IL:Tepsin peliä selostettu jurrissa

  • 13 381
  • 33

redruM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki lahtelaiset
Iltalehti (juttu löytyy myös nettiversiosta) kertoo, että Auran Aaltojen selostaja oli ollut aika solmussa eilisessä Kärpät-TPS matsissa, todennut mm. että "minä en ole tänään syönyt, olen vain juonut".

Oliko turkulaisia eilen kuulolla, eli oliko ukko tosiaan "änkyräkännissä", niinkuin IL luonnehtii, vai onko taas pistetty iltapäivälehtimäisesti kermaa kakun päälle?
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti redruM
Oliko turkulaisia eilen kuulolla, eli oliko ukko tosiaan "änkyräkännissä", niinkuin IL luonnehtii, vai onko taas pistetty iltapäivälehtimäisesti kermaa kakun päälle?

Kyllä tuo juttu pitää ikävä kyllä paikkansa. Karmeaa kuultavaa tuo selostus oli, mutta teksi-tv:n avulla pysyi sentään selvillä tilanteesta ja maalintekijöistä.

Se Iltalehden juttu löytyy täältä.

http://www.iltalehti.fi/2003/02/26/529999_uu.shtml
 
Ehkä sitä selostusta olisi noissa olosuhteissa pystynyt kuuntelemaankin. Melkoisen paljon aikaa Turussa viettävänä ja kiekkonälkääni Auran Aaltojen otteluselostuksilla ruokkineena tiedän sanoa, että kyseiset selostukset ovat aika jumalattoman tylsää kuunneltavaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kyl määki Turuus.

Kamoon, siis kysehän oli Tepsin pelistä. Kuka sitä nyt selvinpäin pystyisi selostamaan?

Toisaalta tuohan oli vielä hyvin pientä ja kesyä. Legendaarinen selostaja Anssi Kukkonen heitti aikoinaan viihteelle oikein kunnolla! Mieshän "katosi" kesken mäkiviikon... ja äijä löydettiin sitten monen päivän etsiskelyn jälkeen jonkin gasthausin vinntikammarista ympäripäissään. Miehen huoneen lattialla kilisi hirveä määrä tyhjiä viina- ja kaljapulloja. Siihen sitten loppuikin Kukkosen ura Yleisradion leivissä, mutta kovan kuntouksen ja alkoholivierotuksen jälkeen Anssin legendaarista ääntä saatiin kuulla muilla tv-kanavilla, kaikenmaailman hömppäohjelmissa...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Kyl määki Turuus.

Kamoon, siis kysehän oli Tepsin pelistä. Kuka sitä nyt selvinpäin pystyisi selostamaan?

Toisaalta tuohan oli vielä hyvin pientä ja kesyä. Legendaarinen selostaja Anssi Kukkonen heitti aikoinaan viihteelle oikein kunnolla! Mieshän "katosi" kesken mäkiviikon... ja äijä löydettiin sitten monen päivän etsiskelyn jälkeen jonkin gasthausin vinntikammarista ympäripäissään. Miehen huoneen lattialla kilisi hirveä määrä tyhjiä viina- ja kaljapulloja. Siihen sitten loppuikin Kukkosen ura Yleisradion leivissä, mutta kovan kuntouksen ja alkoholivierotuksen jälkeen Anssin legendaarista ääntä saatiin kuulla muilla tv-kanavilla, kaikenmaailman hömppäohjelmissa...

Mä haluun kans!
Faktahan on, että pienessä nousuhumalassa se kieli laulaa parhaiten. Jossain vaiheessa sitä vaan huomaa että "vittu mä oon kurko". Aamulla nauhuri kertoo toista. 20 min ennen lähetystä :/
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Predator
Kamoon, siis kysehän oli Tepsin pelistä. Kuka sitä nyt selvinpäin pystyisi selostamaan?
Veit jalat suustani, sama asia tuli heti ensimmäisenä mieleen...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tämä selittää hyvin Blues-TPS ottelun 'kommentoinnit' tietyiltä tahoilta...
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Daespoo
Tämä selittää hyvin Blues-TPS ottelun 'kommentoinnit' tietyiltä tahoilta...

Tarkoittanet omia kommenttejasi? Itsehän uhosit olevasi ottelussa promillen enemmän humalassa kuin TPS tekee maaleja.

Vakavasti puhuen en minä ole aikaisemmin huomannut kyseisen toimittajan olleen humalassa. Itse selostukset ovat kyllä olleet sellaisia, että todellisten tapahtumien arviointi vaatii harjaantumista, jotta osaa suodattaa totuuden selostuksesta.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Heh, joo itse olin kyllä kanssa 'Aalloilla' ko. ottelussa mutta tarkoitin tällä lähinnä paria muuta kirjoittajaa jotka näkivät ottelun radion kautta.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Predator
mutta kovan kuntouksen ja alkoholivierotuksen jälkeen Anssin legendaarista ääntä saatiin kuulla muilla tv-kanavilla

Niin, valiiitettavasti (Martti Ahtisaaren äänellä lausuttuna siis).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikö kukaan valveutunut jatkislainen saanut edes jotain pätkiä nauhalle?

Ymmärrän toki, että ei kukaan nauhoittele radiolähetyksiä, mutta siinä vaiheessa kun oli ilmiselvää, että selostaja on ihan sekaisin, niin jollakin olisi saattanut tulla mieleen...

Epäilin kovasti mitä todellisuudessa on tapahtunut, kun näin Iltalehden jutun, mutta näyttää kyllä siltä, että kerrankin ei ole mitään tolkutonta liioittelua...
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Itse havahduin kuuntelemaan matsiselostusta, kun kolmatta erää oli enää minuutteja jäljellä ja luulinkin ensin selostajan liikuttuneen kyyneliin Palloseuran huikeasta kiristä. Sitten kun juttu alkoi mennä ihan avaruuteen tajusin että kyseessä onkin myrkytystila.

Itse pelitapahtumat kuulostivat suhtkoht normaalilta, kun muistaa, ettei niistä selvinpäin selostettunakaan aina ottanut selvää, mutta kun tuli pelikatko alkoi mopo karata käsistä. Välillä luonnehdittiin Raksilan hallin einestarjontaa tyyliin: täältä ei saa kuin makkaraa ja piirakkaa, piirakkaa ja makkaraa, makkaraa ja piirakkaa... Myös selostuksen päätöslause oli unohtumaton: mulla on ihan hirvee koti-ikävä (liki kyynelehtien) ja matkaa täältä Oulusta on vaikka huru mycket. No onneksi juna vie, juna vie, juna vie...

Ankara rangaistus tuli Ikulle eli Umbertoa takapuoleen, mutta se on kyllä ymmärrettävää, kun muistaa, että Aallot ovat myyneet koko jääkiekkopaketin lukuisille eri mainostajille ja itse varsinaisen selostustiiminkin Päämies-liikkeille. Jurrissa örisevä selostaja ei ehkä edusta sitä julkisuuskuvaa, jota Team Päämiehellä on alunperin haettu.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Jet-Ace
Auran Aallot erotti kyseisen toimittajan ja Turkka Talonen selostaa tästä eteenpäin.

Mulla kuuluu Auran Aallot melko mukavasti, ja nyt kun Talonen alkaa selostamaan Tepsin pelejä, niin mikäli Lukolla ei samaan aikaan ole matsia niin minä siirryn kyllä Aaltojen kuuntelijaksi silloin. Talonen nimittäin on melko sujuvasanainen heppu, ja aikoinaan tykkäsin kovasti hänen selostuksistaan.

Samalla kun Talonen lopetti selostamisen, lopetin minäkin Aaltojen kuuntelun. Tämän Viitasen selostuksia en tainnut koskaan kuullakaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Bast
Jurrissa örisevä selostaja ei ehkä edusta sitä julkisuuskuvaa, jota Team Päämiehellä on alunperin haettu.

Meillepäin kaveri sopisi kuvaan, kuin nenä päähän. Kannattajat toteaisivat ainoastaan: ASIAHEMMO!

Laitas Turunen näennäinen hakemus vetämään. Meillä voisi olla käyttöä Sun kaltaiselle supliikkijampalle PR-osastolla. Hyvin kun hoidat ruutus, voidaan katella isompaakin postia. Soppari voitas luonnehtia muotoon 3+2. Kaks tarkoittaa sitä, että hillot tulee, olit sitten duunissa tai et, jurrissa tai selvinpäin. Meillä ei nääs sniiduilla.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Iso käsi SammyD:lle! Naamaa särkee, oli sen verran hupaisaa...
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Päivän parhaat naurut. Kiitos.

Ike
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Todella loistavaa. "IFK-Ässät 0-2....HYVÄ ÄSSÄT!" 8-D Kyllä tosta hyvät naurut sai. Vielä se "turha tänne on soitella, minä en vastaa", kun jostain löytyisi.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jeps! Päivän naurut sain! :D Jumalauta, tän kaverin jututhan lähentelee jo Mertsin parhaita! :D
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Iku

ehehe...oikeen sattus mahasta..ei jumalauta..ROFL..
Varsinkin toi "Barbi" oli helvetin hyvä...
Kiitti linkistä
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Senior
Meillepäin kaveri sopisi kuvaan, kuin nenä päähän. Kannattajat toteaisivat ainoastaan: ASIAHEMMO!

Laitas Turunen näennäinen hakemus vetämään. Meillä voisi olla käyttöä Sun kaltaiselle supliikkijampalle PR-osastolla. Hyvin kun hoidat ruutus, voidaan katella isompaakin postia. Soppari voitas luonnehtia muotoon 3+2. Kaks tarkoittaa sitä, että hillot tulee, olit sitten duunissa tai et, jurrissa tai selvinpäin. Meillä ei nääs sniiduilla.

Perhana, ensin otettiin tavoittamaton johto penailukisassa ja heti ollaan värväämässä kaiken antanutta ankkuriamme muihin kaupunkeihin! Mutta okei, saatte Ikun mutta joudutte ottamaan kytkykauppana myös Narvanmaan ja Petriläisen. Meille siirtyy Nicce ja The Pena tässä kaikkien aikojen nöyrimmässä mutta rehellisessä lehmänkaupassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös