Tottakai olen iloinen, että Kerava jatkaa, mutta Myös minä olen pahoillani Lujan putoamisesta. Hieno joukkue yhden pelin perusteella arvioituna, luistelua, syöttöjä ja välilla otettiin miestä, mutta kukaan ei pelannu sikaa. Parhaiten jäi mieleen Mäkelä, Vainio ja ylimpänä Kulonen, käsittämätöntä, että noilla raameilla runkosarjassa vain 2 min jäähyllä, esim. Väänäsen 2+10 48 min oli juuri tyypillinen ison miehen jäähy, 10 senttiä lyhkäsemmän miehen hartiat on vaan matalampana ja tulee käsitys, että isolla oli kyynärpäät ylhäällä. Ensi vuonna satsaatte maalivahteihin ja homma on hanskassa, Hirvinevaan homma ei kaatunu, mutta runkosarjan tilasto on kyllä kaamee, T% 77,7, kyllä ykkösellä pitäis yli 90 % olla. Niitä liikaa miehiä kentällä oli ainaki pari enemmänkin, mutta tuomari ei huomannu. Tuomarilta jäi kyllä jonkinverran tilanteita puhaltamatta puolin ja toisin, mutta tuskin se ratkaisi ottelua.
Vielä aivan erikoishuomio Teidän juniorityölle kaikki oman kylän poikia, muutama mies lähinaapureista. Isot Onnittelut siitä. Siitä liiton kyllä pitäis joku palkkio antaa.
Ai, niin Lauttakylän halli oli itselläni #30.