Katsoppas itse peiliin...
katsoppas itse peiliin - ja kerro, miten sinä olisit toiminut kaakonkulman lippulaivan pääkokkina?
rahaa on vähä, joten filettä ei voi useinkaan matkustajille tarjota.
niin, kyllä itse uskon yhä, että niillä tiedoilla, mitä ilkalla on seuran rahavirroista, hän on pyrkinyt viimekädessä pitämään seuran hengissä!!!
ei olisi mielestäni kovin järkevää toimintaa parkkiintuneelta saipalaiselta, jos hän olisi näytellyt kovaa "fair-play" johtajaa, ja ottanut kalliilla, henkisesti kuihtuneella joukkueella kevään lopuista matseista turpiin niin jäällä kuin kassalla. valitettavasti tällä palstalla häntä nyt hakataan kuin halmetta barcelonan yössä.
ja miten näet sitten matikaisen toiminnan suhteessa ilkkaan? bätretalandepoppoolla on rahaa lähes millaisiin hankintoihin tahansa. mutta nyt uhkaa karmea kohtalo ilveksen muodossa.
jospa ilkalla olisi kerrankin penan rahat, niin vieläkö epäilisit hänen rypistelevän jypin, ässien ja pelikaanien kanssa?
kun sydän on sputnikin muotoinen, se tekee pirun kipeää, kun sputnikki kiertää väärällä radalla. sen kuskina olet kuitenkin komentokeskuksen insinöörien ohjaamana vai noudattamassa heidän ohjeitaan, eikö vain?