Voi voi. Täällä kun on ollut keskustelua siitä, että Tuppurainen heti keihästämisen jälkeen hieman aukoo naamaansa Pikkaraiselle, niin mitäs ihmeellistä siinä on? Kyllä jos minua joku pelissä keihästää, niin aivan varmasti huudan tälle takaisin. Näin toimisi todennäköisesti lähes jokainen pelaaja.
Sitten kun Tuppurainen nousee jäästä ja lähtee valumaan kohti vaihtoaitiota. Onko teillä faktaa siitä, että Tuppurainen vielä olisi Pikkaraiselle jotain huudellut? Itse en ainakaan paikan päällä nähnyt mitään siihen viittaavaa, eikä tuosta Kiekko-Keskisuomalaisen videostakaan niin voi päätellä. Ainoat huutelut olivat minun nähdäkseni siinä heti keihästyksen jälkeen.
Mutta hieno "nouto" Tuppuraiselta sitten vissiin. Se on saletti, että Pikkarainen saa tästä eteenpäin vielä enemmän huomiota vastustajilta vittuilun muodossa. Mutta onneksi meilläkin on nyt sitten virallinen rotta joukkueessa.
Naurattaa hieman puheet siitä, että Honkanen olisi vaikka sitten seuraavassa vaihdossa voinut käydä tappelemassa Tuppuraisen kanssa. Siinähän järkeä vasta olisikin ollut, kun Jypille tärkeä pelaaja hyökkäyspäässä ei varmasti lähde tappeluun mukaan. Honkanen todennäköisesti olisi ottanut itse vaan lisää rangaistuksia siitä.
Tuomareiden toimista vielä tuossa. Kun otteluvalvojalta kysyttiin lehdistötilaisuudessa, että miksi tuomarit eivät pitäneet Pikkaraista kurissa, niin hänen mukaansa linjatuomareille on annettu sellainen käsky/kehotus pelaajan käydessä kuumana jonkun tilanteen jälkeen, että tähän ei saa mennä roikkumaan paidasta tai lähteä väkisin raahaamaan pelaajaa pois. Eikä se välttämättä onnistuisikaan, kun isot miehet varusteissaan kuitenkin yleensä ovat tuomareita vahvempia. Silloin näitä pääsee tapahtumaan, mikäli pelaaja niin haluaa. Oikea tapahan tuossa olisi ollut se, että tuomari olisi ohjannut Pikkaraista vaikka sitten toista laitaa pitkin kohti päätyovea, mutta omaa tyhmyyttään päättikin mennä siitä keskeltä kaikkea, ja tulos on kaikille tuttu.
EDIT: No siellähän tuntuu Muukkosella "ilmeisesti" olevan sitä tietoa siitä, että Tuppurainen vielä huutelee Pikkaraiselle matkalla vaihtoaitioon. :D