Ilmoittautumisketju kutsuvierasvisaan

• 1 504
  • 39

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Raato mukaan!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vuosi vaihtui ja samalla päättyi ennakkoilmoittautuminen tähän tulevaan huimaan spektaakkeliin. Jos en erehdyksessä jättänyt jotain huomioimatta, niin kutsuvieraina tähän visaan osallistuu tasan 20 palstalaista:

@Anselm Raato
@Arnold
@Big Joe
@CuJo#31
@heketsu88
@Huono pakki
@Iisoppi
@Ilmari Ahde
@Kauko Viisas
@kehveli
@Kiekoton
@MacRef
@Moto
@Myrsky74
@Patarouva
@SepposenSelkä
@Snacilep
@Unkka
@VyötiäsKiisseli
@WarWas

Melkein kaikki toimittivat minulle ohjeiden mukaisen listan toivekysymysaiheistaan. Jokunen jätti kuitenkin toivomukset esittämättä. YV:llä voi edelleenkin laittaa ehdotuksia, mutta alan pikku hiljaa jo väkertämään kysymyksiä, joten takuita toiveiden läpimenosta ei enää ole.

Tammikuisena alkupalana on luvassa uusi vihjekysymys-skaba ja tämän 25-vuotismegavisan kimppuun käytäneen sitten varmaankin joskus noin kuukauden päästä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos edes mun ehdotuksesta tulee kyssäri niin en edes tiedä sitä :d

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saatan myös joidenkin kysymysten kohdalla tehdä ns. klassiset "toteuta ja pilaa toisen toive", eli kysymykset saattavat olla justiinsa toivomustenne mukaisia, mutta voivat olla myös sellaisia, jotka liittyvät niihin niin kaukaisten mutkien kautta, ettette edes tiedä toiveitanne huomioidun!

ps. eka ylläri taitaa tulla kaikille siinä vaiheessa, kun eka osa käynnistyy ja teille selviää kisan formaatti!

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saatan myös joidenkin kysymysten kohdalla tehdä ns. klassiset "toteuta ja pilaa toisen toive", eli kysymykset saattavat olla justiinsa toivomustenne mukaisia, mutta voivat olla myös sellaisia, jotka liittyvät niihin niin kaukaisten mutkien kautta, ettette edes tiedä toiveitanne huomioidun!

ps. eka ylläri taitaa tulla kaikille siinä vaiheessa, kun eka osa käynnistyy ja teille selviää kisan formaatti!
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai saakeli, myöhästyin reilulla puolella vuorokaudella. Jotenkin meni ohi.

Ei hätää. Osallistua saa kaikki, tosin kutsuvierailla on kisassa jonkinlainen etulyöntiasema (ja samalla myös kaikki paineet harteillaan!).

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei hätää. Osallistua saa kaikki, tosin kutsuvierailla on kisassa jonkinlainen etulyöntiasema (ja samalla myös kaikki paineet harteillaan!).
Jaahas ja tunteet on vaihdelleet näin.

Ensin rento asenne.
”Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kun Ellun kanat”

Ylpeänä vastoinkäymisten edessä.
”Minä seison nyt kovennettua.”

Ja nyt paniikki iskee.
”En irvistele, herra alikersantti. Pelottaa, herra alikersantti. Se kun vinkuu!”

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tulikohan sitä tehtyä virhe osallistumisen ja jonkinmoisen toivekysymyslistan kanssa... No jonkun pitää olla huonoin, laji kuin laji, usein se osa on minulle langennut joten ei ole uutta.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hihittelen taustalla, pidän ehkä peukkuja. Melkein teki mieli hypätä mukaan, mutta ne aihealueet. Mä mistään mitään tiä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voihan V... Unohdin visan (kun on niin kiire?) ja jäipähän laittamatta listaa kysymysaiheista. Lista on ollut valmis mutta ei ollut muka sopivaa hetkeä laittaa sitä liikkeelle

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy