Se oli varmasti osaksi vittuilua kotijoukkueelle, mutta maali oli myös helvetin hieno, missä laitettiin HIFK:n alivoima nuolemaan omia kassejaan.
Olen tästä samaa mieltä. HIFK:n halli lienee Suomen ainoa, jossa kotijoukkueen fanit aplodeeraavat myös vastustajan suorittamille puhtaille niiteille. Kuin myös muille hyville suorituksille. Muistan kuinka Tommi Satosaari oli aikanaan HIFK-fanikatsomon lemmikki. Tähän vaikutti se, että hän sai suoraan päähänsä Jeren karmean tykin yhdessä matsissa. Kun Satosaari kävi myöhemmin Nordiksella, hänen hienoille torjunnoilleen tuuletettiin kunnolla. Kiekkokulttuuria.
Jos Melart rupeaisi nyt hakemaan kovia pommeja, niin pian nousisi valitus, jonka mukaan hän pelaa itsensä ulos tilanteista metsästäessään vain niittejä. Sitten valitettaisiin siitä, että onpas jäähyaltis kaveri. Ei ole helppoa olla joukkueen kiistaton ykköspakki. Olen 120% varma, että Melart pelaa niinkuin valmentaja tilaa ja juuri nyt hän on aivan elintärkeä pakki. Pelicans-matsissa Lädä haki kyllä yhden helvetin makean niitin, veti Kaani-hyökkääjän aivan pystyyn laitaa vasten. Mutta siitäkin tuli kiire ehtiä omille tonteilleen. Mutta hei - mä olen loppupeleissä viimeinen vastustamaan sitä, että Lädä keskittyisi vaihteeksi pelkkään kovaan peliin :D