Ihmettelyketju

  • 6 349 830
  • 38 754

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Minä ihmettelen, että eikö opettajan kannattaisi kymmenen viikon loman jälkeen jo pikkuhiljaa tajua laittaa korkkia kiinni. Enkä tällä kertaa puhu itsestäni.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä ihmettelen, että eikö opettajan kannattaisi kymmenen viikon loman jälkeen jo pikkuhiljaa tajua laittaa korkkia kiinni. Enkä tällä kertaa puhu itsestäni.

Silloin kun olin ala-asteella, oli sellaisia opettajia joilla ei mennyt korkki kiinni koko lukukautena. Monta, monta vuotta tätä jatkui. Muutama vuosi sitten ainakin ylsi on potkut saanut.

Luulin että nämä ovat olleet "yksittäistapauksia", mutta tätä on vissiin enemmänkin liikenteellä?
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Silloin kun olin ala-asteella, oli sellaisia opettajia joilla ei mennyt korkki kiinni koko lukukautena. Monta, monta vuotta tätä jatkui. Muutama vuosi sitten ainakin ylsi on potkut saanut.

Luulin että nämä ovat olleet "yksittäistapauksia", mutta tätä on vissiin enemmänkin liikenteellä?

Saattaa myös johtua siitä, että harvempi jaksaa selvinpäin sunlaisia räkänokkia katsella.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Olemme sivulla 666. Kaikki tälle sivuluvulle kirjoittavat ovat saatananpalvojia, itse en kuitenkaan ole.

Saatana, salli sorretun kääntyä pois apua saamatta, kurja ja köyhä ylistäkööt sinun nimeäsi.

Huonosti käy sen, joka on armelias ja lainaa omastaan muille, sen, joka aina toimii oikeuden mukaan. Oikeamielinen horjuu, hänet unohdetaan ikuisesti. Hän pelkää pahoja viestejä eikä luota herraansa Saatanaan. Hän ei ole vahva ja rohkea, hän pelkää, ja pian hän katsoo häviäjänä Saatanaa. Saatana antaa anaaliseksiä köyhille, hän toimii aina vanhurskaasti ja kulkee penis pystyssä päin.

Kunnia Saatanalle ja Saatanan pojalle ja Pyhälle Pirulle, niin kuin oli alussa, nyt on ja aina, iankaikkisesta iankaikkiseen. Aamen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa tänään ajellessani räpläsin pian tankkauksen auton mittareita ja huomasin, että niin "range" kuin kotona käynnistämäni trippimittari näyttivät molemmat 666 kilometriä. Siinä kun olisi ajanut kuolonkolarin, olisi taikauskoisilla ollut ihmettelemistä.

Olen myös huomannut, että Vapaalla keskustelulla on silmäänpistävän usein 666 lukijaa. No, se tietysti pistää helposti silmään, joku 743 voi olla yleisempi määrä, mutta kuka sitä huomaisi. Saatana on keskuudessamme?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ihmettelin tuossa eilen kun grillasin makkaraa, että mikä helvetin kohina kuuluu jostakin lähistöltä. Kuulosti kuin jollakin kosanilla olisi poltettu roskia, aika voimakkaasti kuitenkin. Siitä hetken päästä helvetillinen pallo nousi esiin läheisen talon ja metsikön takaa ja sieltä nousi kuumailmapallo. Kohina kuului siis tästä, kun laittoivat liekkiä päälle.

No se siitä sitten nousi, jonkin verran ja alkoi laskea aika voimakkaasti. Olin varma, että osuu seuraaviin kerrostaloihin. Ilmeisesti ei kuitenkaan sattunut mitään, koska ei tainnut missään lukea asiasta. Paljoa ei kyllä voinut ilmaa jäädä väliin. Tämä tapahtui siis Helsingissä.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Jonkun koira oli paskonut ja kussut kerrostalomme rappukäytävään kolme päivää sitten, eikä jälkiä ole vieläkään siivottu, vaikka asiasta on ilmoitustaulullakin mainittu hyvin kiukkuisin sanakääntein. Aikamoinen mulkku saa olla, ettei elukkansa jätöksiä viitsi siivota. En vaan voi ymmärtää.
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Jonkun koira oli paskonut ja kussut kerrostalomme rappukäytävään kolme päivää sitten, eikä jälkiä ole vieläkään siivottu, vaikka asiasta on ilmoitustaulullakin mainittu hyvin kiukkuisin sanakääntein. Aikamoinen mulkku saa olla, ettei elukkansa jätöksiä viitsi siivota. En vaan voi ymmärtää.
Asuessani kerrostalossa, soittelin huoltoyhtiölle vastaavassa asiassa(ulosteet olivat hississä). Huoltoyhtiön kaiffari korjasi mulle myöhemmin, että ei ollut koiran paskaa, vaan ihmisen. En sitten tiedä, mistä sen paskan lähteen selvittivät.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Asuessani kerrostalossa, soittelin huoltoyhtiölle vastaavassa asiassa(ulosteet olivat hississä). Huoltoyhtiön kaiffari korjasi mulle myöhemmin, että ei ollut koiran paskaa, vaan ihmisen. En sitten tiedä, mistä sen paskan lähteen selvittivät.

Kyllä koiran paskan ja ihmisen paskan erottaa helposti. Sen verran tullut työssä pelattua paskan kanssa, että kyllä ne erilaiselta haisee. Tämä ei edes ole mikään supertaito kuten laserkatse, vaan uskon suurimman osan ihmisistä jopa erottavan hajusta nämä toisistaan. Ainakin uskoisin niin. Ainakin jos omistaa koiran.
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Kyllä koiran paskan ja ihmisen paskan erottaa helposti. Sen verran tullut työssä pelattua paskan kanssa, että kyllä ne erilaiselta haisee. Tämä ei edes ole mikään supertaito kuten laserkatse, vaan uskon suurimman osan ihmisistä jopa erottavan hajusta nämä toisistaan. Ainakin uskoisin niin. Ainakin jos omistaa koiran.
Selvä homma. En omista koiraa enkä ole kauheasti niiden paskoja tutkinut, joskus pessyt oon sitä kengänpohjasta...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ihmettelin tuossa eilen kun grillasin makkaraa, että mikä helvetin kohina kuuluu jostakin lähistöltä. Kuulosti kuin jollakin kosanilla olisi poltettu roskia, aika voimakkaasti kuitenkin. Siitä hetken päästä helvetillinen pallo nousi esiin läheisen talon ja metsikön takaa ja sieltä nousi kuumailmapallo. Kohina kuului siis tästä, kun laittoivat liekkiä päälle.

Tuo muuten on hyvin hämmentävä ääni, jos ei tiedä, mistä on kyse. Nuorena poikana armeijassa ollessani pääsin myös virka-apuosastoon, ja oltiin sitten muutaman kaverin kanssa jossain siellä varuskunnan peräkulmassa jotain ihmettelemässä. Sitten alkoi kohina kuulua. Mietittiin, että pitäiskö mennä raportoimaan vihollisen hyökkäyksen alkaneen, mutta päätettiin tehdä visuaalinen havainto uhkan luonteesta ensin. Sieltähän sitten leijaili tuollainen ilma-alus, ja selvästikin suunnitteli laskeutuvansa varuskunnan alueelle. Huudettin, että jos suinkin pystyvät, niin laskeutuvat muualle, kun tämä on vähän kuin rajoitettua aluetta. Pystyivät ne vielä ponnistamaan viimeisen metsikön yli, kauhean kohinan saattelemana.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Tuo muuten on hyvin hämmentävä ääni, jos ei tiedä, mistä on kyse.*snip*

Vastaavaa tapahtui joitakin vuosia sitten, kun olin korjaamassa autoa parkkipaikalla, aivan junaradan vieressä. Ihmettelin tuota outoa kohinaa, kunnes tajusin vilkaista ylös. Siellä tuli punainen kuumailmapallo vauhdilla alaspäin ja kohti rautatien sähkölinjoja, jotka se ylitti juuri ja juuri laskeutuen radan toisella puolella olevalle kentälle. Siinä oli pahempikin onnettomuus tosi lähellä.
 

Cube

Jäsen
No se siitä sitten nousi, jonkin verran ja alkoi laskea aika voimakkaasti. Olin varma, että osuu seuraaviin kerrostaloihin. Ilmeisesti ei kuitenkaan sattunut mitään, koska ei tainnut missään lukea asiasta. Paljoa ei kyllä voinut ilmaa jäädä väliin. Tämä tapahtui siis Helsingissä.
Hah, seurasin samaa näytöstä kaverin parvekkeelta. Hankalalta tosiaan näytti ja aika pienellä pelivaralla näin maallikon näkökulmasta mentiin, mutta kyllä se sieltä lopulta kohosi.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Omia lempiohjelmia tämä suurin pudottaja mikä paraikaa tulee kolmoselta, ihmettelen kuinka koville otti kun erään kilpailijan veli kuoli. Oli oikeasti tuskaista katsoa telkkarista tuollaista tuskaa mitä toinen kokee mutta samalla tuli hieno fiilis kun kilpailija silti vääntää ja pistää parastaan plus sitten iso tunteiden purkaus perään.

Okei joo on tv-hömppää mutta sama se.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omia lempiohjelmia tämä suurin pudottaja mikä paraikaa tulee kolmoselta, ihmettelen kuinka koville otti kun erään kilpailijan veli kuoli. Oli oikeasti tuskaista katsoa telkkarista tuollaista tuskaa mitä toinen kokee mutta samalla tuli hieno fiilis kun kilpailija silti vääntää ja pistää parastaan plus sitten iso tunteiden purkaus perään.

Okei joo on tv-hömppää mutta sama se.

Joo, on tv-hömppää mutta aika kunnioitettavaa hommaa että pesunkestävät läskiperseet pudottavat jossain 3 kuukaudessa jopa yli 50 kilon lukemia.

Toki päivät oikeasti omistetaan treenirääkille mutta kyllä siinä läski saa kyytiä kiitettävää kuukausitahtia.

Hienoa katsella, kun ikänsä sairaalloisen ylipainoisena eläneet ovat tuotantokauden päätteeksi pudottaneet yli 50% vanhasta elopainostaan ja näyttävätkin lopuksi keskimääräistä treenatummalta kaduntallaajalta. Mahtaa olla outo ja hieno tunne tuollaisen täydellisen elämäntapa- ja muodonmuutoksen jälkeen, esim. jotain vanhoja valokuvia katsellessa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jatkoa Suurin pudottaja -aiheeseen.

Satuin katsomaan pienen pätkän jostain jaksosta jossa oli "mitä heille kuuluu" -osio tai jotain. Joku oli lihonut takaisin samoihin lukuihin. Mitä vittua? Harmittiko sitä edes?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Ihmettelen miksi ainut Jokereita kannustava kaverini on mulkku eli täyskusipää. Piste eikä kysymysmerkki siksi että vastasin itse omaan pohdintaani.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen miksi ainut Jokereita kannustava kaverini on mulkku eli täyskusipää. Piste eikä kysymysmerkki siksi että vastasin itse omaan pohdintaani.

Koska ne on kaikki? Omien empiiristen kokemusten perusteella näin on. Olen ollut Jokerien fanireissujutuissa mm. Stogereissulla Turkuun. Kaikki paitsi Ikijokeri.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Vähän ihmetyttää kun kunnan duunarit väittävät naapureilla olevan kaapelitelevisio, mutta omassa taloudessa käy ja kukkuu 100% varmasti antennitalous. Kaapelihaulla ei telkkarin digiboksi löydä yhtään pihaustakaan. No viime keskiviikkona sitten loppui naapureilta ja naapuritaloltakin telkkarit näkymästä mutta itse juuri katselin kahvitauolla huomenta suomea kun asentajat ihmettelivät muiden ovella samanaikaisesti. Niin kuin se vanha sananlaskenta kuuluu: aina ei voi mennä nallekarkit tasan.

Tämän iloittelun ja ihmettelyn jälkeen varmasti kohta pimenee oma telkkari muiden katsoessa urheiluruutua..
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Omia lempiohjelmia tämä suurin pudottaja mikä paraikaa tulee kolmoselta, ihmettelen kuinka koville otti kun erään kilpailijan veli kuoli. Oli oikeasti tuskaista katsoa telkkarista tuollaista tuskaa mitä toinen kokee mutta samalla tuli hieno fiilis kun kilpailija silti vääntää ja pistää parastaan plus sitten iso tunteiden purkaus perään.

Okei joo on tv-hömppää mutta sama se.

Kyseinen O'Neal on kyllä mieletön ihminen ja persoona. Siinä on isolla miehellä sydän paikallaan.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ihmettelen, että miten Brothersoftin kehittämä Playman Track and Field ei ole koskaan kääntynyt Androidille. Saman sarjan Winter games kyllä löytyy. Luulisi että noinkin suositulle pelille olisi androidillakin isoa kysyntää? Tuohan on jatkoa vanhoille kunnon Playman summer games-peleille, joita tuli pelattua ns. ihan vitusti ylä-asteaikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös