Eiks se faija sanonu varmana tietona, että Iikka on vetämässä viivaa kuonoo ja mitä kaikkee? Flunssaa ei kuulemma ollu.Mennyt ilmeisesti itsellä ohi, niin mikä oli syy pitkälle poissaololle? Oliko se sitä mainittua flunssaa vai jotain muuta, mitä erikseen joku huhuili ja sai isot mittakaavat myös täällä.
Eiks se faija sanonu varmana tietona, että Iikka on vetämässä viivaa kuonoo ja mitä kaikkee? Flunssaa ei kuulemma ollu.
No ei ne tatuoinnit mitää mut jos vielä Ozzyn levyjäkii kuunnellu ni se on jo todella hämärää touhua!Kukaan ei ole koskaan, ikinä, missään ollut noin pitkää flunssassa ja varsinkaan ammattiurheilijat eivät moiseen sairastu. Itse olen kuullut samoja huhuja kuin sinäkin, mutta tämän lisäksi ottanut epämääräisiä tatuointeja kropan puolilleen ja kuunnellut Ozzyn vanhoja lp-levyjäkin takaperin.
Hyppään bandwagoniin.Moves like Jagg... Kangasniemi. Että on nättiä, sulavaa ja päämäärätietoista! Mä palvon tätä kaiffaria.
Mömmöm kamaa ensi keväänä!Uskomaton kaveri. No words.
Kerrotko vielä, etukäteen, että missä ottelussa tekee sen hatullisen? Tiedän sitten veikata sen mukaisesti.Sanon sen nyt ennenkuin on liian myöhäistä. Iikka heittää hattrickin. PS. Telian kautta katson, onko selostaja jotain sukua Mertarannalle?
Arttu Hämäläinen.
Kerrotko vielä, etukäteen, että missä ottelussa tekee sen hatullisen? Tiedän sitten veikata sen mukaisesti.