Ihmettelyketju

  • 6 352 904
  • 38 759

Glove

Jäsen
Hitto ei näistä slopestylen termeistä saa maallikko mitään selvää. Switch Left 720 Mute??? Tailgrabin minä sentään tiedän.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tailgrabin minä sentään tiedän.

Tailgrab on se perusasento. Siitä sitten lähdetään tekemään bäkkiä ja fronttia. En kuvaile enempää.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun tuossa aikaisemmin kirjoitettiin lasten nimistö, niin tiedän erään oikean lapsen nimen, joka on kyllä noita kaikkia 100 kertaa pahempi, mutta kun kyse on ilmeisesti uniikista nimestä, niin en tiedä viitsinkö sitä mainita jos hän joskus itseään googlaa.

Sanotaanko, että nimi koostuu suomalaisesta lempinimestä sekä Raamatun hahmosta, väliviivalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sen verran haluan huomauttaa ettei niitä vauvoja pieraista eivätkä ne perseestä tule. Takaisin bilsan tunneille vaan ;-)
Joo, ei ollu bilsa koskaan mun ykkösaine koulussa, eikä oo tullu synnytysvideoitakaan katteltua. Sen sijaan niitä itse siitostapahtumaa simuloivia opetusvideoita on tullut tsiigailtua tarkalla silmällä. Oon pyrkinyt omaksumaan ainakin oleellisimmat pääseikat. Esim takaapäin lykkiessä toinen käsi tamman persposkella, toinen käsi koukussa omalla kyljellä. Käsiä vaihdellaan tasasin väliajoin. Jos heittäytyy oikein boogien vietäväksi niin toinen polvi nostetaan pystyyn vierelle. No, kyä te nää tiärätte.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Kun tuossa aikaisemmin kirjoitettiin lasten nimistö, niin tiedän erään oikean lapsen nimen, joka on kyllä noita kaikkia 100 kertaa pahempi, mutta kun kyse on ilmeisesti uniikista nimestä, niin en tiedä viitsinkö sitä mainita jos hän joskus itseään googlaa.

Sanotaanko, että nimi koostuu suomalaisesta lempinimestä sekä Raamatun hahmosta, väliviivalla.

Mutta Ukko-Nooastahan on tehty jo laulukin. Kait sen uskaltaa mainita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yläkouluikäiset pojat yrittivät ostaa euron munkkitarjouksen Lidlistä. Sinne jäi kun mobilepay ei käynyt Lidliin. Jännä ajatella että jolloin ei ole enää muuta maksuvälinettä kuin "sovellus"... edes paria euroa taskun pohjalla. Tällaisena "kalkkiksena" sitä ihmettelee. Toisaalta voi myös ihmetellä miksi mobilepay ei käynyt Lidliin kun sehän (mobiilimaksaminen) on niin nykypäivää ja suosittua.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
4 venytysliikettä, jotka jokaisen tulisi osata

No noi kolme muuta, mutta toi skorpioni? Ehkä parempi, etten älä yrittämään...

No joo, ei se noiden ohjeiden mukaan ole mikään mahdoton liike, mutten ole kyllä ikinä venytyksenä pitänyt. Tuollain ei kyllä perse nouse sitten millään kuin tuossa kuvassa. Ja toisaalta tuo eka ei venytä mitään, tuossa pitäisi yläkroppa maata tuon taitetun jalan päällä. Enkä tuosta nelosestakaan ole ihan vakuuttunut, minusta tuossa jännittyy vähän hartiat herkästi. Ja onko toi sivukyykkykään venytys vai enemmän liikkuvuusharjoite, paremmin venyttää ainakin itsellä polvi maassa ja jälleen painopiste mahdollisimman alhaalla.

Kai tärkeimmät venytykset on pohkeet ja rintalihakset, vaikkei niistä saa niin raflaavia kuvia aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kattelen tota SKA Pietari vs. Dinamo Moskova -matsia. Eikös siä pitäs olla rajotettu määrä katsojia? Mun streamista näyttäs ninku olis miltei täys tupa...?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kattelen tota SKA Pietari vs. Dinamo Moskova -matsia. Eikös siä pitäs olla rajotettu määrä katsojia? Mun streamista näyttäs ninku olis miltei täys tupa...?
Jos katsojat on laitettu sille puolelle mihin kamerat osoittaa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos katsojat on laitettu sille puolelle mihin kamerat osoittaa?
Da. Ruakkihan Jeesuskin kuulamma tuhansia gubbeja viidellä leivällä ja parilla kalalla. Kyllä Iivanakin sitten saa monistettua kuus Iigoria tuhansiksi. Tai sitten niitä ei vaan kiinnosta. "Doun' worriboudid'".
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään koronatikulla lievän nuhan takia. Ei siitä nyt enempää tässä niin päästään ihmettelemään autoa. Edessäni oli iso jenkkipaku. Kun sen kerran sammutti niin eipä käynnistynyt enää. Näytteenottoteltassa piti moottori sammuttaa. Ensin sitä työnsi kuski ja näytteenottaja siihen näytteenottopaikalle (telttaan mahtui kaksi autoa). Sen jälkeen kuski ja näytteenottaja työnsi auton ulos teltasta. Se jäi teltan lähelle niin ettei siitä olisi ulos päässyt. Kuski kävi konepellin alla ropaamassa. Minä ihmettelin että mitä teen kun olen jumissa teltassa autojono perässä. Apukuski (nainen, testattava) tuli ulos ja yritti miehen kanssa työntää autoa (ei ehkä hyvä jos on kipeä). Ei liikunut kun edessä oli pieni nousu. Toinen näytteenottaja tuli apuun ja (varmaan) testijonosta yksi mies. Saivat autoa siirrettyä että pääsin pois ja jono saatiin liikkeelle taas. Oli kyllä vähän ihme tapaus...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ihmettelen sitä, että miljoonat ihmiset voivat oikeasti vaivautua paikalle kuulemaan ja näkemään jonkun yksittäisen ihmisen, eikä tapahtumaan liity musiikki, taide tai viihde-esitys. Siis pelkkää puhetta mennään kuuntelemaan tai töllistelemään ohi kulkevaa kuninkaallista, paavia, urheilijaa, missiä tai avaruuslentäjää.
Olenhan siellä ollut minäkin, mutta valikoiva muistini sanoo, että olin paikalla sattumalta... En kyllä vilkuttanut.

Muuan naispuolinen työkaveri aikoinaan kiteytti tämän aika tylysti, kun kysyi kollegaltaan päivänä, jolloin Kalle Kustaa ja Silvia olivat tulossa laivalla Kauppatorin rantaan:
"Lähdetäänkö Stockmannin vintille lounaalle, vai aiotko liittyä rantarahvaaseen?"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmettelen sitä, että miljoonat ihmiset voivat oikeasti vaivautua paikalle kuulemaan ja näkemään jonkun yksittäisen ihmisen, eikä tapahtumaan liity musiikki, taide tai viihde-esitys.
Hitler oli kova hanu. Mutta ei kuulemma erityisen kova panemaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hitler oli kova hanu. Mutta ei kuulemma erityisen kova panemaan.

Eikös Hitler haavoittunut nivusten seutuville ensimmäisessä maailmanpalossa? Tarinoiden mukaan vamma olisi jopa estänyt lähitaisteluharjoitukset kokonaan. Ilmankos mies oli vähän kärttyisä varsinkin muutamia vähemmistöjä kohtaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikös Hitler haavoittunut nivusten seutuville ensimmäisessä maailmanpalossa? Tarinoiden mukaan vamma olisi jopa estänyt lähitaisteluharjoitukset kokonaan. Ilmankos mies oli vähän kärttyisä varsinkin muutamia vähemmistöjä kohtaan.
Eikös Adilla ollu sutinaa jonkun lähisukulaisensa kanssa? Olisko ollu siskontyttö Geli Raubal? Opiskeluajoilta jääny vaan mieleen tää hieman epänormaalilta kuulostava suhde. Mutta eihän Hitler minään kovana häntäheikkinä kuuluisaks tullukaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Eikö Hitler ollut yksikiveksinen? Tämän muistaisi jostain lukeneena.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eikö Hitler ollut yksikiveksinen? Tämän muistaisi jostain lukeneena.
Näinhän se uskoakseni tosiaan on. Pieneltä Aatulta oli joku nyttemmin kielletty "n-sanainen" , kuulemma käyny toisen popsimassa, kuin parempikin ruotsalainen lihapyörykän lautalla konsanaan.
Sittemmin vissiin jäi pientä patoutumaa.


Näin olen lukenut kts.yllä , ja haluan uskoa siihen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikös Hitler haavoittunut nivusten seutuville ensimmäisessä maailmanpalossa? Tarinoiden mukaan vamma olisi jopa estänyt lähitaisteluharjoitukset kokonaan. Ilmankos mies oli vähän kärttyisä varsinkin muutamia vähemmistöjä kohtaan.
Eikös Adilla ollu sutinaa jonkun lähisukulaisensa kanssa? Olisko ollu siskontyttö Geli Raubal? Opiskeluajoilta jääny vaan mieleen tää hieman epänormaalilta kuulostava suhde. Mutta eihän Hitler minään kovana häntäheikkinä kuuluisaks tullukaan.
Eikö Hitler ollut yksikiveksinen? Tämän muistaisi jostain lukeneena.
Nivusiin haavoittumisesta en ole kuullut. Sen olen kuullut, että Hitlerillä olisi ollut vain yksi kives, mutta hankala sanoa onko kyseessä urbaanilegenda vai ei. Geli Raubalilla ja Hitlerillä oli kuulemma seksisuhde johon ilmeisesti kuului muitakin vähän erikoisia piirteitä kuin lähisukulaisuus. Jotain BDSM ja ulostehommia muistaakseni.

Sitähän on kuulunut kahta juttua Adolfin ja Eva Braunin suhteesta, kun jotkut sanoivat että he panivat ja joidenkin mielestä mitään panemista ei tapahtunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös