Ilari Melart – kultainen noutaja

• 468 082
  • 1 522
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mun mielestä Lädälle olisi korkeintaan voinut tehdä 1+1 sopparin, 1 vuoden soppari olisi ollut parempi vaihtoehto, mutta kättely kera sanojen ”Kiitos, tack” olisi ollu paras vaihtoehto.

Greffin

Jäsen
Pelaa kaksi kolmasosaa kausista.

Ihan ok syvyyspakki noin muuten, mutta eihän hänen varaansa voi laskea mitään kun on vähän väliä rikki. Mites ensi vuonna ja sitä seuraavana? Tuskin terveempänä.

McFarland

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvitelkaa tilanne jossa nimeltämainitsematon Helsinkiläisjoukkue on noussut kuin noussutkin liigaan, ja hankkinut kesällä Tyrväisen veljeksen sinne veripenan ja muiden luupäiden jatkoksi. Pelin ensimmäinen aloitus, Kyrväinen vs. Lehterä. Kyllä mä ainakin haluaisin Lädän olevan siellä meidän siniviivalla, just in case.

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvitelkaa tilanne jossa nimeltämainitsematon Helsinkiläisjoukkue on noussut kuin noussutkin liigaan, ja hankkinut kesällä Tyrväisen veljeksen sinne veripenan ja muiden luupäiden jatkoksi. Pelin ensimmäinen aloitus, Kyrväinen vs. Lehterä. Kyllä mä ainakin haluaisin Lädän olevan siellä meidän siniviivalla, just in case.
Tätä samaa mietin itsekin. Samoin kannattaa hommata vielä neloseen koodinimi ”Tikka”, joka osaa tarpeen tullen puolustaa omiaan, jos narrit lähtee taas sille sikailulinjalleen.

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Pelaa kaksi kolmasosaa kausista.

Ihan ok syvyyspakki noin muuten, mutta eihän hänen varaansa voi laskea mitään kun on vähän väliä rikki. Mites ensi vuonna ja sitä seuraavana? Tuskin terveempänä.
Ei kyllä meidän valmennuksella ja johdolla on täysi luotto että hän on ensi vuonna taas nuorempi, nopeampi ja terveempi. Ja on ennenkin pelannut IFK:ssa. Tämähän on täysin win win tilanne. Ja osaa jo käännellä kiviä ja katsella peileihin. Mikä voisi mennä vikaan tässä sijoituksessa joukkueen tulevaisuuteen.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Sekin että taas kerran meillä on kapteenina loukkaantumisherkkä rotaatiotason pelaaja, kun kapteenin pitäisi pystyä siellä kentälläkin olemaan liideri tai vähintäänkin päästä sinne.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ostan tämän myös, vaikka toki toivon palkan olevan suhteessa esityksiin. Kyllä minä silti veikkaan palkan olevan lähempänä 150k, kuin alle 100k.

Eikös HIFK:lla ole ennenkin ollut tapana palkita noutohommia tehneitä pelaajia jatkoilla?

Allekirjoitan monet kommentit täällä eli loukkaantumisia ollut turhan paljon, mutta myös sen että olisi parempi puolustaja mikäli pelitapa tukisi tekemistä. Melart on juuri sellainen pelaaja, joka kärsii pelitavan puutteesta. Ei hänellä ole sellaisia avuja, että pystyisi selviytymään puhtaasti yksilötaidolla. Siitä huolimatta HIFK:n pakiston tehotilaston kärki. Tuo puolustukseen sellaista tietynlaista ilkeyttä ja jämäkkyyttä mitä sieltä ilman häntä puuttuu. Kaikki ilkeät ja hyvin luistelevat puolustajat pelaavat muualla, kuin Liigassa.

Ymmärrän myös sen, että pitäisi joukkue saada liikkuvampaan suuntaan pakistoa myöden. Niin pitää, mutta ei Melart sellaisen rakentamista myöskään estä. Nyt pitää tarkaan miettiä, että miten ne vapaat slotit täytetään.

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Melart on tietynlainen seuralegenda ja ymmärrän että on ”brändille” tärkeä jatkosopimus. Mutta tässä sopparissa on kyllä vuosi liikaa.

Tarvitaan nuoria, nälkäisiä, eteenpäin meneviä pelaajia. Ja liikettä. Melart on 36-vuotias ja kärsinyt paljon loukkaantumisista viime vuosina.

Ei tänne kai mitään vanhainkotia olla rakentamassa?

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä samaa mietin itsekin. Samoin kannattaa hommata vielä neloseen koodinimi ”Tikka”, joka osaa tarpeen tullen puolustaa omiaan, jos narrit lähtee taas sille sikailulinjalleen.
Ei koodinimeä, vaan ihan oikea Tikka, oma kasvatti jopa. Tervetuloa kotiin!

Sit voidaan kyllä hankkia koodinimet "generous", "willman", "laaksonen", "doyle" ja "gillies" ilman muuta alakenttiin / penkinpäähän lisäksi.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Katsottiin ilmeisesti hiukan eri peliä yo. palstatoverien kanssa, sillä itse en kyllä tätä peliä saa mitenkään erikoiseksi Melartin osalta. Tunne vei järkeä hiukan liikaa ja ajoi itsensä ulos helvetin monta kertaa. Tämä toki ymmärrettävää, kun tauko oli melko pitkä peleistä. Pidän tuosta aggressiivisesta peli-ilmeestä, mutta sitten taas tuollaiset alivoimaisena hyökkäyksen kärkenä puskemiset, pitää jättää pois tai ne käyvät kalliiksi.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Katsottiin ilmeisesti hiukan eri peliä yo. palstatoverien kanssa, sillä itse en kyllä tätä peliä saa mitenkään erikoiseksi Melartin osalta. Tunne vei järkeä hiukan liikaa ja ajoi itsensä ulos helvetin monta kertaa. Tämä toki ymmärrettävää, kun tauko oli melko pitkä peleistä. Pidän tuosta aggressiivisesta peli-ilmeestä, mutta sitten taas tuollaiset alivoimaisena hyökkäyksen kärkenä puskemiset, pitää jättää pois tai ne käyvät kalliiksi.
Olen tuosta puskemisesta eri mieltä. Muiden täytyy osata lukea Melartin nousut ja paikata, kuten tänään aika hyvin hoidettiin.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olen tuosta puskemisesta eri mieltä. Muiden täytyy osata lukea Melartin nousut ja paikata, kuten tänään aika hyvin hoidettiin.
Ei tässä mahda muuta kuin perinteisesti Let’s agree to disagree. Melartin nousut olivat tänään melkoisen älyvapaita mallia lähdetään puskemaan yksin kolmea ja neljää vastustajaa vastaan. Kun hän ei myöskään ole kentän vikkelimpiä niin omalle paikalle paluu kestää helvetin pitkään. Siitä olemme toki samaa mieltä, että paikkaaminen ja puolustus ylipäätään toimi erinomaisesti tänään.

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Kyllä minustakin Melartin peli jäi postin puolelle, vaikka se jäähy oli turha. Hyvällä jalalla nosti kiekkoa monta kertaa. Toki siellä tuli myös ainakin yksi tyhmä puskeminen, mutta mielummin niin, kuin ikuista siirtokiekkoa.
Samaa mieltä, hieman oli yli innokkuutta muutamissa tilanteissa, mut ymmärrän pitkän loukin jälkeen, ja aina ennemmin överit ku vajarit.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Jukurit vs Pelicans
  • 2.86
  • 3.85
  • 2.26
Sport vs KooKoo
  • 3.05
  • 3.85
  • 2.16
TPS vs SaiPa
  • 2.42
  • 3.85
  • 2.66
Tappara vs K-Espoo
  • 1.82
  • 4.30
  • 4.15
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy