Ihmettelyketju

  • 6 391 342
  • 38 805

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joo tänään taas oon käynyt kaks kertaa McDonaldsissa syömässä ja nyt iltapalaksi vetäsen kymmenen kaljaa, mutta millään ei paino nouse yli seitsemänkymmenen kilon.

Olet ns "läpipasko" tapaus. 70 kiloa silkkaa huoranpanovoimaa Virossa, heh. Äijä painaa saman verran kuin huoratkin:)
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
WTF - Welcome to Finland!"

Hyvää settiä, mutta lisätään pari juttua. Hienoa tässä on se, että tuolta irtoaa ruokakassit ilman kelakorttia! Hursti kun ruokkii vain Alepa-natseja.

Mutta mutta, tämä on nyt kuitenkin kirkon järjestämä, joten aivan varmasti natsit kurkkii sakastin takaa. Ehdotankin työryhmän perustamista, johon kuuluu Husein Muhammed, Däni & Li, Eva Biaudet ja Päivi Lipponen, jotka käyvät tarkastamassa ennen käyttöönottoa, että mahdolliset epäkohdat tulee julki.

Tekstissäsi oli kuitenkin sama ihmisoikeuksia rikkova epäkohta, mikä tuli julki Senaatorin kapinan aikaan. Joo, fasistinen Helsingin kaupunki oli kyllä valmis tyhjentämään asuntolan Alepa-natseista, mutta asiakkaat joutuivat jäämään ulos, karkeaan ulkoilmaan, kaikkien kulkukissojen ja panterillojen ahdistelemaksi. Syynä oli se, että nämä piittaamattomat fasistit eivät pystyneet järjestämään näille äärimmäisen köyhistä lähtökohdista lähteneille sorretuille tarpeeksi laadukkaita parkkipaikkoja. Olisivat ottaneet mallia vihervasemmistonuorista, jotka järjestivät välittömästi torille kännykän ja läppärin latauspisteitä.

Siksi tähän on nyt puututtava. Seurakunnan on huolehdittava laadukkaat parkkipaikat ja sinä aikana, kun asiakkaat puhdistautuvat ja ruokailevat, niin suntio vaihtakoon sillä aikaa asuntoautoihin öljyt, tarkastakoon ilmanpaineet ja miksei käydä vielä bensapumputtamolla pistämässä tankit täyteen aina jerry-kannua myöden.

Nämä on kuitenkin näitä pieniä asioita, mutta äärimmäisen tärkeitä juttuja, kun rakennamme eurooppalaista, solidaarista ja suvaitsevaista Suomea!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Syö aika paljon useammin(viisi kertaa päivässä vähintään) ja kymmenen kaljaa on ihan homoilua. Juo kunnolla, kun juot.
Kalja on homoille. Juo lonkeroa. Sitä aitoa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Joo tänään taas oon käynyt kaks kertaa McDonaldsissa syömässä ja nyt iltapalaksi vetäsen kymmenen kaljaa, mutta millään ei paino nouse yli seitsemänkymmenen kilon. Siis miten te jotkut teette sen... Miksikään kuntosalihomppeliksi en kyllä rupea.

Jos jaksaa muistella päivän syömiset, niin se yleensä tarkoittaa että jääkaapilla ei jostain syystä asioida jatkuvasti kuten normaalit ihmiset tekee. Kuolisin nälkään jos kahdella mäkkiaterialla pitäis pärjätä. 10 kaljan jälkeen menee vielä kaljaa ja lopuksi tilataan pizzat.

Voisiko tupakanpoltto olla syynä ettei ruoka maistu?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisiko tupakanpoltto olla syynä ettei ruoka maistu?
En mä polta.
Joo pitäisi syödä useammin päivässä ja vaikka pienempiä annoksia, ja säännöllisemmin.
Ja kyllä mä syön muutakin kuin mäkkisafkaa, ja muutamastakin spesiaalijutusta saan tarvittavia aineita, mutta ei se mäkkisafka mun mielestä niin huonoa ruokaa ole kuin mitä moni täälläkin antaa ymmärtää. Moni noita hampurilaispaikkoja haukkuva suomalainen ostaa kaupasta vaikka mitä paskaa sisältäviä valmisruokia ja eineksiä kun telkkarissa taas se möreä-ääninen mies sanoi tämän olevan kunnon suomalaista ruokaa. Vittu takkauunilenkkinakkimakkara made in finland 10 % lihaa saatana!

Ja hieman kyllä ärsyttää kun jotkut puhuvat "mäkkiverosta" vai mikä se joku juttu vastakin taas oli. Miksi ei puhuttu heseverosta kun Hesen safkat on huonompaa ja epäterveellisempää ruokaa? Ainakin niissä on enemmän rasvaa ja lisäaineita.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Joo tänään taas oon käynyt kaks kertaa McDonaldsissa syömässä ja nyt iltapalaksi vetäsen kymmenen kaljaa, mutta millään ei paino nouse yli seitsemänkymmenen kilon. Siis miten te jotkut teette sen... Miksikään kuntosalihomppeliksi en kyllä rupea.

Ongelma saattaa olla se, että panet liikaa. Huorat on imeneet susta kaikki mehut pois. Koska olet viimeksi taipunut saunasolmuun ja nauttinut aamujuomaksi omaa spermaa? Niinpä, et taida itsekään muistaa. Vai muistatko?

Mitkä ne spesiaaliravinnelähteet ovat?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ongelma saattaa olla se, että panet liikaa. Huorat on imeneet susta kaikki mehut pois. Koska olet viimeksi taipunut saunasolmuun ja nauttinut aamujuomaksi omaa spermaa? Niinpä, et taida itsekään muistaa. Vai muistatko?

Mitkä ne spesiaaliravinnelähteet ovat?
No oma sperma. Niin että mitä sitten häh?

Tai no muutamiakin pieniä juttuja, joista ainakin ajatuksen tasolla tulen tyytyväiseksi ja kuvittelen saavani jotain tärkeää. Vihreää teetä, 100% karpalomehua jne. Ja kotona mulla on varmaan paljon parempi proteiini/hiilihydraatti-suhde kuin mitä jos ulkona syön.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitäpaitsi se on ihan sama mikä on ruoan proteiini/hiilihydraattisuhde niin kauan kun syöt vähemmän kuin kulutat et liho.
Mutta mikähän ihme se tässä mun kropassa muka kuluttaa sitä energiaa niin paljon. Ihmeellistä. Sama juttu se on monilla muillakin.

Akat huomio! Nyt olis hyvät geenit tarjolla. Hei, sulla on kauniit silmät. Käyks sä usein tääl jatkikses? Onks noi tissit aidot?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihmetyttää suomalaisten asenne työntekoon. Jotkut eivät tunnu viihtyvän missään työpaikassa ja kaikki on paskaa jo valmiiksi ennen kun työt alkaa. Palkka on paska. Työkaverit paskoja ja laiskoja. Oikein mietitään, että mitähän se työkaveri voisi paremmin tehdä ja miten itse ollaan niin paljon parempia ja sit se rasittava marttyyriasenne.

Ehkä mulla on ollut vaan pirun hyvä tuuri, mutta olen ollut vain kolme viikkoa työssä, josta en pitänyt. Se olikin "tylsää liukuhihnatyötä" ja nyt ainakin tiedän ettei sellanen mulle sovi. Mutta miksi ihmiset kouluttautuu alalle, josta kokee saavansa paskaa palkkaa? Miksi valittaa jatkuvasti palkasta, kun on itse valinnut mitä opiskelee?

Nyt on itsellä niin hyvin asiat - työ on ajoittain hyvin raskasta, mutta hyvä työporukka on tehnyt sen ettei ole kertaakaan vituttanut töihin mennä. Olen tosin naiseksi siinä mielessä outo, että en varmaan edes ymmärrä sellasta "sosiaalista hierarkiaa" mitä joissain työpaikoissa on. Jos joku pikkuhomma on jäänyt tekemättä, niin oletan että se on vahinko enkä heti kaikkia hauku. Niin, ja olen varmaan aika joustava työntekijä, mutta olen huomannut että kun itse joustaa niin se toimii toisinkin päin.

Vaihtakaa ihmiset työpaikkaa, jos se on niin vitun paskaa! Luultavasti ne jotka siitä työstä eniten valittaa on samat jotka sen työilmapiirin lopulta myrkyttää.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Vaihtakaa ihmiset työpaikkaa, jos se on niin vitun paskaa! Luultavasti ne jotka siitä työstä eniten valittaa on samat jotka sen työilmapiirin lopulta myrkyttää.

Jälkimmäinen on usein seurausta edellisestä. Ollaan turhautuneita ja ajelehditaan menemään hommissa jotka eivät kiinnosta, niin helppohan siinä on alkaa kaivella toisten tekemisiä. Samalla katkeroidutaan siitä, kun ei saada aikaiseksi muutoksia elämässä ja soppa onkin valmis. Nähty aikas monta kertaa ja irtisanoutumisen jälkeen joku aika mulkuksikin alkanut hahmo on kuin eri ihminen, kuin olisi iso kivi noussut harteita painamasta. Ihmisellä on aika monimutkaiset mekanismit itsensä suojelemiseen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
TV1:n uutisissa näytettiin kuvaa jengistä, joka on odotellut Bruce Springsteenia Turkuhallin edessä vapusta asti. Kovasti ihmettelen, että miksi? Kai nämä liput olivat myynnissä jo aiemmin kuin tänään?
Mikäs siinä toisaalta, jos on aikaa ja intoa leiriytyä Turkuhallin ympäristöön.
 

Plätsis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tässä on Anna-Leena ollut pihalla, ilmeisesti ensin kirjoittanut noiden summien olleen kk-palkkoja, johon 40-130 tuhatta olisivat järkyttävät suuret. Kuitenkin näiden ollessa vuosipalkkoja, ovat kyllä hyvin kohtuullisia, jopa matalia.

Jos nyt vaikka ajatellaan että ammattitaitoinen johtaja tuo varainhankintaa satoja tuhansia euroja enemmän vuodessa kuin pienipalkkainen "vapaaehtoinen", olisitko valmis maksamaan siitä esim. 100 000 euroa enemmän vuodessa? Ja kuinka moni ammattitaitoinen johtaja edes lähtee johtamaan mitään organisaatiota alle 100 000 euron palkalla?
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jostain syystä ei ole aamuisen Facebook-selailun aikana selvinnyt kumpi voitti eilen Suomi vai USA. Tähän menessä kuitenkin on selvinnyt heti ensimmäiseksi kun on sisäänkirjautunut...
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tota Hartwallin peliä kattellessa tuli mieleen, ku katsojat valuu paikoilleen kun erää on pelattu jo melkein kolme minuuttia, että eikö edes Hartwallissa ehdi käymään kaljalla ja kusella erätauon aikana? En oo ikinä ko. hallissa käyny, mutta oon olettanu, että baareja ja vessoja löytys reilusti, ettei tarttis jonotella.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tota Hartwallin peliä kattellessa tuli mieleen, ku katsojat valuu paikoilleen kun erää on pelattu jo melkein kolme minuuttia, että eikö edes Hartwallissa ehdi käymään kaljalla ja kusella erätauon aikana? En oo ikinä ko. hallissa käyny, mutta oon olettanu, että baareja ja vessoja löytys reilusti, ettei tarttis jonotella.
Baareja ja vessoja on ihan kiitettävästi, mutta sellainen huonon puolen halli kätkee sisäänsä, että sinne mahtuu sitä porukkaakin aika paljon niitä jonoja muodostamaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä MTV3 haki MM-kisojen parhaiten palkattujen listauksella?
Raha, jääkiekko, Kummola, NHL, karjalalippikset, MTV3, raha, Leijonat, sponsorit, Jutila, raha, Harkimo, raha, maksukanavat, NHL, raha... Tässä on joku itseään ruokkiva sykli.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ajoittain ihmetyttää kuinka syvällä on jalkapalloväen paha olo jääkiekkoa kohtaan. Paikallinen 3. divisioonajoukkue PePo pelasi tänään ottelun ja tässä lyhyt ote seuran verkkosivujen otteluraportista.

"Televisiosta tulleesta jääkendopelistä huolimatta yleisöä oli paikalla kiitettävät 139."

Hyvä ystäväni oli kyseistä ottelua seuraamassa ja sanoi osuvasti, ettei jalkapallon asema nouse Suomessa mihinkään jos tällaiset asenteet eivät muutu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ajoittain ihmetyttää kuinka syvällä on jalkapalloväen paha olo jääkiekkoa kohtaan. Paikallinen 3. divisioonajoukkue PePo pelasi tänään ottelun ja tässä lyhyt ote seuran verkkosivujen otteluraportista.

"Televisiosta tulleesta jääkendopelistä huolimatta yleisöä oli paikalla kiitettävät 139."

Hyvä ystäväni oli kyseistä ottelua seuraamassa ja sanoi osuvasti, ettei jalkapallon asema nouse Suomessa mihinkään jos tällaiset asenteet eivät muutu.
Minä ihmettelen edelleen ja taas, että miksi vitussa jääkiekon ja jalkapallon pitäisi olla jotain toisiltaan pois? Minä rakastin jo pienenä molempia lajeja, ja pelasin jalkapalloa kesällä ja jääkiekkoa talvella. Mistä asti nämä hienot urheilulajit ovat olleet vihollisia? Miksi ne ovat? Kuka siitä hyötyy? Ihme porukkaa, olette.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vitun tampiot. Ihan kaikki siellä, sekä kendotampiot että futistampiot. Menkää itseenne, idiootit.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuollaista se on elämänmeno yleisemminkin. Jengi näkee nollasummapeliä sielläkin missä sitä ei tosiasiassa ole.

Tietysti on niinkin ettei ihminen voi olla samaan aikaan katsomassa kolmossarjan futista livenä ja kotona seuraamassa parhaillaan pelattavaa jääkiekon mm-kisapeliä. Mutta ei myöskään juomassa keskikaljaa soittoruokalassa, lintubongaamassa tai asioimassa huorilla. Jostakin syystä näitä asioita ei nähty Lappeenrannassa vastakkainasettelun arvoisina. Ei vaikka paikkakunnalla on moniaita hilpeitä soittoruokaloita. Ei vaikka eteläinen Saimaa parhaillaan pullistelee saapuvista muuttolinnuista. Ei vaikka itänaapurin yritteliäät naiset ovat laittaneet kevään kunniaaksi uudet sukkapöksyt ylle pannakseen parastaan.

Kateus on mieletön voimavara. Jos kateuteen sitoutuneesta energiasta pystyisi valjastamaan hyötykäyttöön edes kymmenesosan, niin jokunen ydinvoimala jäisi kuluvalla vuosisadalla rakentamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös