En muista tiedä, mutta tänään kaksi mun kaveria on täysin ilmaisilla lipuilla pelissä kun firmani osti heille paikat.
Kannattaa nyt varmuuden vuoksi käydä vaikka Itiksessä, jos siellä joku feissari jakelis niitä pilettejä. 9k menee taas rikki ja pakko olla vähintään 6000 ilmaislippua jossakin.Kysyin Jokereiden sivuilta löytyvästä chatista alennuksista ja sieltä vastattiin että "Play-off otteluihin ei valitettavasti ole alennuksia tarjolla."
Moi,
En muista tiedä, mutta tänään kaksi mun kaveria on täysin ilmaisilla lipuilla pelissä kun firmani osti heille paikat.
Kannattaa nyt varmuuden vuoksi käydä vaikka Itiksessä, jos siellä joku feissari jakelis niitä pilettejä. 9k menee taas rikki ja pakko olla vähintään 6000 ilmaislippua jossakin.
Totta.. hyi niitä ketkä valehtelivat saaneensa sähköpostiin-30% tarjouksen tän päivän peliin!Kysyin Jokereiden sivuilta löytyvästä chatista alennuksista ja sieltä vastattiin että "Play-off otteluihin ei valitettavasti ole alennuksia tarjolla."
Kyllä mä oon ihan valmis ottamaan illan peliin niitä kuuluisia ilmaislippuja, joita jaetaan lähes jokaisella nurkalla ja itse saa vapaasti valita määrän kuinka monta ottaa. En vaan ole noille nurkille sattunut taaskaan eksymään.