Ihmettelyketju

  • 6 391 553
  • 38 805

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vähän ihmettelen tätä lasipalatsin edessä ollutta pahoinpitelyä. Ei sitten kukaan ole mennyt auttamaan tuota 12-vuotiasta tyttöä, kun kolme samanikäistä potkii tätä maassa keskellä kirkasta päivää ?

Kait tuossakin ihmiset on sitten ajatellut olla puuttumatta tilanteeseen, ettei tule mitään syytteitä tyyliin vapaudenriistosta, jos olisi mennyt nappaamaan nämä potkivat tytöt vaikka kainaloon, että eivät tee pahojaan.

Jos puuttuu pahoinpitelyyn, on itse pian syytteessä. Jos koskee lapseen vaikka estääkseen tätä pahoinpitelemästä, saa lisää syytteitä. Jos lapsi sattuu olemaan monikulttuurisesti rikastavasta etnis-geneettisestä ryhmästä, niin sen jälkeen paskaa kuormataan vielä muutama kuorma-autollinen niskaan.

Kenties olen sitten paatunut rasisti, fasisti ja sadisti, mutta tämän uutisen luettuani minulle tuli väkisinkin mieleen, että minkäköhän näköisiä ja minkä värisiä nämä pahoinpitelijätytöt ovat? Kyllä suomalaislapsetkin ovat nykyisin varsin levottomia ja välillä häiriintyneitäkin, kiitos vapaan kasvatuksen ja auktoriteetin puutteen, mutta ei se minua suoraan sanottuna yllättäisi, mikäli tämä tyttöjoukko on etnisesti jotain muuta ryhmää kuin kantasuomalaisia.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kenties olen sitten paatunut rasisti, fasisti ja sadisti, mutta tämän uutisen luettuani minulle tuli väkisinkin mieleen, että minkäköhän näköisiä ja minkä värisiä nämä pahoinpitelijätytöt ovat? Kyllä suomalaislapsetkin ovat nykyisin varsin levottomia ja välillä häiriintyneitäkin, kiitos vapaan kasvatuksen ja auktoriteetin puutteen, mutta ei se minua suoraan sanottuna yllättäisi, mikäli tämä tyttöjoukko on etnisesti jotain muuta ryhmää kuin kantasuomalaisia.

Mikäli uutinen ei kerro, tekijät ovat muita kuin kantasuomalaisia. Tällöin korostetaan yhdenvertaisuutta. Mikäli uutinen kertoo tekijöiden olevan suomalaisia, tekijät ovat kantasuomalaisia ja yhdenvertaisuus saa kulttuurinrikastumissuopeilun nimissä väistyä roskikseen. Näinhän kotomainen valtalehdistö on toiminut jo useamman vuoden.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko Veikkauksen Tami-patsas tehty suklaasta vai paskasta?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En vaan pysty olemaan ihmettelemättä, kuinka suuri joukko jatkislaisia FB:ssa jaksaa hehkuttaa maajoukkueen voittoa Saksasta. Olenko kenties missannut jotain tärkeää vai olenko vain ilonpilaaja?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En vaan pysty olemaan ihmettelemättä, kuinka suuri joukko jatkislaisia FB:ssa jaksaa hehkuttaa maajoukkueen voittoa Saksasta. Olenko kenties missannut jotain tärkeää vai olenko vain ilonpilaaja?
Sehän on kuin Tauski hehkuttamassa, että onnistui tyrmäämään 20 senttiä lyhyemmän ja 40 kiloa kevyemmän vaimonsa.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En vaan pysty olemaan ihmettelemättä, kuinka suuri joukko jatkislaisia FB:ssa jaksaa hehkuttaa maajoukkueen voittoa Saksasta. Olenko kenties missannut jotain tärkeää vai olenko vain ilonpilaaja?

Juu eihän sitä mitään Saksa-voittoja saa vilpittömästi iloita, paitsi jos tekee sen silleen hassun sarkastisesti. Lukitaan B-vaihtoehto.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä ihmettelen lähinnä sitä, miksei Saksalta saatu kolmea pistettä.

Mutta ei siin mitn. Olen aina ollut näiden 16 joukkueen kisojen puolestapuhuja juuri siitä syystä, että nousisi muitakin jääkiekkomaita, kuin ne "Super Six". Joihin ei tahdota kohta enää mahtua.

Sveitsi otti Ruotsilta pisteet pois kuleksimasta, mikäs sen parempaa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
En vaan pysty olemaan ihmettelemättä, kuinka suuri joukko jatkislaisia FB:ssa jaksaa hehkuttaa maajoukkueen voittoa Saksasta. Olenko kenties missannut jotain tärkeää vai olenko vain ilonpilaaja?

Olet missannut:

1. Tapa, millä voitto tuli oli tunteitaherättävä. 2. Saksa on nykyään varteenotettava kiekkomaa 3. Suomella on nimettömin joukkue vuosiin

Ainoastaan untuvikko voi olla nauttimatta Suomen voitosta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miten Eero Heinäluoma (sd.) kykenee paljastamaan niin taitavasti olemuksellaan, eleillään ja intonaatiollaan olevansa tykkimies? Ilmiömäinen suoritus.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En vaan pysty olemaan ihmettelemättä, kuinka suuri joukko jatkislaisia FB:ssa jaksaa hehkuttaa maajoukkueen voittoa Saksasta. Olenko kenties missannut jotain tärkeää vai olenko vain ilonpilaaja?

Vastaukset kysymyksiisi:

1. Olet (katso ufon_kaakaon vastaus)
2. Tässä tapauksessa olet. Ahdingosta jatkoaikavoittoon nobody-joukkueella -tarinankaari on hemmetisti hienompi tarinankaari kuin vaikkapa Ruotsissa, jossa NHL-staroilla vahvistettu mitalisuosikkijoukkue hävisi heti avauspelinsä Sveitsille. On ilonpilausta ihmetellä suureen ääneen, jos jotkut ovat vilpittömästi onnellisia siitä, etteivät kisat lähteneet käyntiin päin persettä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mistä vitusta tuo Laakso on tullut maajoukkueeseen?

Äitinsä vitusta ei riitä vastaukselsi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mistä vitusta tuo Laakso on tullut maajoukkueeseen?

Äitinsä vitusta ei riitä vastaukselsi.
Jukka Jalosen X:sta. Onko kyseessä Teemu vai Tapio Laakso? Vai onko niitä muitakin mahdollisia Laaksoja näissä kisoissa?
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikki MM-kisapelit saa tilattua Katsomosta erittäin hyvällä kuvanlaadulla (2500kbps, 720p) hintaan 19,95€. Kaikki NHL-ottelut saa kuukaudeksi näkyviin Viaplayn kautta NHL GameCenteristä, 3000kbps laadulla ja jälkilähetyksinäkin. Hintaa kuukaudessa 16,95€/kk.

Ihmetyksekseni huomasin, että silti vielä löytyy aika paljon ihmisiä, jotka käyttävät aikaa ja vaivaa löytääkseen ilmaisia ja laittomia striimejä näihin tapahtumiin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ihmetyksekseni huomasin, että silti vielä löytyy aika paljon ihmisiä, jotka käyttävät aikaa ja vaivaa löytääkseen ilmaisia ja laittomia striimejä näihin tapahtumiin.

Ja useimmiten nuo streamit ovat vielä melkoists tuhnulaatua. Samaa olen ihmetellyt minäkin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmetyksekseni huomasin, että silti vielä löytyy aika paljon ihmisiä, jotka käyttävät aikaa ja vaivaa löytääkseen ilmaisia ja laittomia striimejä näihin tapahtumiin.

Olisko yhtenä syynä se, että katselu on niin satunnaista, että sinänsä kohtuullista kuukausimaksua ei koe järkeväksi? Eilen vilkuilin snookeria 10 minuuttia jostain epämääräisestä striimistä. Toki jos enemmän katsoo, ymmärrän ihmetyksesi, eli jos seuraisin snookeria säännöllisesti, hankkisin varmaan jonkun maksullisen palvelun.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmetyksekseni huomasin, että silti vielä löytyy aika paljon ihmisiä, jotka käyttävät aikaa ja vaivaa löytääkseen ilmaisia ja laittomia striimejä näihin tapahtumiin.

Mä en ihmettele yhtään. Kaikki ei kuitenkaan katso noita änäripelejä yhtä paljon kuin aktiiviisemmat jatkoajan NHL-seuraajat. Sitä jos vaikka kerran viikkoon matsin katsoo, niin ehkä sitä just ja just jaksaa sen kohtuullisen streamin etsiä. NHL-puolella semmoisia vielä löytyykin suht helposti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisko yhtenä syynä se, että katselu on niin satunnaista, että sinänsä kohtuullista kuukausimaksua ei koe järkeväksi? Eilen vilkuilin snookeria 10 minuuttia jostain epämääräisestä striimistä. Toki jos enemmän katsoo, ymmärrän ihmetyksesi, eli jos seuraisin snookeria säännöllisesti, hankkisin varmaan jonkun maksullisen palvelun.

Minulla on antennipaketti johon kuuluu MTV Max, Nelonen 1, Eurosport ja CMoren urheilukanavat (+CMore first ja serie, MTV fakta ja leffa, Discovery, MTV music, Nelonen leffa ja Disney Chanell, Urhon jätin juuri pois). Tämä paketti maksaa kuukaudessa alta viisikymppiä.

Katselen satunnaisesti kaikennäköistä urheilua, pääosin seuraan SM-liigaa. Minusta on mukava harrastaa kanavaseikkailua ja katsoa vaikka snookeria tai nyrkkeilyä, mutta en minä niiden takia viitsisi ilmaisstreemiä hakea. Jos käy töissä, raha ei ole varmasti este maksukanavien hankintaan.
 
Viimeksi muokattu:

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä en ihmettele yhtään. Kaikki ei kuitenkaan katso noita änäripelejä yhtä paljon kuin aktiiviisemmat jatkoajan NHL-seuraajat. Sitä jos vaikka kerran viikkoon matsin katsoo, niin ehkä sitä just ja just jaksaa sen kohtuullisen streamin etsiä. NHL-puolella semmoisia vielä löytyykin suht helposti.
Satunnaiskatselun toki ymmärrän. Tiedän kuitenkin tapauksia, jotka katsovat useamman ottelun viikossa striimeistä. Kehtaavat jopa ääneen valitella, jos laiton palvelu suljetaan tai striimi katkeaa kesken kiinnostavan ottelun.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ihmettelen miten Danske ei saa tehtyä verkkopankkia mikä ei vaadi Javaa. Tohon paskaan kirjautuminen kestää yleensä minuutin, kaksi ja 4/5 kirjautumisyrityksestä yleensä kaataa selaimen. Varmin tapa päästä Dansken verkkopankkiin on sulkea selain ennen kirjautumista ja ikään kuin kirjautua "puhtaalla selaimella". Esimerkiksi Nordean verkkopankkiin pääsee nopealla sormitekniikalla viidessä sekunnissa.

Toinen ihmettelyn aihe on eilinen Urheiluruutu. Jarkko Nieminen voitti nelinpelin Munchenin ATP-turnauksessa, mutta Urheiluruutu ei nähnyt tätä suoritusta uutisoinnin arvoiseksi teoksi. Niin no toisaalta suomalaisethan tyhjentää tenniksessä palkintopöytiä lähes viikottain jossain päin maailmaa joten pitäähän se ymmärtää jos Urheiluruudun toimitus välillä tälläiset asiat jättää huomioimatta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miks tuon yhden Jokeri-jäbän pitää olla niin helevetin negatiivinen... kevät tulee, aurinko alkaa paistamaan, kisat menossa, hymyä huuleen ! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös