Otsikko etusivulla oli että Olli Jokinen itsekin yllättynyt valinnastaa ? Mutta jutun luettuani en Ollin kommenttia löutänyt mistään. Muutenkin juttu oli surkea, taitaa olla kirjoittajalla jotain Ollia vastaan , olikohan joku Nyholm tai vastaava, varmaa ei edes itse osaa edes luistimia solmia kiinne ,puhumattakaan luistelemisesta.
Kyllä sitten ollaan( Nyholm) taas Ollin kavereita jos Olli sattuu tekemään tärkeän maalin ja kehutaan että " ainahan olen sanonut että Olli on pelimies" ja nuollaa pe....ttä
Ärsyttää reportterit joilla ei ole hajuakaan kiekosta.
Onkohan Olli kieltäynyt Hesassa ostamasta ilmaista kaljaa Nyholmille ? Tähän vain Nyholm ehkä voi vastata
Kenet Nyholm olisi mielummin valinnut Ollin siesta Kisoihin ?
Mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään sentteriä mieleen joka olisi parempi kuin Olli ( siis ketä ei valittu)
Kyllä sitten ollaan( Nyholm) taas Ollin kavereita jos Olli sattuu tekemään tärkeän maalin ja kehutaan että " ainahan olen sanonut että Olli on pelimies" ja nuollaa pe....ttä
Ärsyttää reportterit joilla ei ole hajuakaan kiekosta.
Onkohan Olli kieltäynyt Hesassa ostamasta ilmaista kaljaa Nyholmille ? Tähän vain Nyholm ehkä voi vastata
Kenet Nyholm olisi mielummin valinnut Ollin siesta Kisoihin ?
Mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään sentteriä mieleen joka olisi parempi kuin Olli ( siis ketä ei valittu)