Mitä kautta Anze Kopitar on löytänyt tiensä Tapparan treenirinkiin?
Mikko Leinonen soitti ja pyysi koeajalle.
Kiitoksia tiedosta. Eli meni sarjaan Iisoppi on tollo kun ei tiennyt. Olen minä näiden pelien tuloksia väijynyt ennenkin mutta ei ollut jäänyt mieleen että ne alkaa noinkin "myöhään". Nyt kun tarkemmin miettii niin kyllä on ollut tilanteita että on pitänyt käydä nukkumaan ennen kuin tulos on ollut selvä.21.45 on normi alkamisaika näille kansainvälisille otteluille.
Aikaisemminhan maat saivat aikaistaa pelejä omaan aikavyöhykkeeseen sopivaksi. Nykyään ei taida onnistua niin helposti vaikka välillä jotain poikkeuksia on ollutkin.Kiitoksia tiedosta. Eli meni sarjaan Iisoppi on tollo kun ei tiennyt. Olen minä näiden pelien tuloksia väijynyt ennenkin mutta ei ollut jäänyt mieleen että ne alkaa noinkin "myöhään". Nyt kun tarkemmin miettii niin kyllä on ollut tilanteita että on pitänyt käydä nukkumaan ennen kuin tulos on ollut selvä.
Tappara kävi ennen vieras-CHL-pelejään leireilemässä Slovenian Bledissä maan maajoukkueen leirikeskuksessa, josta on vain kullinluikaus rajan yli Klagenfurtiin missä oli eka peli. Anzen isä-Kopitar on valmentajana siellä jossain ja hän hoiteli ja avusti leirikeskuksen suhteen palkkionaan se, että Anze pääsee reenaan Tapparan kanssa siellä.
Vanhemmille voisi antaa porttikiellon halleihin.Onkohan Ässät-Jokerit nykyään Harjavallan Derby, kun tunteet näin kuumenevat?
Pillastunut kiekkoisä kävi toisen kimppuun
"Nikkeli (aivo)halvaus se onkin saatanan vaarallinen tauti."Onkohan Ässät-Jokerit nykyään Harjavallan Derby, kun tunteet näin kuumenevat?
Pillastunut kiekkoisä kävi toisen kimppuun
Minä olen hieman valittanut.Miksi ei toimis? Viasat omistaa oikeudet Suomen karsintapeleihin ja Viafreen kautta näkee ne ilmaiseksi. En ole kuullut että jengi olisi valittanut.
Mahtaakohan muita Mestisjoukkueita vituttaa Rovaniemen reissut?
Toki näin. Varmasti kaikki tietää ilman mainoksiakin, että ruokaa pitää ostaa. Siitä eteenpäin ollaankin valintojen edessä. Lihaa vai kalaa? Vai kanaa tai kasviksia? Jo tässä kohtaa joku mainos mehevästä pippuripihvistä saattaa kallistaa päätöksentekoa vahvasti johonkin suuntaan. Kun ollaan päätetty syödä pihviä, niin pitää päättää että minkä firman pihvin sitä ostaisi, vai kävisikö jopa ravintolassa syömässä. Taas joku täsmämainos tässä, esim. lihantuottajan mainos itse pihvistä ja miten tämän pihvin syöjät saa naisilta toosaa, tai kaupan mainos toisen firman pihvistä erikoistarjouksessa vaikuttaa ostopäätökseesi taas yllättävän paljon.Niin ja eikö täällä Jatkoajassakin joku sanonut että jos katsoo mainoksia niin tekee mieli ostaa. Ööö kyllä kait nyt ilman mainoksiakin tietää mitä tarvitsee.
Onko tossa esimerkissä mies tossun alla vai ihan normaalia toimintaa?Toki näin. Varmasti kaikki tietää ilman mainoksiakin, että ruokaa pitää ostaa. Siitä eteenpäin ollaankin valintojen edessä. Lihaa vai kalaa? Vai kanaa tai kasviksia? Jo tässä kohtaa joku mainos mehevästä pippuripihvistä saattaa kallistaa päätöksentekoa vahvasti johonkin suuntaan. Kun ollaan päätetty syödä pihviä, niin pitää päättää että minkä firman pihvin sitä ostaisi, vai kävisikö jopa ravintolassa syömässä. Taas joku täsmämainos tässä, esim. lihantuottajan mainos itse pihvistä ja miten tämän pihvin syöjät saa naisilta toosaa, tai kaupan mainos toisen firman pihvistä erikoistarjouksessa vaikuttaa ostopäätökseesi taas yllättävän paljon.
Se joka sanoo, että mainonta ei häneen vaikuta, valehtelee ja pettää itseään.
Miksi mediassa esiintyy nykyisin aivan järjettömän pitkiä otsikoita? En ymmärrä tuota. Eikö asioita saa tiivistettyä muka lyhyemmäksi, mutta yhtä kattavaksi otsikoksi? Ehkä tämä on moderni tapa tuottaa uutisia. Havittelen omasta puolestani media-alan opintoja, joten nämä asiat kiinnostavat.
Ja yhdyn @Ikävänkantaja mielipiteeseen siitä, että nämä ylipitkät otsikot ovat surkeaa settiä. Parempaankin pitäisi pystyä, näin minä luulisin.
Vapaapäivä, ja uni loppui jo 07 jälkeen. Oon kai tullut vanhaksi, kun yleensäkään en enää nuku pitkään, vaikka mahdollisuus.
No on ainakin aikaa touhuta, mitä huvittaapi, eikä kiireestä tietoakaan.
En tiedä tuleeko vastata, mutta sama vaiva oli minulla ja syykin selvisi.Olen törmännyt YouTubessa viime aikoina niin Tapparan kausikortti- kuin kotiavausmainokseen. Ihmettelen, mistä tämä mahtaa johtua. Ei, en ole salainen kirvesrinta, pois se minusta. YouTube koittanee käännyttää minua toiseen leiriin. Ei kuulkaas onnistu.