Ilppara ?

  • 3 129
  • 31

ippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En jaksanut lukea edes ensimmäistä viestiä tässä ketjussa loppuun asti, niin loppuunkulunut tämä aihe on.
Keskusteltaisiinko seuraavaksi Suomen ja Ruotsin maajoukkueiden yhdistämisestä? Emmehän muutoin voin pärjätä arvoturnauksissa. Niin pienet markkina-alueet täällä on!

btw. yhdistämällä mansen joukkueet, olisi viime kaudellakin tullut tänne vain yksi mitali.

p.s. anteeksi jos joku jo on tuonut saman pointin esille, mutta en kertakaikkiaan jaksa lukea näitä samoja asioita taas uudelleen.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti hanu
Kyllähän siinä TamU:n synnyssä fuusioituivat nimenomaan Ilves ja TPV. TPV:stä vaan wanha kunnon TPV ry, Juntusen & kump. pyörittämä TPV Tampere Oy, jolla oli TPV:n sarjapaikka, lipesi ulos fuusiosta.

No kun ei. TPV ry nimenomaan lipesi fuusiosta aivan viime tingassa, TPV Tampere oy jo paljon aikaisemmin. TPV ry:n lippulaiva Pallo-Veikot pelaa Kakkosdivisioonassa. TPV Tampere pelaa Ykkösdivisioonassa.

Sivustaseuraajalle sen verran, että Sorsapuiston Ilves muutetaan Tampereen Ilvekseksi heti kun se on teknisesti mahdollista. Muistaakseni 2003.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Re: ei tule tapahtumaan

Viestin lähetti Satunnainen matkailija
Ei tätä yhdistymistä tule tapahtumaan, olkaa rauhassa.

Mutta on kiva leikkiä ajatuksella :

Onhan se kyllä niinkin että JOS yhdistyminen tapahtuisi ja Treella olisi peli niin ei katsomot tyhjinä olisi vaiika siellä pelaisikin Tre United - TPS. Osa varmaan boikotoisi aikansa mutta ennemmin tai myöhemmin olisitte tekin fanit taas hallilla ...

Minulle ei ole minkäänlainen ongelma elää ilman jääkiekkoa. Ilman Ilvestä eläminen taas tuntuu mahdottomalta ajatukselta.

Tällä perusteella en usko hallilla minkään TampUn peleissä viihtyväni. Muistutan, että jalkapallo-TampUn pelejä en ole koskaan käynyt katsomassa. Ilvestä seurasin kymmenisen kertaa kaudessa ja nyt palannutta Ilvestä taas.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Tampere vs Turku

Älkää nyt Tamperelaiset säikytelkö millään fuusiopuheilla, kun ei teillä ole siihen mitään syytä. Turkulaisilla oli yksi mestaruus, ennen kuin Tuton parhaat loikkas Tepsiin, mutta Tampereella on yli 30 ilman fuusiota. Tampere on edelleen Suomen paras kiekkokaupunki, Stadi on kakkonen ja Turku kolmonen, mutta TPS on paras joukkue.

Ehkä turkulaisten keskustelut on tällaisia:

-Hunajata hunajata, taas tuli mestaruus Tepsille
-Niin tuliki, mut futikses Tepsil menee huonosti
-Mää oon aina kannattanu intterii
-Niin määki
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ei tule tapahtumaan...

... mutta jos kuitenkin tulee, niin tässä nimiehdotus: ILVESPARAT... ja logossa Ilveksen päähän isketty kirves....:D
 

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos

Joo ...

Jos Tappara ja Ilves yhdistyvät, vaatii se vähintään yhden sukupolven, ennenkuin tamperelaiset ovat yhtä köyttä tämän Ilparan takana. Se olisi pitkä prosessi se.

Itse vuosi sitten olin sillä kannalla, että Ilveksen ja Tapparan yhdistyminen olisi järkevää. Aika lisää tietoa ja viisautta. Nyt ajatus tuntuu jopa vastenmieliseltä. Siis se yhdistymisajatus.

Nimimerkki: Jo kaksi vuotta Tampereella asunut.
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan hyvä, että väki on tätä mieltä, ja osaa perustellakin mielipiteensä. En ole, sitten JOS yhdistyminen tapahtuu, yksin Koijärvikahleineni Hakametsässä. Itsekin mietin tätä jalkapallofuusiota jonkinlaisena myönteisenä esimerkkinä Ilpparalle. Mutta onhan se niin, että jääkiekko on Tampereella täysin eri asia kuin jalkapallo. Mikä toimii yhdessä asiassa ei välttämättä toimi toisessa. Manekaan ei taida olla niitä ihmisiä joka hatustaan vetelee juttuja, joten ei se ehkä sitten toimi yhdessäkään asiassa.

Minua ei saa hämätyksi, vetämällä tähän ko. keskusteluun vääntöä "Turussa on kaikki aneemista". Sillä saa mainiosti käännettyä ajatukset pois oleellisesta, joiltakin. Minun puolestani Turussa voi olla ihan mitä vaan mutta osataan siellä myös jääkiekkoa pelata. Ymmärtääkseni jopa kohtalaisen kovalla menestyksellä. Ei ne huippumaalivahdit ja -pelaajat kai Aurajoesta sinne sikiä, joten siellä osataan. No jos Turussa osataan ei ole ollenkaan mahdottomuus osata myös Tampereella.

Ihan vakava juttu, mutta jos näin huonosti käy kannatan predatorin nimiehdotusta ja logoa myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös