Ihmettelyketju

  • 6 357 353
  • 38 767

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihmettelen suuresti, mistä ihmiselle tulee mieleen soittaa poliisit, jos näkee jonkun naimassa luonnon helmassa.
Se on sitä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa toimintaa... tai jotain tuon suuntaista. Seksi kuuluu pimeään peiton alle lauantaina saunan jälkeen... Ei luontoon kirmaamaan vapaasti. Tällaisesta pahuudesta pitää saada raportoida että seksi saadaan taas piiloon neljän seinän sisään ja mielellään vielä sinne peiton alle. ;-) Ei sillä että itselläkään se seksi aina pysyisi neljän seinän sisällä... On sen verran lipevä kaveri.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ilman kevyttä sarkasmiakin, mitä edellinen viestini ei tosin ollutkaan oikeastaan, tuo oli ikävää käytöstä arvon Iltalehden lukijalta. Näet ihmisiä rakastamassa toisiaan ja mitä teet? Kutsut koppalakit ja annat palautetta lehdistöön. Taavo. Pirunmoinen taavo.
Housut pois ja jonoon! Siinä se menee toinen missä yksikin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kai silläkin on merkitystä onko perse vilkuttunut pusikossa jossain Palokkajärven pohjoispäässä vai Kirkkopuistossa. Jos jälkimmäinen niin yksityisyyttä pari ei ole edes kaivannut ja voi ihan aiheesta pyytää siirtämään aktiviteetit vähän sivummalle.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Iltalehdessä oli uutinen että ohikulkija oli Jyväskylässä bongannut parin harrastamassa seksiä laiturilla.

"– Kyllä siellä selvästi seksiä harrastettiin ja paljas takapuoli vilahti, Iltalehden lukija kertoo.

Lukija kertoo samantien tarttuneensa puhelimeen ja kuvanneen pariskunnan herkän hetken. Iltalehti on nähnyt lukijan kuvaaman materiaalin, josta selvästi näkee, että kaksi ihmistä todella harrastaa seksiä joenrannalla."

Boldaus oma. Kenelle tulee samantien mieleen että alanpa kuvaamaan? Kumpi tässä oli nyt pervompi, kuvaaja vai kuvattu?
Aina löytyy joku joka tykkää vaan katsella.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joidenkin toisten sekstailujen seuraaminen ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa. Jos sellaista sattuisin kuitenkin näkemään, niin pikemminkin nauraisin kuin paheksuisin. Toki jokaisella on omat mieltymyksensä, mutta silti en ymmärrä, miten joku saa kicksejä siitä, että sekstailee muiden nähden.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Pikavippien väliaikainen korkokatto oli kirvoittanut IS:ltä jopa pääkirjoituksen aiheesta:
"Korkokaton kaksi puolta", jossa yritetään löytää jotain positiivista sanottavaa pikavippifirmoista.
Kommenttiosasto tuntui olevan aika yksimielisesti pikavippejä vastaan ja korkokaton puolella.
Yksi kommentti oli kuitenkin:
" Pikavippifirmat ovat tarpeen, koska muuten vastaavat rahoitukset haetaan pimeiltä markkinoilta, joita hallitsevat ammattirikolliset. Siellä ei ole korkokattoja ja perintä on pontevaa."

Itse olen sitä mieltä, että nimenomaan pikavippifirmat ovat ammattirikollisten hallitsemia. Perintä on pontevaa myös sillä rintamalla. Jos ei taustavoimilta rikosrekisteriä löydy, niin se johtuu vain siitä, että omistajat (tai juristinsa) ovat esikuvaansa taitavampia "jussiuoteja", jotka löytävät lakipykälien porsaanreiät nopeammin kuin lainsäätäjä ikinä kykenee kuvittelemaan.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
IL uutisoi:

(R)-2-(4-metyyli-3-sykloheksenyyli)-2-propaanitioli eli tuttavallisemmin greippimerkaptaani on erittäin voimakkaan makuinen yhdiste. Todennäköisesti maailman kaikkein voimakkaimman makuinen.

Ihminen maistaa sen hyvin pieninä pitoisuuksina. Sitä tarvitaan 2 x 10 potenssiin -14 grammaa litraa kohti.
Toki iltapäivälehdistöä ja tyypillinen kesäartikkeli, joten asiasisältöä sikäli turha olettaa. Mutta miksi tuo lihavoitu? Ihmiset, jotka eivät hahmota potensseja, eivät hahmota sitä tuostakaan; ja ne jotka hahmottavat, niin notaatio "2x10^-14 grammaa" lienee paljon luettavampi.

(ja joo, tuo "^" on törkyinen, mutta kun ei tää Xenforo tue superscriptiä, ei sikäli notaation vika)
 
K

Kiekkokatsoja

Katselin juutuubista jääkiekon rangaistuslaukauksia. Lähinnä rapakontakaisia tuoreimpia.
Mietin, että ennen oli sääntö, jossa kiekko ei saanut kulkusuunnassaan liikkua taaksepäin. Mutta kyllä osassa noissa noissa veiveissä, se kumipala siirtyy hetkeksi taaksepäin.
Liekkö mun muisti vanha, vaiko sääntö muuttunut?
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Katselin juutuubista jääkiekon rangaistuslaukauksia. Lähinnä rapakontakaisia tuoreimpia.
Mietin, että ennen oli sääntö, jossa kiekko ei saanut kulkusuunnassaan liikkua taaksepäin. Mutta kyllä osassa noissa noissa veiveissä, se kumipala siirtyy hetkeksi taaksepäin.
Liekkö mun muisti vanha, vaiko sääntö muuttunut?
Jossain kohdin 2000-lukua tosiaan spin o ramakin oli sallittu, nykyään ei.
Nykyisellään kiekon on oltava liikkeessä eteenpäin. Jos en ihan väärässä ole, niin tuotakin on kyllä hienosäädetty aika lailla tässä viime vuosina. Tarkka lainaus " The puck must be kept in motion towards the opponent’s goal line "
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Naapuri moikkasi. Suostuuks teidän naapurit moikkaamaan teitä? Yleensä ne vaan pudistaa päätä tai kääntää selän.
Mulle yksi kaveri opetti n. 10 vuotta sitten että taloyhtiössä kannattaa heti muutosta lähtien moikkailla ahkerasti etenkin kaikki mummoikäiset, sillä saa sitten myöhemmin pirun paljon anteeksi jos sattuu vaikka joku ilta viskiä naukkaillessa soimaan rokki vielä klo 22 jälkeen kun eihän ne mummat kehtaa ihan pienestä sitä mukavaa uutta kaveria lähteä savustamaan pellolle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle yksi kaveri opetti n. 10 vuotta sitten että taloyhtiössä kannattaa heti muutosta lähtien moikkailla ahkerasti etenkin kaikki mummoikäiset, sillä saa sitten myöhemmin pirun paljon anteeksi jos sattuu vaikka joku ilta viskiä naukkaillessa soimaan rokki vielä klo 22 jälkeen kun eihän ne mummat kehtaa ihan pienestä sitä mukavaa uutta kaveria lähteä savustamaan pellolle.
Pystyyks joku mies tekemään kahta asiaa samaan aikaan? Siis juomaan ja kuuntelemaan musaa. Joo baarissahan sitä kuulee. Telkkaria varmaan harvempi pystyy katselemaan, paitsi jos vetää "jatkoaikalaiset" kännit.

Kaikki exät olitte väärässä!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.... Ei noihin haastatteluihin matti meikäläinen joudu.
Itse tulin joskus muinoin jostain arabeista yölennolla amsterdamiin. Tullimies pysäytti minut ihan randomina kävelemästä kohti suomeen lähtevää lentoa shengen alueella. Olin vielä ihan uninen ja krapulassa kun äijä purki käsimatkatavarana olleen ison salkun pöydälle. Salkussa oli suomesta ostettu digikamerapokkari, mikä oli silloin ehkä jotenkin hieno juttu. Tullimies sanoi, että ellei kuittia löydy, joudun maksamaan tullit ja sakot ilmoittamatta jättämisestä. Lisäksi hän katsoi kameraa ja sanoi, että voi niistä RohS ja muista leimoista päätellä, että se on ostettu arabeista. Kysyin, että mitäs nyt tehdään ja että selvitetäänkö ensin, että onko sinulla lupa valehdella "asiakkaille". Kerroin tietäväni työni takia tasan tarkkaan mitä ne leimat tarkoittavat ja sinä et selvästikään tiedä. Salkun pohjalla oli jotain vanhoja lentolippujen kantoja ja epämääräisiä kahvion kuitteja, niin se alkoi niitä pläräämään ihan vaan ajan kuluttamiseksi. Lopulta se lässytti jotain, mutta tilanne ei edennyt, niin näytin sille pari lasten pulkkamäkikuvaa suomesta, mitkä vielä oli kameran kortilla ja kysysyin, että päätteletkö nyt vatipää, että onko hiekka-aavikolta vai not. Tilanne loppui siihen ja pääsin krapulan korjaukseen.

Kyllä noita urpoja löytyy ihan täältäkin suunnalta. Jotain virkaintoisuutta tms. pienimunaisuutta.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IL uutisoi:


Toki iltapäivälehdistöä ja tyypillinen kesäartikkeli, joten asiasisältöä sikäli turha olettaa. Mutta miksi tuo lihavoitu? Ihmiset, jotka eivät hahmota potensseja, eivät hahmota sitä tuostakaan; ja ne jotka hahmottavat, niin notaatio "2x10^-14 grammaa" lienee paljon luettavampi.

(ja joo, tuo "^" on törkyinen, mutta kun ei tää Xenforo tue superscriptiä, ei sikäli notaation vika)
Itse olisin kirjoittanut 2 × 10⁻¹⁴, mutta eihän se käy kun ei toimi.
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt piti olla keskimäärin vuoden lämpimin viikko. Mutta ensimmäistä kertaa moneen viikkoon, mulla on nyt aavistuksen kylmä. Piti oikein sulkea tuuletusikkunatkin.
 

redpecka

Jäsen
Ihme, ettei ole kunnon kovanluokan horoskooppiketjua jatkiksessa! Mulle kerran lehdessä sanottiin, että tapaat upean tms. miehen (olin sen päivän visusti himassa) ja nyt viime aikoina sanottiin että raikas & värikäs kesämekko saa sinut uuteen loistoon. Ei siinä, olen avoin ja suvaitsevainen mutta pakkoko se on tuolla lehdessä kaikki julistaa? Alkaa ahistaa.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Uusi asfaltti oli saanut tiemerkinnät kaverikseen. Olipa pöllön näköinen kun sulkuviivat olivat samaa valkoista kuin kaikki muukin merkinnät. Hetki menee ennen kuin silmä tuohon tottuu. Ennen oli kaikki paremmin.

Edit. Sitä siis ihmettelen miksi se keltainen ei enää keleppoo?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Uusi asfaltti oli saanut tiemerkinnät kaverikseen. Olipa pöllön näköinen kun sulkuviivat olivat samaa valkoista kuin kaikki muukin merkinnät. Hetki menee ennen kuin silmä tuohon tottuu. Ennen oli kaikki paremmin.

Edit. Sitä siis ihmettelen miksi se keltainen ei enää keleppoo?

Robottiautot tunnistavat valkoisen paremmin kuin keltaisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös