Ikäjakauma, teräsvaari vai teinix?

  • 3 719
  • 39

Vaari vai vaavi

  • 10 -15 v

    Ääniä: 7 2,4%
  • 15 - 20 v

    Ääniä: 48 16,8%
  • 20 - 25 v

    Ääniä: 67 23,4%
  • 25 - 30 v

    Ääniä: 60 21,0%
  • 30 - 35 v

    Ääniä: 32 11,2%
  • 35 - 40 v

    Ääniä: 36 12,6%
  • 40 - 45 v

    Ääniä: 18 6,3%
  • 45 - 50 v

    Ääniä: 10 3,5%
  • 50 - 55 v

    Ääniä: 4 1,4%
  • 55 - 60 v

    Ääniä: 2 0,7%
  • 60 v - RIP

    Ääniä: 2 0,7%

  • Äänestäjiä
    286

Woman In Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kypsähtänyt vai ylikypsä

Viestin lähetti Mr Pilli
Alamäkesi on alkanut jo pari vuotta sitten, pikkuveljeni sanoin "Nainen alkaa pahasti rupsahtelemaan siinä rippikoulun jälkeen"

Ystäväni on kehittänyt tästä totuudesta suorastaan sloganin: aika kuluu, naiset vanhenee. Siihen se on kiteytetty; it's funny 'cos it's true, kuten ikiteini Homer Simpson sanoo. Hän ei kyllä kommentoinut naisten kypsymistä, vaan tv-komediaa, jossa vitsi oli se, että mehiläiseksi pukeutuneelta mieheltä loppui vessapaperi.

Minä olen niiin nuori, että jään vielä jyrän alle Stockan herkkuosaston ruuhkassa, mutta niiin vanha, että jätän yleensä mieluummin dokaamatta seuraavaan aamupäivään asti kuin kärsin seuraukset. Henkistä ikää on napsahtanut viimeisen vuoden aikana lisää 16 vuotta ja sitten ne vielä sanovat, että lapsenteko pitää nuorena.

Terveisiä täältä alamäestä...ei vielä ihan Granny in Red...kuulostaa ihan omenalajikkeelta, sellaista vähän nahistunutta lajia.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuskin enää missään hirveässä teinix-vaiheessa elelen, vaikken ihan vaarikaan ole...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
36, eli ikämiehissä pelaillaan.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
25-30

Vieläkään ei juopottelun haitat ole alkaneet näkymään. En ainakaan itse huomaa...
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Poison
Joskus on naurattanut, kun palstalaiset ovat luulleet minua vanhemmaksi vielä tapaamisen jälkeenkin.
Haa, minua palstalaiset luulivat vanhemmaksi vasta tapaamisemme jälkeen. Kumma juttu, eikä naurattanut yhtään.

Terveisin koo (sata ja pyhät päälle)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsoin, että on aika vanha keskustelu, kun oma vastaus oli 20-25. Nyt saisi laittaa tuohon ikkunaan 20 vuotta lisää.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
32 vuotta, joulukuussa 33 vuotta. Niin se aika rientää. Tuntuu, että vasta olisin aloittanut opiskelut yliopistossa, mutta siitäkin on jo 12 vuotta aikaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kuulun siihen ikäryhmään, joka kaiken järjen mukaan pitäisi kasvaa ajan myötä tässäkin viiteryhmässä.
Se, että meitä nyt on vain 0,2% vastanneista, juoruaa joko viitseliäisyyden puutteesta tai vaikkapa vanhuusiän dementiasta.
Mutta joo - seuraavat täydet mulla alkaa sitten jo seiskalla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös