Ihmettelyketju

  • 6 349 304
  • 38 754

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Mitä helvettiä? Olihan kunnon tehovartti. Ensin Vesa Keskisen sekoilu ja heti perään Aitolehen renkutuspiisi telkkarista.

Ihmettelen näitä Suomen julkkiksia. Mahotonta meininkiä, seikka on saletti, ei vittu.
 

trap

Jäsen
Miten aika voikaan mennä niin nopeasti? Tuntuu että jääkiekkokaudetkin viuhuu nykyään hujauksessa ohi.

Ihmettelen tätä seuraavan kerran parin kuukauden päästä.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Jotain käsketään varomaan, mutta mitä? Hinnat tippuu varo ettet jää alle?

Varo ettet huomaa tulleesi aiemmin huijatuksi. Saattaa siirtyä vitutuksen puolelle. Hinnat ovat olleet laatuun nähden liian korkeita.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Aikuiset (?) ihmiset laittelee toisilleen kotiintuloaikoja ja sitten raivotaan täällä, kuinka "akat pitäisi tappaa sukupuuttoon"...? Jepjep. Vähän ihmettelen.

edit:
Se raivoaminen (siis jos viittaat minuun) on muistini mukaan suora lainaus Vareksesta. Oikeasti en haluaisi tappaa yhtään naista.

Näin varmasti, mutta kun Reijo Mäen taide on sattuneesta syystä jäänyt täysin vieraaksi, en tuntenut lainausta:). Muuten kukin tavallaan - ja tietty pitäisi ilmoittaa, jos venyy aamuun tms., ettei toisen tartte huolestua.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aikuiset (?) ihmiset laittelee toisilleen kotiintuloaikoja ja sitten raivotaan täällä, kuinka "akat pitäisi tappaa sukupuuttoon"...? Jepjep. Vähän ihmettelen.

Se raivoaminen (siis jos viittaat minuun) on muistini mukaan suora lainaus Vareksesta. Oikeasti en haluaisi tappaa yhtään naista.

Ei tästä nyt tämän enempää täällä, mutta ihmettelen silti, että eikö saa suuttua jos sovitut aikataulut kusevat? Ei aikuisille aseteta kotiintuloaikoja, mutta jos aikuisen kanssa sovitaan yhteisymmärryksessä jokin asia, on mun mielestä selvää, että kunnioituksesta toista kohtaan siitä sovitusta pidetään kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei tästä nyt tämän enempää täällä, mutta ihmettelen silti, että eikö saa suuttua jos sovitut aikataulut kusevat? Ei aikuisille aseteta kotiintuloaikoja, mutta jos aikuisen kanssa sovitaan yhteisymmärryksessä jokin asia, on mun mielestä selvää, että kunnioituksesta toista kohtaan siitä sovitusta pidetään kiinni.

Pakko peesata tässäkin asiassa. Minä kyllä pidän asiat mitkä olen luvannut, mutta tuo toinen muutaa omia lupauksiaan tuulen mukana..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Jaa, itse olen ratkaissut asian niin, etten oikeastaan koskaan lupaa mitään..
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis onko tosiaan niin, ettei Suomessa ole mahdollista järjestää jääkiekkoon liittyvää tapahtumaa ilman Sakari Kuosmasta ja Finlandiaa? Oon tainnut ihmetellä tätä ennenkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siis onko tosiaan niin, ettei Suomessa ole mahdollista järjestää jääkiekkoon liittyvää tapahtumaa ilman Sakari Kuosmasta ja Finlandiaa? Oon tainnut ihmetellä tätä ennenkin.

Olen ollut sadoissa ellen jopa tuhansissa jääkiekkotapahtumissa ja vain kerran siellä on ollut Sakari Kuosmanen esiintymässä ja kyllähän silloin keväällä 2006 siitä kylmät väreet tuli. Sankarit ei sitten mennytkään enää ihan putkeen ja sen esittäminen pitäisikin mun mielestä kieltää lailla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Siis onko tosiaan niin, ettei Suomessa ole mahdollista järjestää jääkiekkoon liittyvää tapahtumaa ilman Sakari Kuosmasta ja Finlandiaa? Oon tainnut ihmetellä tätä ennenkin.

Ei.

Minä taas ihmettelen, että miten kukaan voi elää niin pitkien nenäkarvojen kanssa kuin Sakari Kuosmanen. Hyi helvetti. Kiva katsoa kun se lauloi Finlandiaa ja sivuprofiilissa näkyi noin kaksi senttiä pitkät nenäkarvat.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis onko tosiaan niin, ettei Suomessa ole mahdollista järjestää jääkiekkoon liittyvää tapahtumaa ilman Sakari Kuosmasta ja Finlandiaa? Oon tainnut ihmetellä tätä ennenkin.
Ilman Sakari Kuosmasta olisi tapahtuman voinut järjestää, mutta Finlandia oli hyvä valinta ennen ottelua laulettavaksi kappaleeksi ainaisen Maamme-laulun sijaan. Vuonna 1941 edellisessä Olympiastadionilla pelatussa pelissä laulettiin myös Finlandia.

Paras valinta Finlandian laulajiksi olisi kenties ollut Ylioppilaskunnan laulajat.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen ollut sadoissa ellen jopa tuhansissa jääkiekkotapahtumissa ja vain kerran siellä on ollut Sakari Kuosmanen esiintymässä ja kyllähän silloin keväällä 2006 siitä kylmät väreet tuli.

Siis oliko Kuosmanen HPK:n kultajuhlissakin vetämässä Finlandiaa?? No, liekkö tuolla väliä, ihmetyttää vaan kun KalPan(?) mies käy laulamassa joka joukkueen mestaruusjuhlissa tuon biisin. Vain pelipaita päällä vaihtuu.

Tuosta tulikin mieleen, että paljonkohan Olli Lindholmille pitäisi maksaa keikasta Rauman Lukon mestaruusjuhlissa. Tai Pave Maijaselle HIFK:n kinkereissä.

Finlandia sinänsä on yksi maailmankaikkeuden hienoimmista sävellyksistä. Voisihan sen joskus joku muukin vaan esittää urheilutapahtumissa, vaikkei Kuosmanenkaan toki huonosti vedä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta tulikin mieleen, että paljonkohan Olli Lindholmille pitäisi maksaa keikasta Rauman Lukon mestaruusjuhlissa.

Olennaisempi kysymys on mikä voisi mennä niin pahasti vikaan että Lukko haluaisi Olli Lindholmin laulamaan mestaruusjuhliinsa? Tai oikeastaan vielä olennaisempi kysymys on että mistä ne mestaruusjuhlat saataisi, ja milloin?
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Itkunaurutopicissa tätä jo käsiteltiinkin, mutta kävin itsekin vilkaisemassa tuota Pekkalan huitomista käsittelevää ketjua. Eipä sitä tarvinnut kovin kauaa selata, kun muistin syyn minkä takia en kyseisen tapaisia ketjuja jaksa lukea, saati kommentoida, vaikka oman suosikkijoukkueen pelaaja olisi osallisena tapahtumassa.

Vertauskuva 1)
Jammu-Setä saa tuikata pikkutyttöjä, koska pikkutytöt ovat sitä omalla pukeutumisellaan kerjänneet. Ja koska näyttää siltä, että ei siinä sitten mitään pahempaa sattunut (Ainakaan näyttää siltä hetkellisesti ulkopuoliselle) se oli täysin hyväksyttävää; VAI ?

Joko mopo löytyy suosta?
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Niin, tuohan ei ole ainoa ketju jossa tuollaista suolletaan. Ihmettelenkin, milloin pedofiliasta on tullut työkalu keskustelussa? Eli kuitataan joku sanomalla "joo, no pedofiilejäkin on, antaa vaan panna, eks niin, ku ei sitäkään kuitenkaan koskaan saada kitkettyä, häh?"
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olennaisempi kysymys on mikä voisi mennä niin pahasti vikaan että Lukko haluaisi Olli Lindholmin laulamaan mestaruusjuhliinsa? Tai oikeastaan vielä olennaisempi kysymys on että mistä ne mestaruusjuhlat saataisi, ja milloin?

...Ja perimmäinen kysymys on tietysti miksi kukaan haluaisi Olli Lindholmia yhtään mihinkään laulamaan.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iltapäivälehtien juttujen aiheita. Jos suureksi uutiseksi nousee se, että ministeri on kuitannut työporukkansa safkat firman luottokortilla vuosi sitten, ei voi kuin ihmetellä. Seuraavaksi sitten tiimin kanssa vetämään mäkkärin kamppisaterioita ja omasta pussista koko lysti, saatana.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Parikin asiaa herättää nyt tyhmässä savolaisessa kiekkofanissa ihmetystä. Ensinnäkin tuo maikkarin uutinen Tukiaisen kännykän hajoamisesta, Johanna Tukiaisen kännykkä hajosi: Kuka kaatoi lonkeroa?. Minkälainen on se toimittaja/toimituspäällikkö, joka näkee tälläisessä minkäänlaisen UUTISEN. Toinen ihmetyksen aihe on nuo monella joukkueella jo olevat ensi kauden ketjut, kokoonpanoja ensi kaudelle kasataan jo täyttä päätä, vaikka tämä kausi on parhaassa vauhdissa. Osa noista joukkueista ei voi edes kaikenlisäksi olla varma, missä sarjassa ensi kaudella pelaa.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Mä ihmettelen miten vaikea nimi Kalle Kaijomaa oikeastaan on. Case Pekkalan päätöksessäkin puhutaan vain ja ainoastaan Kaijonmaasta. Hienoa päättäväisyyttä toki kurinpitoryhmältä kun kerran on kirjoitusasusta päätetty niin samaa toistetaan sitten loppuun saakka. Ei sen toisaalta luulisi liikoja vaativan että tuollaiset asiat tarkistettaisiin ennen julkaisua.

Amatöörit.
 

M10

Jäsen
Ei Lukko teoreettisiin mestaruusjuhliinsa mitään Ollia haluaisi. Onhan meillä Matti Helimo!

Linkki vie Youtubeen.

Mielestäni tuo on livenä vielä parempi. Tulee aina kylmät väreet tuosta ajassa 1:56 lähtevästä hengenkohotus-kohdasta, jota synamies fist pumpillaan tehostaa. Meininki on kuin Rion sambakarnevaaleilla (pl. Helimon metsästysbleiseri)

Lukko kova, taitava
Miestä laitaan, maaleja
Ketju viekas, nopea
Miestä laitaan, maaleja


Muuten niin täydellisen biisin pieni särö on tuo ylläolevan c-osan viimeinen riimittely. Loppuiko mielikuvitus kun piti käyttää samaa lausetta kuin edellä?

Parempi olisi ollut esim.

Lukko kova, taitava
Miestä laitaan, maaleja
Ketju viekas, nopea
Saanhan, roplata, pillua


Ei mölli mitään olisi huomannut.
 

Bambino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Mä ihmettelen miten vaikea nimi Kalle Kaijomaa oikeastaan on. Case Pekkalan päätöksessäkin puhutaan vain ja ainoastaan Kaijonmaasta. Hienoa päättäväisyyttä toki kurinpitoryhmältä kun kerran on kirjoitusasusta päätetty niin samaa toistetaan sitten loppuun saakka. Ei sen toisaalta luulisi liikoja vaativan että tuollaiset asiat tarkistettaisiin ennen julkaisua.

Amatöörit.

Lukihan siellä yhdessä kohdassa Kajonmaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös