisi hieman positiivisempana. Kaikenkaikkiaan palstojen karsiminen kertoo enemmän seurojen epäonnistuneesta julkisuuden hallinnasta kuin palstojen ikävästä tasosta/sävystä.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Määräisivät samantien Hakametsään hiljaisuuden myös erätauoille.
Pelin aikainen hiljaisuus katsomoissa on tämän kauden aikana saatu melkoisen täydellisesti toteutumaan.
 

"Jalkakynä"

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
kissankarva kirjoitti:
Määräisivät samantien Hakametsään hiljaisuuden myös erätauoille.
Pelin aikainen hiljaisuus katsomoissa on tämän kauden aikana saatu melkoisen täydellisesti toteutumaan.

Onneksi tilanne on viime peleissä parantunut, kun "fanit ovat vallanneet D3 kaarteen seisomakatsoman itselleen...(kiitos)... Vaikka itse en näihin kuulu on hyvä että he palasivat sinne mikä on "oikea" fanikatsomo...(tais mennä komeesti OFF-Topicin) (mutta oikeastaan ainut mahd. kehua tät siirtoa)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös