Mieho on kyllä edelleen sentteri, vaikka Ilveksessä on välillä laidalla pelannutkin.Ilveksen sentterit ennen Artun lainaa olivat Roman, Saarela ja Vainionpää. Tuosta voi kyllä päätellä, että Ikosen varaan oli laskettu jo tälle kaudelle jotain.
Mieho on kyllä edelleen sentteri, vaikka Ilveksessä on välillä laidalla pelannutkin.Ilveksen sentterit ennen Artun lainaa olivat Roman, Saarela ja Vainionpää. Tuosta voi kyllä päätellä, että Ikosen varaan oli laskettu jo tälle kaudelle jotain.
Ilveksen sentterit ennen Artun lainaa olivat Roman, Saarela ja Vainionpää. Tuosta voi kyllä päätellä, että Ikosen varaan oli laskettu jo tälle kaudelle jotain.
En usko myöskään, että Miehoa on sentteriksi suunniteltu ensi kaudelle. Oli miten oli, niin Artun lähtiessä meillä lienee sentteriosasto mallia; Roman, Saarela, Mieho ja Vainionpää. Ikosen ollessa lasaretissa tai kuntouttamassa itseään, niin toivotaan, että loukkaantumisia ei tule, yhtäkään, koska reserviä ei ole, eikä kilpailuakaan tuolle paikalle. Top4-joukkueen sentteriosasto tuo ei ole, ehkä sijat 7-10.
Keväällä olleiden tietojen ja haastatteluiden mukaan olisi pitänyt olla kunnossa Liigan alkaessa. Näin minä olen kaiken informaation käsittänyt. Varmasti onkin tiedossa kuntoutumisen aikataulu jälleen. Onko se 3kk vai 1v, niin sitä ei kai tiedä kukaan ulkopuolinen?Tai sitten seuralla on tiedossa kuntoutuminen ja sen kesto eikä oteta mitään riskejä.
Eikö ole tullut tarpeeksi pisteitä?
Keväällä olleiden tietojen ja haastatteluiden mukaan olisi pitänyt olla kunnossa Liigan alkaessa. Näin minä olen kaiken informaation käsittänyt. Varmasti onkin tiedossa kuntoutumisen aikataulu jälleen. Onko se 3kk vai 1v, niin sitä ei kai tiedä kukaan ulkopuolinen?
Pieni pettymys ollut harkkamatseissaTuli muuten tosta neloskentästä mieleen Vainionpää. Vainarihan oli erittäin hyvä viime syksynä, sieltä tuli lokakuussa hattutemppua ja vähän t-paitoja teetettiin mutta sitten tuli se pidempi loukki ja ei sen jälkeen kyllä millään palannut tasolleen enään!? Miltä on vaikuttanut harkkapeleissä?
Käytännössä nollan, kunhan Are tuosta lähtee. Samaa on tullut toitotettua keväästä asti ja silloin ainoa argumentti oli, että on maaliskuu tai huhtikuu. Nyt jos kritisoi, niin kaikki peitotaan koronalla, vaikka se on vain huono tekosyy siihen, että miksi Ilves hankki täysin klesan pelaajan(Ikonen) kärkisentteriksi. Roman vaikuttaa harkkapelien perusteella täysin sopimattomalta tähän sarjaan.Ilves on yhden sentterin joukkue. Eikä se naurata yhtään, herätys Koskela.
Roman ollut aivan turisti tähän asti. Toivottavasti parantaa.Ilves on yhden sentterin joukkue. Eikä se naurata yhtään, herätys Koskela.
Käytännössä nollan, kunhan Are tuosta lähtee. Samaa on tullut toitotettua keväästä asti ja silloin ainoa argumentti oli, että on maaliskuu tai huhtikuu. Nyt jos kritisoi, niin kaikki peitotaan koronalla, vaikka se on vain huono tekosyy siihen, että miksi Ilves hankki täysin klesan pelaajan(Ikonen) kärkisentteriksi. Roman vaikuttaa harkkapelien perusteella täysin sopimattomalta tähän sarjaan.