Jotenkin haiskahtaa todennäköiseltä flopilta tämä Kodytek. Pieni ja pehmeä, eikä tehotkaan kummoiset ole.
Pehmeä? Mistä tiedät? Oletko paljonkin seurannut? Sen perusteella, mitä itse kuullut ja lukenut, ei vaikuta kyllä pehmeältä.Jotenkin haiskahtaa todennäköiseltä flopilta tämä Kodytek. Pieni ja pehmeä, eikä tehotkaan kummoiset ole.
Ei tuosta videosta oikein mitään selvinnyt, mutta 70kg Tsekki vs Tommi Tikka niin tuskin riittää Tsekin kamppailukovuus laidassa ja maalien edustoilla.
Sebokin korvaamiseen riittää märkä rätti, mitä tulee kamppailupelaamiseen. Jos halutaan pärjätä, niin tulijoiden pitää olla tuolla osastolla Tikan tasoa.Vertaat oikeasti Tikkaan? Parempi vertauskohde saattaisi olla vaikka Sebök.
Sebokin korvaamiseen riittää märkä rätti, mitä tulee kamppailupelaamiseen. Jos halutaan pärjätä, niin tulijoiden pitää olla tuolla osastolla Tikan tasoa.
Täysin eri rooliin pääsi Pelsuissa. Pelitapa myös vaikuttaa, Tapolan joukkueessa ei kauhasti sooloilla, Hölö antaa enemmän vapauksia olla luova, vaikka edellyttääkin pelisuunnitelmassa pysymistä.Jasek Tapparassa, ei riitä, Pelsuissa riittää. Hmm.
niin, taisin lukea automaattisesti "Kelleher" jota varmaan tarkotettiinOnko Jasek pelannut Tapparassa, vai häh?
Jasek Tapparaan?Jasek Tapparassa, ei riitä, Pelsuissa riittää. Hmm.
Jäsen punakone tuolla Ipaforkalla:
"Maalivahti check
Puolustus check
Keskushyökkäys 3/4 check
Laiturit 3/4 check"
Jännä nähdä, kuka toinen maalivahti tulee olemaan.
Ja toivottavasti tuo 3/4 keskushyökkääjien ja laitureiden kohdalla ei tarkoita sitä, että nämä puuttuvat olisivat ykkössenteri ja kärkilaituri :D
Mä luulen, että syynä on juuri tuo jäsen Punakoneen osumatarkkuus. Huteja ei pahemmin ole tullut, turhia ei ole länkyttänyt. Luottavainen olo siis itsellä ainakin on. Ihan ilman nimiäkin.Kovasti onnellista väkeä foorumilla, vaikka mitään nimiä ei lyöty pöytään niin 58 tykkäystä!
punakoneen osumistarkkuus on graniittia, mutta pelkästään se että sopimuksia on tehty ei ainakaan minua saa vielä hurmoksen tilaan.
Eipä se ihan noin yksinkertaista ole. Ei jokaisen kentällisessä tarvitse olla mitään vääntäjiä. Katsoo vaikka naapurin Tanusta esimerkiksi.
Punakone on real deal osaston miehiä ja sanoisin, että Ilvesfoorumin varmin tietäjä. Ei sano mitään, jos ei tiedä, arvailut aika minimissä.Mä luulen, että syynä on juuri tuo jäsen Punakoneen osumatarkkuus. Huteja ei pahemmin ole tullut, turhia ei ole länkyttänyt. Luottavainen olo siis itsellä ainakin on. Ihan ilman nimiäkin.
Mä luulen, että syynä on juuri tuo jäsen Punakoneen osumatarkkuus. Huteja ei pahemmin ole tullut, turhia ei ole länkyttänyt. Luottavainen olo siis itsellä ainakin on. Ihan ilman nimiäkin.