Ilveksen peleistä...

  • 1 616
  • 36

referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Philahelphia Flyers
Vau! Saatiinpas tähänkin topicciin näköjään keskustelua aikaiseksi...
<BR>
<BR><B>Mad dog!</B> Minua ei kiinnosta että ketä sinä uskot ja ketä taas et... Meillä kaikillahan on oma mielipide asioista. Minä sen jo esitin. Kiitoksia muuten sinne Ilveksen suuntaan. Sillä Matti Kaipainen on esimerkillinen taistelija. Matti Kaipainen on ollut yksi Lukon parhaista tällä kaudella. Matilla todella tuota asennetta löytyy...
<BR>
<BR><B>HN!</B> Media on aina media. Kyllähän se nyt ihan mukiin menevää peliä oli, mutta ei todellakaan mikään elämää suurempi ottelu.
<BR>
<BR><B>Marian!</B>! Kyllä minä Raipen ottaisin ilman muuta Lukkoon. Sillä vaikka Raipella jo on ikää niin vielähän nuo kädet silti mukavasti noita lättyjä heittää... Ja Lukkohan kärsii sentteripulasta.
<BR>
<BR><B>Polvipetteri</B> Taitaa Polvipetteri vain olla kateellinen kun Tapparasta ei löydy samanlaista taistelijaa kuin Lukosta Matti Kaipainen! Matti on juuri sellainen pelaaja jota katsojat eivät osaa arvostaa tarpeeksi mutta on joukkueelle erittäin tärkeä pelaaja. Valmentajat osaavat tätä arvostaa ja Kaipainen saa todella paljon vastuuta Lukosa. Hyvä näin! Tälläisiä pelaajia liigassa on harvassa mutta samantyyppinen pelaaja on TPS:n Jani Kiviharju. Vastustajien mielestä nämä herrat ovat todella inhottavia mutta joukkueelleen kultaakin kalleempia. Näin vain asia on.
<BR>-----------------
<BR>It\'s not whether you win or lose but how you lay the blame.
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: referee 2001-01-31 13:52 ]</font>
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huvittava tuo kateellisuusväite, jääköön omaan arvoonsa. Ei sinun varmasti tarvitse minulle tai kenellekään muulle tällä palstalla kertoa mikä Kaipaisen rooli joukkueessa on. Tai hänenlaistensa pelaajien. Esitin asian viihdyttävyyden kannalta ja niin ikään jääkiekkoilun kannalta. Pelityyli ei ole viihdyttävä eikä myöskään vie jääkiekkoilua eteenpäin. Ellei siten horisontissa siinnä Summmasen hekumoima \"ultimate-hockey\". Tosin siinäkin lajissa Hiiri \"äkkiä mailaniskun jälkeen omaan vaihtoaitioon \"Kaipainen olisi kuin pingviini Saharassa.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
<BR>polvipetteri: Masa Kaipainen taitaa olla juuri näitä pelimiehiä, joita omassa joukkueessa tarvitaan ja vastustajan joukoissa vihataan.
<BR>
<BR>Tuon tekstisi olisit muuten viime vuonna voinut laittaa (ja kenties laitoitkin!) Tappara-saitille sellaisenaan - siten että olisit vain vaihtanut Masan nimen tilalle Mika Arvajan. Kaikki argumentit \"pelkuri\"-leimaa myöten ovat kuitenkin aivan identtiset.
<BR>
<BR>Sinänsä olen sitä mieltä, että tapparalaisten on tuomareille valittamisesta turha nostaa minkäänlaista älämölöä. Siellä kun valmentaja hoitaa tämän raitapaidoille räksytyksen tavalla, joka takuulla kajahtaa viimeistään loppupeleissä omaan nilkkaan.
<BR>
<BR>Tästä asiasta oli Mikko Leinonen kuulemma jo Jukkaa puhutellutkin.
<BR>
<BR>
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mad Dog: aivan oikeassa olet tuop Arvajan suhteen. Mielipiteeni miehestä ilmaisin tuossa avaamassani otsikossa.
<BR>
<BR>Kai tapparalaisilla oikeus mielipiteeseensä on. En minä täällä Rautakorpea edusta! Hän vastatkoon omista sanoistaan. Itse olen Tapparan sivuilla juuri tänä aamuna kijoitanut mielipiteeni Tapparan ja tuomareiden väleistä, ja siinä tuon esiin moitteeni alituisen tuomareille parjaamisen suhteen. Toivoisin, ettet yleistä asioita jatkossa minun (tai kenenkään muun) suhteeni. Sovitaanko?
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sovitaan pois, polvipetteri. Sinä et edusta Rautakorpea, enkä minä niitä ilvesläisiä pikkunöösejä jotka ilkkuvat jäässä makaavalle huippusentterille, jonka koko uran paha silmävamma olisi voinut vaarantaa.
<BR>
<BR>Halusin tuoda tuon Rautakorpi-jutun esiin, kun tiedän, että Tapparassa ollaan todella huolissaan, kun Jukka ei pysy enää kontrollissa lainkaan.
<BR>
<BR>Paine nousee - pleijarit lähenevät!
 

axe

Jäsen
Anteeksi nyt kun puutun edelleen Tappara-Ilves -pelin tapahtumiin ja tuohon \"meidän isi on parempi kuin teidän isi\" -väittelyyn. Joka tapauksessa nämä väitteet siitä, että Tappara olisi viheltänyt nimenomaan RAIMO HELMISELLE tämän koskiessa kiekkoon, ovat vahvasti liioiteltuja, ja itse asiassa veikkaanpa että kyseisen väitteen esittäjä (Mad Dog?) on lukenut asialle perustelunsa vain Aamulehdestä.
<BR>
<BR>Ottakaapa nyt se videonauha esiin -- olkoonkin että sen katseleminen Ilves-fanina voi olla vähän kirvelevää -- ja kuunnelkaa koska vihelletään. Silloin vihelletään, kun Tappara on saanut meidän silmin katsottuna väärän jäähyn ja Ilves siis pääsee \"vääryydellä\" pelaamaan ylivoimaansa. Silloin vihelletään ILVES-PELAAJALLE, ei RAIMO HELMISELLE, ja sillä vihellyksellä protestoidaan lähinnä tuomareille. Kyllä siellä saa Antti Bruun ja kumppanitkin osansa vihellyksistä kiekkoa kuljettaessaan, ei sitä Raipelle oltu tähdätty.
<BR>
<BR>Varmasti Helminen Tappara-katsomosta saa ei-aina-niin-kivaa palautetta, mutta sellaiseen niin yksilöityyn ja isolla kuorolla menevään provosointiin ei olla koskaan menty kuin Ilveksen haistavittu-katsomo menee Ojasen kohdalla ja meni ennen Jutilan kohdalla.
<BR>
<BR>Vaikka Jari Perkiö erikoisesti kirjoittaakin \"Illan erikoisessaan\" jostain vihellyksistä, niin Aamulehden sana ei kuitenkaan ole Jumalan sanaa.[addsig]
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hervannan näkijälle sen verran että on se minun mielestäni aika paksua sanoa tuosta noin vaan Helmistä liigan selvästi parhaimmaksi sentteriksi. En tiedä oliko kyseessä sitten jokin käytännön pila tai tarkoitettu provosointi jotain tiettyä henkilöä kohtaan, mutta rohkenen olla eri mieltä. Ymmärrettävästi sinulla, ja minullakin on oma lehmä ojassa, mutta ei varmasti ole Raipe mitenkään ylivertainen esim. Davidssoniin nähden.
<BR>
<BR>En tiedä miten tämän vertailun olet tehnyt...[addsig]
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ottanut ko. peliä nauhalle, vaan katselin sen kotiteatterissani livenä, mutta kyllähän pelin loppuvaiheessa aina vihellettiin, kun Raipe kuljetti kiekkoa.
<BR>
<BR>Mikäli kyseessä olisi ollut vain yleinen mekkala tuomareita vastaan, ei se vihellyskonsertti kai olisi vaimentunut heti, kun Raipe ohjaa pelivälineen kanssapelaajalleen?
<BR>
<BR>Sitä paitsi tuolla yllä kaiken nettitapparalaisuuden ruumillistuma TM myöntää itsekin viheltäneensä nimenomaan Raipelle.
<BR>
<BR>
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: Mad Dog 2001-01-31 18:07 ]</font>
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En minä ole mikään Tapparan nettijoukkojen johtaja. Toki kirjoitan paljon viestejä koska minulla on myös paljon sanottavaa ja aitoa kiinnostusta kommentoida jääkiekkoon liittyviä asioita. Se mikä on koko homman pointti niin Ilveksen fanikatsomolaisena on ihan turha alkaa nostamaan haloota jostakin vähäisestä Raipelle viheltelystä kun otetaan huomioon, miten Ilveksen fanikatsomo aikoinaan \"kunnioitti\" Timo Jutilaa ja nykyään Janne Ojasta. Silloin Jutila aikoina ajattelin että ei noille mitään voi ja yritin keskittyä vain pelin seuraamiseen.
<BR>
<BR>Mad Dog: Aivan varmasti joku kavereistasi on nauhoittanut pelin joten ei sinulle tuota vaikeuksia saada sitä nauhaa. Miten pystyt esimerkiksi Hämeenlinnassa katsomaan pelin jos kuulet kun sikakatsomo huutaa Raipelle niin onko kiekkoiltasi pilalla?
 

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiista saa taas jatkoa;=
<BR>
<BR>Itse en olisi tähän keskusteluun lähtenyt,
<BR>mutta Cannibalin kirjoitukset saivat minut kiehumaan
<BR>Otetaan Taminkin aikoinaan käyttämä
<BR>A B ja C esiin
<BR>
<BR>(A) Cannibal, tulit keskusteluun vain ja ainoastaan tuomaan Bluesin pelaajan esiin.
<BR>Miksi ? Mielestäni on ihmeellistä vetää Bluesin pelaajia keskusteluun mukaan, koska keskustelussa ei mainittu makkarapoikia.
<BR>
<BR>(B) Kuka johtaa a-maajoukkueen pongopörssiä ? Ihan vaan ruiskeena vereen, kyseessä on Raimo Helminen. Myönnän, että tahti on hiipunut viime vuosina, mutta maaginen peli-äly on kohdallaan. Helminen ja tämä numero 96 poikkeaa aika paljon toisistaan. En viittaa taitoihin vaan taustoihin. Raipe on Ilveksenkasvatti ja ehkä Tampereen tunnetuin 41.
<BR>Mies on niin Ilves kuin kukaan voi olla.
<BR>
<BR>(c) Jos vertailet, niin ota huomioon muidenkin arvojärjestys. Älä vedä makkarapoikia mukaan, koska ketään ei kiinnosta !
 

Tinke18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Timrå IK,Toronto
Tässä tulee nyt vastauksia varmaan vähän kaikille mutta tulkoon.
<BR>
<BR>
<BR>Niin tuohon eiliseen peliin voin sanoa sen että aivan samanlaista sumputusta harrasti myös Lukko. Se peli oli molemmilta tarkkaa puolustamista alusta loppuun. Ja uskon että harva joukkue lähtee vieraspeliin takki auki (lue= yltiöpäisesti hyökkäämään), joten nuo väitteet siitä, että ainoastaan Ilvestä vastaan pelataan tylsää kiekkoa voidaan jo nyt unohtaa. Eikä sillä ole väliä, millaisella pelillä ne pisteet ottaa kunhan ottaa.. Jääkiekossa, kun ratkaisevat maalit ei tyyli!
<BR>
<BR>Ja Helmisen ottaisin todella mielelläni tänne Raumalle vaikka Pakaslahti ja Seva lisivat terveiden kirjoissa. Voinpa sanoa että mikä tahansa liigajoukkue ottaisi Helmisen, jos vain hänet saisi. Mutta Raipe on Ilveksen miehiä ja hän on mielestäni aika selvästi ilmaissut halunsa päättää loistava uransa Ilveksessä. Joten tuskinpa Raipea missään muussa liigaseurassa nähdään...
<BR>
<BR>Ja TM oletkos sitten sitä mieltä että Raipelle saa huudella mitä vaan, mutta Jannelle ei? Vai mitä sanot siihen, kun Raumalaiset eilen huutelivat hallissa että Fossiili-Raimo! Fossiili-Raimo! Mitäs siihen sanot. Mielstäni kenelläkään ei ole kunnon syytä alkaa Raipea arvostelemaan hänen ns. hitautensa takia. Sitä paitsi kyllä niitä paljon hitaampiakin löytyy...[addsig]
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tinke18: Vastaukseni on se että vastustajien tähtipelaajille huutelu on asia joka on ja pysyy. Tietysti minua harmittaa kun Äijänsuolla E-katsomoa vastapäätä oleva pääty huutelee Ojaselle mutta ymmärrän että myös Ilves-fania harmittaa että samainen pääty huutaa Helmiselle. En kuitenkaan kanna siitä huutelusta Hakametsän ulkopuolella mitään katkeruutta tai vihaa koska tiedän että ei sitä huutelua vastustajan kotikentältä pystytä millään poistamaankaan. Pelaajat ovat kaikki yksilöitä ja joitakin se huutelu saattaa häiritä enemmän, joitakin vähemmän. Jotkut pelaajat saattavat saada jopa lisää tsemppiä ja näyttämisen halua siitä kun he kuulevat ivahuutoja, riippuen siitä millainen fiilis pelaajalla siinä pelissä on.
<BR>
<BR>Kun huutelu pysyy hyvän maun rajoissa että mitään todella loukkaavaa ja asiatonta ei huudeta niin silloin kaikki on OK.
<BR>
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös