Iltasanomien juttu Ollista

• 2 847
  • 26

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs , Detroit Redwings ja Loimaan
Otsikko etusivulla oli että Olli Jokinen itsekin yllättynyt valinnastaa ? Mutta jutun luettuani en Ollin kommenttia löutänyt mistään. Muutenkin juttu oli surkea, taitaa olla kirjoittajalla jotain Ollia vastaan , olikohan joku Nyholm tai vastaava, varmaa ei edes itse osaa edes luistimia solmia kiinne ,puhumattakaan luistelemisesta.
Kyllä sitten ollaan( Nyholm) taas Ollin kavereita jos Olli sattuu tekemään tärkeän maalin ja kehutaan että " ainahan olen sanonut että Olli on pelimies" ja nuollaa pe....ttä

Ärsyttää reportterit joilla ei ole hajuakaan kiekosta.

Onkohan Olli kieltäynyt Hesassa ostamasta ilmaista kaljaa Nyholmille ? Tähän vain Nyholm ehkä voi vastata

Kenet Nyholm olisi mielummin valinnut Ollin siesta Kisoihin ?

Mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään sentteriä mieleen joka olisi parempi kuin Olli ( siis ketä ei valittu)

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti slapshot
Mulle ei ainakaan tule mieleen yhtään sentteriä mieleen joka olisi parempi kuin Olli ( siis ketä ei valittu)
Tosissaanko sanot tuon lauseen? Huhhuh.. Ojanen olisi ollut 150 kertaa parempi. Niemisen Veikkokin on parempi kuin kurpitsapää.

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
C-junnut luistelee...

paremmin kuin Ojanen ...Tosissaanko kirjoitit ??? Hauska kaverit olet . Ojanenhan yritti joskus New Jerseyhin ja on myös itse myöntänyt olevansa liian pehmeä ja kiltti niihin kuvioihin .

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Re: Re: Iltasanomien juttu Ollista

Viestin lähetti Allu

Tosissaanko sanot tuon lauseen? Huhhuh.. Ojanen olisi ollut 150 kertaa parempi. Niemisen Veikkokin on parempi kuin kurpitsapää.

Tarkoitatko, että:

A Veikko olisi tehnyt 150 kertaa enemmän maaleja
B Veikko olisi antanut 150 kertaa enemmän syöttöjä
C Veikko olisi juonut 150 kertaa enemmmän kaljaa ja polttanut 150 kertaa enemmän sikareita.

Kysyy

Luu2:n Bona

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Heh heh.. ihan naurattaa. Ojanen on tämän hetken SM-liigan paras suomalainen sentteri. Ja Jokisellahan on kovat meriitit NHL:stä. Jopa YKSI (1) maali tällä kaudella!!!! Kyllä on todella kovanluokan keskushyökkääjästä kyse! Näitä miehiä on todella harvassa.

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Iltasanomien juttu Ollista

Viestin lähetti Luu2
Tarkoitatko, että:

A Veikko olisi tehnyt 150 kertaa enemmän maaleja
B Veikko olisi antanut 150 kertaa enemmän syöttöjä
C Veikko olisi juonut 150 kertaa enemmmän kaljaa ja polttanut 150 kertaa enemmän sikareita.

Kysyy

Luu2:n Bona

Todennäköisesti C. Mutta Ollista en voi muuta sanoa kuin kädetön jätkä.

Vastaa

Allu

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sm-liiga

Viestin lähetti Allu
Heh heh.. ihan naurattaa. Ojanen on tämän hetken SM-liigan paras suomalainen sentteri. Ja Jokisellahan on kovat meriitit NHL:stä. Jopa YKSI (1) maali tällä kaudella!!!! Kyllä on todella kovanluokan keskushyökkääjästä kyse! Näitä miehiä on todella harvassa.

Nykyinen sm-liigahan on "TODELLA "kovan luokan sarja !!!!
Jortikkakin tuossa taannoin sanoi että oikein hirvittää sm-liigan taso kun joukkueissa pelaa pelaajia jotka oikeasti kuuluvat divariin tai jopa kakkoseen.

Voi voi Jannea ....
Ehkä ens kerralla, I dont thing so !

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä sen kaikki myöntävät. Sm-liiga on NHL:n jälkeen toiseksi kovin liiga.

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toiseksi kovin liiga?? Ja ihanko kaikki niin sanoo... Päällikkö rankaisee kisoissa tehot: 7 + 6 Lisäksi joku kanukki innostuu psyykkaamaan hurmetta pikku ajelulla Olli antaa oppitunnin(ehtii ennen Jarkkoa)

Pakki

Jäsen
OJ:n taidot ovat aivan huippuluokkaa, joten kunhan ego mahtuu vain koppiin, niin hyvä tulee.

Ja hei se nyt vielä olisi puuttunut, että siellä olisi ollut molemmat puujalat (Helminen ja Ojanen)

Mr. Jones

Jäsen
Ne molemmat

on ihan paskoja, eli ei oo väliä kumman ottaa. Ojanen on joka vuosi sm-liigan pistepörssin kärkinimiä, mutta maajoukkueessa yhtä huono kun Petri Varis, joten turha ottaa kisoihin. Toisaalta Olli Jokinen on melkein yhtä paska, ainoo mikä Ollilla on suurempaa on suu.

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Niin onhan teidän hifki ja jokerifanienkin jostain maristava :D
Kun kerran valinnat sopivat teidän kuvioihin, niin jos joku uskaltautuu arvostelemaan ylijumalanne Aravirran valintoja, niin etteköhän ota siitä herneen nenään! Mitäköhän olisi tapahtunut, jos samainen iltasanomien toimittaja olisi kirjoittanut samanlaisen artikkelin Peltosesta :o - silloinhan tähänkin viestiketjuun olisi tullut satoja viestejä :p

susi

Jäsen
Onpa tasokasta keskustelua. Mr. Jones voisi vaikka perustella väitettä, että "Ojanen on yhtä paska maajoukkueessa kuin Petri Varis". Olisi hauska kuulla sun asialliset perustelut tähän heittoon. Lisäksi kerrotko vaikka mulle tilastot Jannen maajoukkue peleistä ja niissä tekemistä pisteistä ja vertaa niitä vaikka sekä Varikseen että Helmiseen ja kerro miltä ne näyttävät.

Tosiasia on se, että Janne ei ole nyt viime vuosina edes päässyt sinne MM-kisoihin näyttäämään osaamistaan. Itse asiassa ei kertaakaan nykyisen maajoukkueen valmentajamme aikana. Sitä ennen kuitenkin oli aivan maajoukkueen vakiomiehistöä. Tämä ehkä kertonee jotain pikemminkin tästä valmentajasta kuin pelaaja Janne Ojasen taidoista ja kyvyistä.

Itse Ojanen kommentoi valintoja näin:

"- No, kohtalaisesti Ruotsissa (SHG) meni, mutta mitä tässä muutamana keväänä peräkkäin on ollut, niin en odottanut kutsua. Isompi yllätys olisi ollut, jos kutsu olisi tullut, Ojanen sanoi."

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ihan oikein...

...että Ojanen ei joukkueeseen mahtunut. Ei pärjäisi kuitenkaan SLC:n kisoissa. Samaa voi kylläkin sanoa Raipesta. Päälliköstä voi kuitenkin ollakin iloa siellä. Ei ainakaan pelkää näitä kanadalaisia, kuten Janne ja Raipe.

OJ = PÄÄLLIKKÖ!!!!!!!

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti slapshot
Muutenkin juttu oli surkea, taitaa olla kirjoittajalla jotain Ollia vastaan , olikohan joku Nyholm tai vastaava, varmaa ei edes itse osaa edes luistimia solmia kiinne ,puhumattakaan luistelemisesta.

Tuo juttuhan oli aivan erinomainen. Teknisesti huippuluokan urheilujournalismia, mitä on harvemmin näillä leveysasteilla nähty. Selkeä näkökulma, jota on perusteltu lukuisin pätevin argumentein. Ei minkäänasteista poukkoilua linjalle, jonka pitäisi miellyttää kaikkia, mutta joka kuitenkin johtaisi pelkkään mitäänsanomattomaan jutusteluun.

Viestin lähetti slapshot

Jospa luet kyseisen jutun, ja ponnistelet kovasti luetunymmärtämisen eteen, niin ehkäpä tämäkin selviää.

Herääkin kysymys, pystytkö Sinä kumoamaan järkiperustein puoliakaan Nyholmin esittämistä argumenteista, jotka puhuvat selvää kieltä Jokisen valintaa vastaan. Epäilen. Siihen ei taida pystyä kukaan muukaan. Itse Aravirrankin kun oli tehtävä perusteluistaan melkoista sillisalaattia.

Maestro

Jäsen
Viestin lähetti slapshot
Otsikko etusivulla oli että Olli Jokinen itsekin yllättynyt valinnastaa ? Mutta jutun luettuani en Ollin kommenttia löutänyt mistään. Muutenkin juttu oli surkea, taitaa olla kirjoittajalla jotain Ollia vastaan , olikohan joku Nyholm tai vastaava, varmaa ei edes itse osaa edes luistimia solmia kiinne ,puhumattakaan luistelemisesta.
Kyllä sitten ollaan( Nyholm) taas Ollin kavereita jos Olli sattuu tekemään tärkeän maalin ja kehutaan että " ainahan olen sanonut että Olli on pelimies" ja nuollaa pe....ttä

Onkohan Olli kieltäynyt Hesassa ostamasta ilmaista kaljaa Nyholmille ? Tähän vain Nyholm ehkä voi vastata

Erittäin huono kirjoitus Sinulta, "slapshot". Suorastaan naiivia vedota toimittajan omaan osaamiseen jääkiekkoilun saralla. Täysin käsittämätöntä sontaa tuo "vastineesi" Nyholmin mainioon kirjoitukseen. Häpeä!

tom byron

Jäsen
Nyholm!

on säälittävä pikkupoika, joka on pelannut eps-tasolla! Poika ei juuri tiedä mitään Nhl-kiekosta. Onkohan Nyholm nähnyt montakin Nhl-peliä paikanpäältä? Säälittävää kirjoittelua! Ilmeisesti OJ ei ole antanut jotain juttua tälle tai sitten hän ei ole saanut ilmaisia kaljoja Ollilta! Suomessa on muutenkin erittäin vähän NHL-kiekosta tietäviä toimittajia vai tuleeko herrojen Vesa Rantanen ja Timo Kunnari jälkeen ketään tietäjiä?

Maestro

Jäsen
Re: Nyholm!

Viestin lähetti tom byron
on säälittävä pikkupoika, joka on pelannut eps-tasolla! Poika ei juuri tiedä mitään Nhl-kiekosta. Onkohan Nyholm nähnyt montakin Nhl-peliä paikanpäältä? Säälittävää kirjoittelua! Ilmeisesti OJ ei ole antanut jotain juttua tälle tai sitten hän ei ole saanut ilmaisia kaljoja Ollilta! Suomessa on muutenkin erittäin vähän NHL-kiekosta tietäviä toimittajia vai tuleeko herrojen Vesa Rantanen ja Timo Kunnari jälkeen ketään tietäjiä?

Itse olet säälittävä! Jos Nyholmin kirjoitus oli mielestäsi "säälittävä", mikset perustele sitä? Onko mielipiteesi ainoa motiivi, että "Päällikkö rulezzzz!!!!!11"? Haluaisin kernaasti kuulla, kuinka te verbaaliakrobaatit, "tom byron", "slapshot" & kumppanit kumoatte Nyholmin esittämät väitteet Olli Jokisen huonoudesta. Sanan säihkyvää säilää on lupa käyttää vastatakseen toisen mielestään huonoon kirjalliseen tuotokseen, mutta mielestäni silloin olisi takerruttava itse tekstiin, ei sen tekijän henkilökohtaiseen elämään. Pahoin pelkään, ettette siihen pysty. Jos siihen kaikeksi hämmästykseksi kykenettekin, olisi se juuri ja juuri riittävästi. En ole havainnut vielä yhtään perustetta Olli Jokisen ilmiömäiselle hyvyydelle.

tom byron

Jäsen
Jokisesta!

Aravirtahan on kehunut, että OJ on elämänsä kunnossa, vaikka tehoja ei tule. Tuskin Mike Keenan ilmaiseksi peliaikaa antaa Ollille! Kurri ja Arahan ovat nähneet Jokisen pelejä paikanpäällä sekä videolta! Aika lailla toimittajan ja ammattivalmentajien mielipiteet eroavat, eiköhän toimittaja ole aika pahasti hakoteillä? Vai eikö Ara ja Kurri tiedä miten Olli on pelannut tai ovatko he ottaneet säälistä Jokisen kisoihin? Ja mitä Nyholmin kirjoitukseen tulee, niin se on edelleen ala-arvoista! Tuskin on nähnyt edes Jokisen pelejä paikanpäällä jenkeissä? Itse olen, tosin vain televisiosta! En ole Olli/Hifk fani, vituttaa vaan kun joku "hessu" menee kirjoittaa yhdestä pelaajasta noin! Paistaa katkeruus niin pahasti läpi...En ole minkään kisojen yhteydessä ja kenenkään toimittajan nähnyt tekevän tämmöistä fraasia yhdestä pelaajasta! Eikö pitäisi kirjoittaa juokkueesta ja sen valinnasta eikä yksittäisen pelaajan valinnasta? Mikä helvetin pakkomielle Jokinen on Nyholmille? Luulisi että kaikille valituille pelaajille annettaisiin rauha ja positiivinen mieli ennen kisoja! Jokainenhan saa tietysti kirjoittaa mitä haluaa, mutta ihmettelen vain tota tyyliä! Harvoin yhtä pelaajaa haukutaan noin paljon kisavalintojen yhteydessä ja vielä valtakunnallisessa iltapäivälehdessä! Tällä palstalla tapahtuvat kirjoitukset vielä ymmärtää, mutta Nyholmin....(ei tulevaisuutta)

Henkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OJ ja Nyholm

Pakko niiden välillä jotain kränää on olla. Ei voinut olla kiinnittämättä huomiota siihen isoon juttuun 13. päivän lehdessä (tällä joukkueella KULTAA Salt Lake Citystä). IS oli valinnut Suomelle kisajoukkueen (okei), Jokinen ei kuulunut siihen (okei sekin), mutta itse jutussa vittuiltiin OJ:lle aivan erikseen ainakin puolenkymmentä kertaa ("Jokinen ei tähän mahdu"...."Jokista ei edes harkittu" jne). Varmaan harvinaisen noloa Nyyh-olmille kun Olli tosiaan valittiin joukkueeseen, ja nyt sen pikku molopään on pyrittävä pelastamaan "maineensa" kaatamalla paskaa OJ:n niskaan minkä pystyy ja kaikin tavoin kyseenalaistamaan Ollin valinta joukkueeseen. Säälittävää!

Ja sitten nimimerkille jani73 tiedoksi: Aravirta EI TASAN ole mikään IFK-fanien ylijumala, harvinaisen kaukana siitä! Mutta hyvä kun valitsi Rudyn jengiin (kuten kuka tahansa mistään mitään ymmärtävä lätkäkoutsi tekisikin, toisaalta).

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Nyholm!

Samaa vieltä kanssasi Nyholmista !!!
Petteri Lehto on myös erittäin hyvä NHL-jutun tekijä mutta hän nykyään kirjoittaa niin harvoin....Taitaa huippupelaajat viedä agentilta suurimman osan ajasta.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mjaa

Kyllähän se niin on,jotta Olli on saannut melkoisesti näyttöpaikkoja NHL:ässä,mutta tehot ovat jääneet huitsin nevadaan.Täysin luokattomia esityksiä kausi,kauden perään,mahdollisuuksia on annettu juuri korkean varausvuoron takia.Ihmettelen suuresti näitä Ollin puolustajia,mieshän on tottapuhuen täysi nolla.

Ojasen Jannen olisin minäkin paljon mielummin nähnyt mukana,mutta minkäs teet,kun näytöt eivät riitä.On se vaan kummaa,kun joka vuosi tämä loistava kiekkoilija tiputetaan jengistä.Taitaa siinä motivaatiokin loppua,kun mitkään näytöt eivät riitä.Antti Laaksosen tiputtamista ihmettelen myös,samoin Lumpeen mukanaoloa,hänen tilalleen olisi voinut tulla Lydman,joka on kiistatta parempi puolustaja.

Perkeleen hyvä veli systeemit!!!!!!!!!

Ps:Vaikka Ojasen vahvuudet ovatkin hyökkäyspelissä,niin olisi hän kyllä mölö Ollin paikannut vaikka unissaan.JA TÄMÄ ON FAKTA!!!

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Tämän hetken suomalaisista senttereistä juuri Olli Jokisella on taitoa ja potentiaalia nousta NHL:ssä ykkös-kakkosketjun sentteriksi, se toinen ehdokas onkin sitten Tuomo Ruutu, joka on vielä vähän turhan kokematon olympialaisiin. Jokisella on taitoa, voimaa, kokemusta kovista peleistä, hän voi pelata sekä keskellä että laidassa, puolustava ja hyökkäävä rooli onnistuvat molemmat ja Jokinen osaa taklata ja vaikka tapellakin tarvittaessa.

Tämä kausi on mennyt päin helvettiä. Mitä sitten? Jokinen on niin monikäyttöinen, että ansaitsee varmasti paikan joukkueessa ja hänellä on se potentiaali nousta ykkössentteriksi. Ojanen olisi voitu valita hyökkääväksi sentteriksi, mutta jos hän olisi pelannut huonosti, häntä ei olisi voitu siirtää laitaan tai puolustavaan kenttään, kuten Jokinen voidaan siirtää. Minun mielestäni suurimmat syyt ovat Jokisen lahjakkuus ja monipuolisuus, vaikka pelit eivät ole NHL:ssä kulkeneet varsinkaan Floridassa. Suurin syy on tietysti sentteripula, mutta noilla avuilla Olli meni esimerkiksi Sihvosen, Ojasen jne. edelle.

tom byron

Jäsen
Unohdus!

Viestin lähetti slapshot

Samaa vieltä kanssasi Nyholmista !!!
Petteri Lehto on myös erittäin hyvä NHL-jutun tekijä mutta hän nykyään kirjoittaa niin harvoin....Taitaa huippupelaajat viedä agentilta suurimman osan ajasta.

Totta puhut! Unohdin Lehdon Peten kokonaan, sillä olen aina mieltänyt hänet pelaajaksi ja viime vuodet erittäin hyväksi pelaaja-agentiksi! Lehtohan kirjoittaa jääkiekkolehden nhl-kolumnia, sen minkä kiireiltään ehtii. Hän asuu Ottawassa ja hänellä on jo asuinpaikan kannaltakin parhaat resurssit nhl-kiekon seurantaan! Lehdon juttuja ei tosiaan ole paljon näkynyt ja ehkä juuri nuo pelaajat vievät suurimman osan miehen ajasta! Mieshän toimii muistaakseni erittäin monen suomalaisen huippupelaajan agenttina ja ilmeisesti aika hyvällä menestykselle! Menestyksestä kertoo se, että Lehto on saanut neuvoteltua erittäin hyviä diilejä ja mm. joku toinen agentti on neuvotellut samantasoiselle pelaajalle paljon huonomman "sopparin". Korjatkaa, jos olen väärässä!!

Maestro

Jäsen
Re: Unohdus!

Totta puhut! Unohdin Lehdon Peten kokonaan, sillä olen aina mieltänyt hänet pelaajaksi ja viime vuodet erittäin hyväksi pelaaja-agentiksi! Lehtohan kirjoittaa jääkiekkolehden nhl-kolumnia, sen minkä kiireiltään ehtii. Hän asuu Ottawassa ja hänellä on jo asuinpaikan kannaltakin parhaat resurssit nhl-kiekon seurantaan! Lehdon juttuja ei tosiaan ole paljon näkynyt ja ehkä juuri nuo pelaajat vievät suurimman osan miehen ajasta! Mieshän toimii muistaakseni erittäin monen suomalaisen huippupelaajan agenttina ja ilmeisesti aika hyvällä menestykselle! Menestyksestä kertoo se, että Lehto on saanut neuvoteltua erittäin hyviä diilejä ja mm. joku toinen agentti on neuvotellut samantasoiselle pelaajalle paljon huonomman "sopparin". Korjatkaa, jos olen väärässä!!

!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy