IL:Tepsin peliä selostettu jurrissa

  • 13 399
  • 33

Lynx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Loistavaa

Tää jätkä 957:lle ens kaudeksi selostamaan ;D

EI EI EIiiiiiiiiii!!!! ;D

Tämä on jo tnteella selostettu. Miettikääs jos mertsi ottaisi joskus vähän hapanta ;)
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruma sana pitää sanoa, kun on sen paikka ja nyt oli. Tai ei tämä sitten tainnutkaan olla, pyydän anteeksi. Taitaa Iku todellakin pitää töpseleistä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Täytyy sanoa, että poika oli kyllä pahasti maistissa. Taisi olla viimeinen kerta, kun poika TPS:n matseja selostaa. Barbi?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Joo, todellakin.

Ikinä en ole kuullut yksisilmäisempää selostusta edes paikallisradiolta.

- Hirveä itku kuulutuksista jotka kuuluivat selvästi läpi jopa radiosta, korviinsako se sitä soppaa oli kaatanut?
- Jokinen-Koivu -tilanne josta mies vaati 2+2:sta Jokiselle. Minä taas Kärppälasieni takaa koin oikeusmurhana Jokisen kakkosen tilanteessa.

Mieshän on tiettävästi ollut selvinpäin ihan samanlainen idiootti, lukuunottamatta tietenkään noin vahvaa sössötystä.

Ei käy sääliksi. En tunne minkäänlaista myötätuntoa. Työskentelen itsekin radioalalla ja olen sitä mieltä että tuollaisten idioottien saaminen pois linjoilta on ihan koko kansakunnan etu.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jiihaa!
Varsinainen Nasse-setä.
Kundi oli kyllä varsin liikuttuneessa mielentilassa ja etenkin Barbi-imitaatiot huvittivat. Nyt taitaa koti-ikävä jo selostajalla helpottaa.: )
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
MINUN MIELESTÄNI!!

On täysin edesvastuutonta syyttää miestä alkoholin väärinkäytöstä, koska näyttää ilmeisesti nauttineen oikealla tyylillä muutamat, sellaiset ihan pikkiriikkiset siivut sieltä lämpimästä taskumatista:)

Jos sallitte arvon ätppomk:n puheenjohtajat ynnä muut suurherrat siittä lafkasta? Voisitteko edes harkita tälle Ikulle sellaista puolueettoman journalistin The Pena of Press -palkintoa?, koska kyllähän asia on niin, että näitä kavereita muistetaan vielä monien vuosien jälkeen, toisin kuin niitä herroja pelkääviä nössöjä, jotka tekivät hommat niinkuin käskettiin, eivätkä uskaltaneet säveltää hiukkaakaan omiaan sinne väliin!!

Sillä kuten joku tuossa jo aiemmin mainitsi niin kuka muistaa muuta kuin Anssi Kukkosen ja punsipullon tuolta legendareissulta? Ketä muita oli mukana? Ei mitään hajua mullakaan:)

IKU EDUSKUNTAAN!!! Tuomaan hiukan lisäväriä siihen kaavoihin kangistuneeseen absolutisti perheeseen. Oijoi, toista se oli silloin kun sai naureskella Ahti Karjalaisen pienelle laitamyötäiselle, heheh.


HEI, tästä sain päähäni, että miksei saman tien lyödä viina verovapaaksi, jotta saataisiin parempia pippaloita niin median, kuin päättäjien kautta:)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: MINUN MIELESTÄNI!!

Viestin lähetti masaman

Jos sallitte arvon ätppomk:n puheenjohtajat ynnä muut suurherrat siittä lafkasta? Voisitteko edes harkita tälle Ikulle sellaista puolueettoman journalistin The Pena of Press -palkintoa?, koska kyllähän asia on niin, että näitä kavereita muistetaan vielä monien vuosien jälkeen, toisin kuin niitä herroja pelkääviä nössöjä, jotka tekivät hommat niinkuin käskettiin, eivätkä uskaltaneet säveltää hiukkaakaan omiaan sinne väliin!!

Vaikken mikään klubin Suurvisiiri olekaan, niin nyt täytyy tunnustaa masamanin puhuvan asiaa. Kyllä kevään Trophy -tapahtumissa tämä selostaja ansaitsee ilimammuuta jonkin sivuosa-Oscarin. Esim 'The Person of The Media' tjsp. Onko kukaan muu suhtautunut mediatyöhönsä noin suurella paatoksella ja antaumuksella? Ei! Jannuhan elää solujaan myöten kiekolle viinin bissen ohella.

Lisää liksaa ja prenikka rintapieleen, sanon mä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös