Mä en enää ihmettele näitä ollenkaan. Jo pelkästään noihin rakennuksiin saa uppoamaan tuon pyyntihinnan verran rahaa tai vastaavasti edes kohtuullisella sijainnilla olevasta tontista voi joutua maksamaan tuon verran. Sitten taas osa mökeista on sellaisia, että ne eivät kelpaa suunnilleen edes ilmaiseksi kenellekään.Naapurit laittoi mökkinsä myyntiin. Tai asuintalohan se on mutta mielestäni lähinnä mummon mökki (35m2). Yksi huone, keittiö, vessa, ullakkoparvi, pihasauna ja pieni rinnetontti (800m2). En tiedä kuka tuollaisen ostaa lähes 80 000€ hintaan.
Minä en smmoista aikaa muista. joten siitä on kyllä melko kauan kun hinta on ollut 3 mk/litra. 1989 olin huoltiksella kesätöissä ja muistaakseni tuolloin hätyyteltiin kuuden markan rajapyykkiä dieselin maksaessa jotain 2,75 mk/l.Eilen ajelin, ja ajolenkillä vastaan tuli yhteensä 5 moottoripyörää (eri tilanteissa). Kesäkausi osalla näyttää jatkuvan.
Tankkasin auton. Kortilla maksaessa, ei katevara 60e enää riitä täyteen tankkiin. Litrahinta näkyy olevan korkealla.
Joskus se oli 3 markkaa/litra. No ajat muuttuu.
Niin muuttuu. 50 rahaa eikä tässä tietyökylässä ajele kun max.180km. No onneks ei tarvii ihan hirveesti ajella.Eilen ajelin, ja ajolenkillä vastaan tuli yhteensä 5 moottoripyörää (eri tilanteissa). Kesäkausi osalla näyttää jatkuvan.
Tankkasin auton. Kortilla maksaessa, ei katevara 60e enää riitä täyteen tankkiin. Litrahinta näkyy olevan korkealla.
Joskus se oli 3 markkaa/litra. No ajat muuttuu.
Ei voi pitää paikkaansa tuo bensan hinta... Vasta euroihin siirtymisen aikoihin bensalitra oli siinä kuuden markan tienoilla eli kun euro tuli käyttööön 2002 litrahinta oli juurikin yhden euron tasolla.Minä en smmoista aikaa muista. joten siitä on kyllä melko kauan kun hinta on ollut 3 mk/litra. 1989 olin huoltiksella kesätöissä ja muistaakseni tuolloin hätyyteltiin kuuden markan rajapyykkiä dieselin maksaessa jotain 2,75 mk/l.
Aika kauas saat mennä. Tuo 6 markkaa pitänee paikkansa. Kolmeen markkaan en ihan heti usko. Tai sitten @Kiekkokatsoja on huomattavasti vanhempi.Minä en smmoista aikaa muista. joten siitä on kyllä melko kauan kun hinta on ollut 3 mk/litra. 1989 olin huoltiksella kesätöissä ja muistaakseni tuolloin hätyyteltiin kuuden markan rajapyykkiä dieselin maksaessa jotain 2,75 mk/l.
Vuonna 1986 oli bensalitra jotain kolmen markan tienoilla, kun Toyotaani tankkasin.Aika kauas saat mennä. Tuo 6 markkaa pitänee paikkansa. Kolmeen markkaan en ihan heti usko. Tai sitten @Kiekkokatsoja on huomattavasti vanhempi.
Piti ihan googlata. Ei tuohon hintaan saa yhtään mitään muuta noilta seuduilta kun juuri mainitsemaasi. PKS läheisyys on yksi määräävä tekijä hinnoissa.Naapurit laittoi mökkinsä myyntiin. Tai asuintalohan se on mutta mielestäni lähinnä mummon mökki (35m2). Yksi huone, keittiö, vessa, ullakkoparvi, pihasauna ja pieni rinnetontti (800m2). En tiedä kuka tuollaisen ostaa lähes 80 000€ hintaan.
Nyt olis moneen ketjuun asiaa, nimittäin menin heti tietenkin etsimään tätä typerää testiä saadakseni hieman.. hetkinen, mikä tämä sana on suomeksi (*Google käyttöön) kelpuutusta. Aijaaha, validation kääntyy suomeksi kelpuutukseksi, ihan paska sana. Ja sitten en edes löytänyt sitä testiä.IS:ssa oli joku kysely, missä kyseltiin eri maiden valuuttoja. Kuka muka ei saa tuossa täysiä pisteitä?
Lisäksi ihmettelet miksi edes kokeilin. Tai menin sivuille. Ihmettelen siis itseäni.
IS:ssa oli joku kysely, missä kyseltiin eri maiden valuuttoja. Kuka muka ei saa tuossa täysiä pisteitä?
Lisäksi ihmettelet miksi edes kokeilin. Tai menin sivuille. Ihmettelen siis itseäni.
Sä oletkin Jonne.Voin myöntää, etten saanut täysiä pisteitä kyseisestä kyselystä.
Voisi kyllä veikata ettei mitään panssarointia ole varsinaisesti kun tehdään mahdollisimman kevyttä runkoa. Lyhyt googlaus paljastaa että runko olisi parin millin paksuinen. Kun vertaa miten MK 108 konetykki toimi B-17 Flying Fortressia vastaan niin B-17 tippui neljällä osumalla jos käytössä on räjähtävä ammus. Ilmeisesti tuo rungon paksuus toisen maailmansodan aikaisissa lentokoneissa vaihteli alle millistä, noin kahteen milliin.Katson tässä elokuvaa, jossa nykyaikainen liikennelentokone joutui saksalaisten Me-262 hävittäjien hyökkäyksen kohteeksi. Kyseinen hävittäjä oli toisen maailmansodan aikaan aseistettu 4 x 30 mm konetykillä. Mutta ei mahtaisi tuommoinen nykylentokone kestää kovin hyvin tuommoisia paukkuja? Tässä elokuvassahan se toki on luodinkestävä.
Minä myönnän, että sain kaikki oikein.Voin myöntää, etten saanut täysiä pisteitä kyseisestä kyselystä.
Olin letkuapinan hommissa "kesällä" 1981. Muistelisin että 92-oktaaninen olisi ollut jotain 3,12 mk. Dieselistä ei muistikuvaa.Minä en smmoista aikaa muista. joten siitä on kyllä melko kauan kun hinta on ollut 3 mk/litra. 1989 olin huoltiksella kesätöissä ja muistaakseni tuolloin hätyyteltiin kuuden markan rajapyykkiä dieselin maksaessa jotain 2,75 mk/l.
Jotain voisi siis tehdä... Pitäisi vain tutkia että miten?
Tätä olen itekki ihmetellyt, että ei syödä lihaa, mutta syödään ruokaa, joka näyttää lihalta. Eli jotain, mikä näyttää makkaralta, jauhelihalta, kebabilta tai lihapullilta. Tähän vastapainoksi lihansyöjien pitäisi varmaan alkaa tekemään porkkanan näköisiä lihaisia ruokia.Miksi vegehippien sapuskat pitää näyttää lihapyörykältä tahi nakilta?
Tietämättä edes tablettisi merkkiä tai mallia uskallan arvata, että asetuksissa on kohta, jossa voi ottaa pin-koodin kyselyn pois päältä. Aika yleinen seikka lähes kaikissa laitteissa, missä pin-koodia kysytään.
-88 kun sain kortin, sai satasella yli 30L 98 bensaa. Muistan kun sen koska aika pian, ehkä vuosi sen jälkeen maaginen 30L raja ei tullutkaan enää satasella.Aika kauas saat mennä. Tuo 6 markkaa pitänee paikkansa. Kolmeen markkaan en ihan heti usko. Tai sitten @Kiekkokatsoja on huomattavasti vanhempi.