Heikkinenhän on yli 60 maalin tahdissa.
Tarkalleen ottaen 75 maalin tahdissa. Kiekkoareenan piste-ennusteissa Heikkiselle povattiin 8+17=25. Koko kaudeksi ennustettu maalimäärä alkaakin pian olla kasassa.
Heikkinenhän on yli 60 maalin tahdissa.
kenellä on TPS:n pakkien maaliennätys kaudessa?
Marjamäen uuden ajan maajoukkueeseen eivät tällaiset vanhat ikämiespakit kuulu, joten luulen sen suhteen olevan turvallista, että Bono ei lähde itseään telomaan mihinkään Karjala-cuppeihin. Todella vähän Heikkinen on urallaan virallisesti maajoukkueessa pelannut, vain reilut toistakymmentä peliä tehoitta, joten senkin takia Heikkistä varmaan pidetään vähän outona lintuna, vaikka edellytykset olisivat olleet välillä selvästi maajoukkueeseen. Tuskin on kiinnostunut lähtemään pelailemaan höntsäturnauksiin ilman, että sillä olisi jotain suurempaakin merkitystä.
Nojaa, nää on näitä. EHT peleissä annetaan näyttöjä kevään kisoihin. Mikäli Bono on liigan paras pakki, on hänellä hyvät mahdollisuudet olla mukana kevään kisoissa. Mikäli tämä mahdollisuus ei Ilkkaa houkuta niin ihme on.
Olet aivan oikeassa. Uskon silti että mikäli mies on keväällä edelleen suvereenisti Liigan paras pakki eikä meren takaa ole juuri nimimiehiä tulossa, en ihmettele vaikka sinne yksi Heikkinen mahtuisi. Ihmettelen siis suuresti jos ei kauden aikana tunnusteluita käydä. Kaikki toki on spekulaatiota neljän pelin jälkeen.Kuten sanoin. Marjamäki korostaa majussaan nuoruutta ja uutta sukupolvea ja ajaa vahvasti tulevissa arvokisoissa näitä ysäreitä joukkueeseen. Heikkinen ei ole nuori eikä uutta sukupolvea. Paljon saanee tapahtua, että Bono sinne vaaditaan.
Mikäli Bono on liigan paras pakki, on hänellä hyvät mahdollisuudet olla mukana kevään kisoissa. Mikäli tämä mahdollisuus ei Ilkkaa houkuta niin ihme on.
Minä olen siinä käsityksessä että nimenomaa ei ole menneinä vuosina houkuttanut ja toivottavasti ei houkuta edelleenkään.
Heikkisen haastattelu aftergamessa ihan parhautta. Näki muuten melkoisen kauas, että nyt vituttaa ja huolella.
Heikkisen haastattelu aftergamessa ihan parhautta. Näki muuten melkoisen kauas, että nyt vituttaa ja huolella.
Yllättävän alas tippunut tämä ketju. Mielestäni liigan ylivoimaisesti paras puolustaja ja todella yllättävää jos ei näy MM-joukkueessa,
Bonolla tänään kasassa jo 2+1. Onko tämä taas alkukauden suonenveto? Toivottavasti ei.