Siä se meitin ECHL vahvistus pistää mulle jauhoja ...
On kyllä näpsäkän oloinen sälli. Jalka liikkuu ja veto lähtee.
Siä se meitin ECHL vahvistus pistää mulle jauhoja ...
Mulle laittoi ainakin ja kunnolla! Olin niin perkeleesti väärässä, on se myönnettävä kaikille. Hieno päivä Ilvekselle ja liput on jo SaiPa matsiin hommattu, kun kerrankin natsaa aikataulut.Siä se meitin ECHL vahvistus pistää mulle jauhoja ...
Pakko antaa Niemelälle apureineen iso plussa. Majoukkuetauolla on selvästi tehty töitä, ja joukkuepeli on ihan eri tasolla kuin ennen taukoa. Kaikissa osissa kenttää.
Suomi oli tosiaan huikea eilen. Halusi voittaa tuon matsin ja johti joukkojaan saaden tuon tarttumaan muihinkin.Alivoima oli tosiaan erinomaista eilen. Samoin Pavlat pelasi todella hyvän ottelun. Kentän hahmo oli kuitenkin Eemeli Suomi, joka pelasi huikean ottelun.
Könönen kärsii tuossa siitä, että pelaa hyvin vähän erikoistilanteissa. Lisäksi hänen ollessaan jäällä vastustaja ei juuri tee maaleja, mutta eipä tee Ilveskään. Eli vähän tuollainen shut down pelaaja, joka ei kuitenkaan pelaa juurikaan alivoimaa. Eli sikäli vähäinen peliaika ei ole niin ihmeellinen asia. Sitten jos katsotaan erikseen eilistä, niin Könösen peliaika 10.10 on selvästi pienin. Seuraavina Meskanen 13.45 ja Väisänen 13.55. Noista Meskanen pelaa ylivoimaa (pelissä 4 yv-kertaa) ja Väisänen alivoimaa (pelissä 4 av-kertaa). Jokainen istui yhden 2 min jäähyn, mutta en nyt muista, miten nopeasti Könönen ja Rafkin pääsivät samanaikaisilta jäähyiltään takaisin peliin. Varmasti meni pidempään kuin Meskasella ja Väisäsellä, jotka pääsivät tasan 2 min jälkeen takaisin jäälle.Katselin tilastoja, josta nousee esiin Juuso Könösen pieni peliaika. Harjoituskaudella pelasi vielä 15min/ottelu ja nyt vastuuta tuli vähän yli10 minuuttia eli pelasi vähiten hyökkääjistä.
Ei helvetissä ikinä koskaan Vehviläistä meille edes vitsillä!Jos V.Vehviläinen ulostetaan JYP:istä niin voisiko siinä olla testijakson kautta haastajaa nykyiselle kaksikolle?