Iiro Pakarinen HIFK:ssa

  • 227 602
  • 910

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Gardiner 15 maali tänään. Muut jääneet kyllä ihan kuin paska tikkuun.

Se on muuten jännä juttu, että aina kun meiltä joku vetää ihan huikeaa kautta ja potentiaalisesti dominoi tilastoja, niin tottakai jostain vitun kuusamosta löytyy aina joku joka tekee ihan samaa. Böndet, Stadi Lives Matter. Menkää pois.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Hieno valinta, et varmasti kadu paitavalintaasi. Löytyy myös itseltä Iiron paita ja en ole tosiaan kertaakaan sen ostoa katunut.
Minäkin sain tyttöystävältä 2vuotta sitten synttärilahjaksi Iiron playoff gameworn pelipaidan. Vieläpä numerolla 87 kun eräällä ranskispakilla oli 81 tuolloin.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin sain tyttöystävältä 2vuotta sitten synttärilahjaksi Iiron playoff gameworn pelipaidan. Vieläpä numerolla 87 kun eräällä ranskispakilla oli 81 tuolloin.


Varmasti mahtava synttärilahja ollut. Mulla sen sijaan on toi Iiron paita numerolla #87. Tosiaan joo Auvitu pelasikin tuolloin just sillä numerolla 81.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Hyvin pistetty.
On tämä mielestäni aikalailla eri mies kuin pari viime kautta. Kunniaa toki paljon myös Jorille tähän mennessä nähdystä, mutta on kyllä joku visuaalisuus auennut Härköse pelissä. Hienoa!


Kissa ja häntäänsä etc.



"– Sellainen juttu, minkä olen tässä löytänyt, on se, että olen yrittänyt katsoa vähän enemmän videoita ja ”scoutannut” vastustajan maalivahtia ennakkoon, että mistä kannattaa ja mihin kannattaa ampua. Olen tehnyt tuota nyt enemmän kuin aikaisemmin, Pakarinen kertoo."
Kyseinen muutos on ollut yksi osa siinä, miksi Pakarinen on takonut niin kovaa jälkeä.

 

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakarinen varmaankin lähtee majun mukaan höntsö turnauksiinkin, jännä nähdä vaan, että mihin rooliin :D
Ennen ollut se työmyyrä ja av pelaaja, varmasti olisi sitä nytkin mutta...
 

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Maikkarin pitkässä haastattelussa Pakariselta kysyttiin myös maju-asioista ja Karjala-turnauksesta. Mies totesi olevansa aina halukas pelaamaan Suomen paidassa. Eli kyllä se taitaa EHT:lle lähteä jos pyydetään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Maikkarin pitkässä haastattelussa Pakariselta kysyttiin myös maju-asioista ja Karjala-turnauksesta. Mies totesi olevansa aina halukas pelaamaan Suomen paidassa. Eli kyllä se taitaa EHT:lle lähteä jos pyydetään.
Ei vittu sanon suoraan tohon... Nyt vois oikeesti #81 laittaa seuran edelle, kun näytöt leijoniin annettu moneen kertaan jo.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakarinen lähtee edustushaluista, Vesalainen kohentaakseen markkina-arvoaan. Toivottavasti Jorsti ei lähde näyttääkseen olevansa super pappa, onneksi hänellä on pienet lapset ja paljon rahaa...
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Maikkarin pitkässä haastattelussa Pakariselta kysyttiin myös maju-asioista ja Karjala-turnauksesta. Mies totesi olevansa aina halukas pelaamaan Suomen paidassa. Eli kyllä se taitaa EHT:lle lähteä jos pyydetään.
Iiro on jengin jätkä.
Jos kaikki olis samanlaisella luonteella varustettuja, ni kaikki maailman valmentajat olis aika onnellisia.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Maikkarin pitkässä haastattelussa Pakariselta kysyttiin myös maju-asioista ja Karjala-turnauksesta. Mies totesi olevansa aina halukas pelaamaan Suomen paidassa. Eli kyllä se taitaa EHT:lle lähteä jos pyydetään.
Toisaalta, mitä muuta pelaaja voi tuossa sanoa?

"Joo, arvokisat vois olla ihan jees jos oon terveenä. Mut nää EHT-höntsät ei kyl kiinnosta vittuakaan, eikä työnantajakaan diggaa".
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Voisi jättää lähtemättä, kuten koko muu ykköskenttäkin. Eiköhän Pakarisellakin ole jo mj-näytöt annettu viime vuosiltakin.
ykköskentän kuorma on niin suuri etten päästäisi heitä höntsäilemään. Muutenkin nämä B-maajoukkueen höpöhöpö -turnaukset tulisi olla nuorille pelaajille tarkoitettuja. Pakarinen ei tarvitse kokemusta kansainvälisistä peleistä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toisaalta, mitä muuta pelaaja voi tuossa sanoa?

"Joo, arvokisat vois olla ihan jees jos oon terveenä. Mut nää EHT-höntsät ei kyl kiinnosta vittuakaan, eikä työnantajakaan diggaa".
Joku sellanen tyylikäs mietitty vastaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös