Ilmaisliput ja räikeät alennukset

  • 37 034
  • 164

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Moi,

En muista tiedä, mutta tänään kaksi mun kaveria on täysin ilmaisilla lipuilla pelissä kun firmani osti heille paikat.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Eli joku kuitenkin osti ne liput. Ei lahjoitettu.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysyin Jokereiden sivuilta löytyvästä chatista alennuksista ja sieltä vastattiin että "Play-off otteluihin ei valitettavasti ole alennuksia tarjolla."
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysyin Jokereiden sivuilta löytyvästä chatista alennuksista ja sieltä vastattiin että "Play-off otteluihin ei valitettavasti ole alennuksia tarjolla."
Kannattaa nyt varmuuden vuoksi käydä vaikka Itiksessä, jos siellä joku feissari jakelis niitä pilettejä. 9k menee taas rikki ja pakko olla vähintään 6000 ilmaislippua jossakin.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mä oon ihan valmis ottamaan illan peliin niitä kuuluisia ilmaislippuja, joita jaetaan lähes jokaisella nurkalla ja itse saa vapaasti valita määrän kuinka monta ottaa. En vaan ole noille nurkille sattunut taaskaan eksymään.
 

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa nyt varmuuden vuoksi käydä vaikka Itiksessä, jos siellä joku feissari jakelis niitä pilettejä. 9k menee taas rikki ja pakko olla vähintään 6000 ilmaislippua jossakin.

Juuri saadun tiedon mukaan Jokereiden lippujenjakorekat lähtee hallin pihasta kello 15.00. Reitit samat kuin penkkarirekoilla. Omat haavit mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Kyllä mä oon ihan valmis ottamaan illan peliin niitä kuuluisia ilmaislippuja, joita jaetaan lähes jokaisella nurkalla ja itse saa vapaasti valita määrän kuinka monta ottaa. En vaan ole noille nurkille sattunut taaskaan eksymään.

Olet väärillä nurkilla. Niitä jaetaan enemmän jullialueilla ja antiKHL-porukalle.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole vieläkään näkynyt ja kuulunut. Halli on puolillaan tälle illalle, mutta lähialueiden nurkat on edelleen tyhjiä ilmaislippujen trokareista. Minne tuo muurahaislauma on taas eksynyt, joka jakaa kassikaupalla ilmaisia lippuja?
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Maanantai 16.11 Traktor Tsheljabinski otteluun löytyy täältä muutama lippu alakatsomoon 109-112
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös