wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Tää logiikka ei nyt ihan aukea mulle. Jos kilpailija tms. on juuri kärähtänyt vaikka sitten hevosenlihan käytöstä, niin miksi ihmeessä sitä ei kannattaisi hyödyntää mainonnassa? "Tuu meille syömään, saat varmana naudanlihaa. Älä mee kilpailijalle, saat kummiskin hevosenlihaa".
"Elä osta toriperunii, toriperunis on puolet pahhoi. Osta kauppias Juuselan perunii, Juuselan perunis on puolet hyvvii."
Niin, siis heillähän on ollut tuo 100% naudanlihaa -mainos jo paljon aiemmin tätä hevosenlihajuttua. Saattoi toki olla niin, että lehdet alkoivat kirjoittaa näiden isojen elintarvikefirmojen kanannahkapullista ja -pihveistä juuri aiemmin, kun McD laittoi kampanjansa liikkeelle 100% naudanlihapihveistä eli saattaa olla myös väärin ihmetelty.