Ilveksen peliesitykset kaudella 2024–2025

• 104 009
  • 602

Kyle

Jäsen
Yksi asia mikä on muuttunut edelliskausiin verrattuna on se,että Ilves on onnistunut pysymään poissa otsikoista.

Oli Nokia Areenaa, Myrrän sexypöxy-kiekkoa, Myrrän potkut, Pennasen sekoilut, "LastDance" jne jne...

Tällä kaudella tuntuu että media unohtanut koko Ilveksen ja joukkue saanut ihan rauhassa keskittyä ilman paineita.
Onko tämä ollut ihan tietoinen asia johon joukkueen johto on satsannut, mene ja tiedä.

Jo pidempään olen odottanut sellaista "statement"-peliä jossa nähtäisiin joukkueen oikea potentiaali.
Eilen sellainen saatiin mielestäni.

Voihan se olla tietoista asiaa, mutta tällä kaudella kyllä HIFK:n pelaajaralli, Kärppien, Pelicansin, TPS:n ja Tapparan sekoilu on laittanut aika kovat pohjat medialle. Jotta tuossa porukassa pysyy mukana niin olisi kyllä tarvinnut oikeasti kunnolla sekoilla. Vastaavasti Raipen Saipa ja Syksyn Kiekko-Espoo varastivat ne kauden positiivisimmat otsikot.

Kyllähän eilen ainakin useampi media hehkutti kun kärkipelissä heiluivat myös nyrkit(positiivisessa sävyssä tällä kertaa), niin kyllä media hereillä on myös Ilveksen suhteen on jos tilaisuus tulee.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Outo juttu kun 5-1 voitetun kärkikamppailun jälkeen kuulee kahden työkaverin mielestä Ilveksen pelanneen huonosti. Itse en peliä nähnyt ja olin koosteen perusteella ihan fiiliksissä, mutta tänään fiilikset laskivat em kommenttien jälkeen.

Enpä tiedä mitä peliä työkaverisi katsoivat, oli yksi ehjimmistä 60 minuuttisista mitä Ilves (oletan että mikään muukaan joukkue) on tällä kaudella pelannut. Peli olisi voinut päättyä vaikka 10-1, ja vastassa lähtökohtaisesti yksi suurimmista mestarisuosikeista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy