Ihmettelyketju

  • 6 380 872
  • 38 790

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei. Kiekkokamojen kuuluu tuoksua kukkasilta.

Hitto. Muistan vielä sen ajan, kun kiekkokamojen ominaishaju muuttui hiljalleen uusien varusteiden hajusta (kyllä te kaikki sen tiedätte, uusi varuste tai yleensäkin joku miesten lelu tuoksuu ensin jollekin mystiselle suoja-aineelle) hikisten varusteiden hajuun. Ihmettelen, että jos noihin pitää saada kukkasten tuoksu, niin onko ainoa vaihtoehto käyttää ensin sitä mainitsemaasi Nadaa, ja sitten hieroa varusteita kukkasilla? Onko kukkasten laadulla väliä, ei kai siihen mitään orkideaa tarvitse käyttää, kun niiden hinta pistää ihmettelemään?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
3+1?

Sokoksen 3+1 päivää -kampanja käynnissä. Kuinkahan vitun kauan sielläkin puljussa tehdään tuota laskutoimitusta?

Se on neljä!!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nimet Jukka Voutilainen, Jarkko Immonen, Tommi Santala ja Tony Salmelainen oksettavat ihan helvetin paljon kun noita maajoukkue osion joukkue sommitteluja lueskelee. Välillä aina noita nimiä on saanut lukea rosteri ehdotuksissa ja huh.

Eli siis sitä ihmettelen että miksi inhoan noita pelaajia näin paljon?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nimet Jukka Voutilainen, Jarkko Immonen, Tommi Santala ja Tony Salmelainen oksettavat ihan helvetin paljon kun noita maajoukkue osion joukkue sommitteluja lueskelee. Välillä aina noita nimiä on saanut lukea rosteri ehdotuksissa ja huh.

Eli siis sitä ihmettelen että miksi inhoan noita pelaajia näin paljon?

Olisko siksi että eivät ole saaneet oikein mitään kaiketi aikaan maajoukkueessa? Ja ovat maajoukkuepelaajina aika HMV-kamaa eli aika turhakkeita maajoukkueessa? Tämä ihan mutuna. Itse ihmettelen omaa lätkäkiinnostusta/ ihmettelen niitä jotka osaavat olla kiinnostuneita vain oman suosikkijoukkueen peleistä. Enemmän kyllä ihmettelen tuota omaa kiinnostusta. Minkä vuoksi minua kiinnostaa niin paljon muutkin asiat kuin vain oman suosikkijoukkueen asiat, kun kuitenkaan enemmistöä Suomen kansasta ei kiinnosta. Erilainen nuori ja lätkähullu? Huomennakin jään kotiin seuraamaan mielummin muiden joukkueiden panoksia sisältäviä pelejä kuin menisin katselemaan Kerhon merkityksentetöntä peliä. Kuitenkin olen kyllä parhaimmillaan hieman liian fanaattinenkin fani tästä huolimatta... Ainakin niin minulle on kerrottu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Piti vielä lisätä edelliseen viestiin, että minua ihmetyttää myös miksi fanaattisuuteen suhtautudutaan usein negatiivisesti maassamme ja usein törmää kyllästymiseen asti lauseeseen älä nyt niin vakavasti tätä ota, tämä on vain jääkiekkoa. Minun mielestäni fanaattisuus on vain hyvästä. Vaikuttaa positiivisesti siihen katsomokulttuuriinkin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Hitto. Muistan vielä sen ajan, kun kiekkokamojen ominaishaju muuttui hiljalleen uusien varusteiden hajusta (kyllä te kaikki sen tiedätte, uusi varuste tai yleensäkin joku miesten lelu tuoksuu ensin jollekin mystiselle suoja-aineelle) hikisten varusteiden hajuun.

Ihmettelin kerran, kun erään pelin jäkimainingeissa oli pelikassiini hajonnut pullollinen Cliniquen Happya. Oli meinaten sitten ehkä kentän parhaalle tuoksuva pelaaja pari kertaa...ei enää..

Että silleen...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksipä ette laittaisi palleihinne vaikkapa talkkia? Ja äärimmäisessä hätätapauksessa käy myös perunajauho. Ainakin vauvoilla ;).
 

ZwIs

Jäsen
Miks ton yhden nimeltämainitsemattoman kirjottajan tarvii kirjottaa toi nimi jokasen postin alareunaa, pitääkö se meitä muita vähän tyhminä ettei muka osata lukee tosta vasemmalta?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Miks ton yhden nimeltämainitsemattoman kirjottajan tarvii kirjottaa toi nimi jokasen postin alareunaa, pitääkö se meitä muita vähän tyhminä ettei muka osata lukee tosta vasemmalta?
Löytyyhän niitä enempi kuin yksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Löytyyhän niitä enempi kuin yksi.

Niin, että silleen.

Eniten ihmetyttää ja raivostuttaa se, miksi tuon yhden Jatkoajan nimimerkin, joka on HPK-fani täytyy lisätä tuo että silleen- lausahdus jokaisen viestinsä loppuun.

Tuo nimimerkki viestin lopussa nyt menee vielä ikään kuin allekirjoituksena.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Niin, että silleen.

Eniten ihmetyttää ja raivostuttaa se, miksi tuon yhden Jatkoajan nimimerkin, joka on HPK-fani täytyy lisätä tuo että silleen- lausahdus jokaisen viestinsä loppuun.

Tuo nimimerkki viestin lopussa nyt menee vielä ikään kuin allekirjoituksena.
Juu, tuota olen ihmetellyt aikaisemminkin jossain ketjussa joskus. Tavallaanhan tuo on kaksi allekirjoitusta.

Noh, me emme (onneksi) päätä mikä on palstalla sallittua.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eniten ihmetyttää ja raivostuttaa se, miksi tuon yhden Jatkoajan nimimerkin, joka on HPK-fani täytyy lisätä tuo että silleen- lausahdus jokaisen viestinsä loppuun.
Löytyyhän sitä yksi toinenkin HPK-fani, joka aloittaa käytännössä jokaisen viestinsä: "Niin, itsehän olen sitä mieltä, että...". Itse asiassa olen muistaakseni löytänyt hänen Jatkoaikaan kirjoittamistaan 4.784 viestistään kaksi viestiä, jotka eivät ala "Niin, "...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Miks ton yhden nimeltämainitsemattoman kirjottajan tarvii kirjottaa toi nimi jokasen postin alareunaa, pitääkö se meitä muita vähän tyhminä ettei muka osata lukee tosta vasemmalta?

Pitää, lähes kaikkia...

Olettaen kirjeen, sähköpostin tai kortin kirjoitettuasi, kirjoitat loppuun oman nimesi tai nimimerkin. Minulle jokainen viesti täällä on kirje, sähköposti tai kortti ja koskapa hyviin tapoihin kuuluu rustata päätteeksi jotain niin kas siinäpä syy sille miksi siellä koreilee nimimerkkini.

Mitä parhain terveisin, ei kuitenkaan rakkaudella,

Marko.

edit: lisäys.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miks ton yhden nimeltämainitsemattoman kirjottajan tarvii kirjottaa toi nimi jokasen postin alareunaa, pitääkö se meitä muita vähän tyhminä ettei muka osata lukee tosta vasemmalta?

Koska kyseinen nimimerkki haluaa kirjoittaa tekstinsä jälkeen allekirjoituksensa omasta syystään. Tuskin pitää muita täällä tyhminä.

Ihmettelen vuorostani sitä, että Sinulla on profiilissasi ammattina Lukio. Mikä ihmeen ammatti tuollainen oikein on? Opiskelijan ymmärtäisin vaikka ei sekään ammatti ole.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen miten helvetissä Ace of Basen kaltainen sonta on voinut menestyä USAn levylistoilla 90-luvun alussa!

Tietyllä tapaa Roxettenkin menestys ihmetytti, mutta tuo Ace of Base on mielestäni käsittämätön.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ihmettelen miten helvetissä Ace of Basen kaltainen sonta on voinut menestyä USAn levylistoilla 90-luvun alussa!

Aihetta sivuten, muistan elävästi, kun Tampa voitti ensimmäisen ja ainoan Stanley Cuppinsa 2004 ja pelin ratkettua kajareista pärähti ensimmäisenä Ace of Basen Beautiful Life.. Olin kauniisti sanottuna hieman ihmettynyt.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aihetta sivuten, muistan elävästi, kun Tampa voitti ensimmäisen ja ainoan Stanley Cuppinsa 2004 ja pelin ratkettua kajareista pärähti ensimmäisenä Ace of Basen Beautiful Life.. Olin kauniisti sanottuna hieman ihmettynyt.

Ihmetyksestä puheenollen, voi vain kuvitella tilannetta, kun on katsomassa Sveitsissä paikallispeliä Kloten Flyers-Zurich Lions, ja Klotenin maalin jälkeen kotijoukkueen maalibiisinä soi "Den glider in"!

Tämä tapahtui pari viikkoa sitten. Voi ilmeisesti vain arvailla, kenellä kolmikosta Kimmo Rintanen/Tommi Santala/Alpo Suhonen on vähintäänkin outo huumorintaju. Ja olen aina tiennyt, että Sveitsi on kansainvälinen paikka, mutta rajansa nyt kaikella.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ihmettelen henkilöitä, joilla on lähemmäs tuhat "kaveria" facebookissa (tai jossain muussa yhteisöpalvelussa), mutta ei yhtään kaveria joka ottaisi hänestä valokuvan. Kaikki kuvat joko peilin kautta tai itsestä otettu.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ihmettelen henkilöitä, joilla on lähemmäs tuhat "kaveria" facebookissa (tai jossain muussa yhteisöpalvelussa), mutta ei yhtään kaveria joka ottaisi hänestä valokuvan. Kaikki kuvat joko peilin kautta tai itsestä otettu.

Mä en ihmettele, lähinnä tuntuu surulliselta. Osa niistä on varmaan tapauksia, joiden kaverit nyt vaan ei pyöri missään kamera kädessä, mutta sitten on niitäkin, joilla on läjäpäin tuttuja, muttei yhtään ystävää.

Itse ihmettelen, paljonko homejuustoa ihminen voi syödä muutamaan päivään muuttumatta itse homejuustoksi.

Terveisin nimim. Eikö vieläkään?
 
Ihmettelen sitä, että tv-sarjaa "Kenny vs. Spenny" on tehty jo kuusi tuotantokautta ja että siitä on tehty jo seitsemän erilaistakin versiota muualla maailmalla. Itse kun olen muutaman jakson katsellut tuli vain sellainen fiilis, että yhden kauden ohjelmaksi olisi tuo jäänyt, vaikka sarja ihan mielenkiintoiselta tuntuikin. Sitä myös kummastelen, että miten ihmeessä Spencer on jaksanut pysyä mukana... toisaalta kyllä noilla typeryyksillä kohtuullisesti rahaakin sitten ollaan tehty.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Pakko ihmetellä niitä, jotka pitävät hanskoja ulkona tähän aikaan. Ilmeisesti käsiä on mukava pitää läpimärkänä?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Nappasin kirjastosta Dead Kennedys:in "Fresh fruit for rotten vegetables"-klassikon. Mikähän suonenveto kirjastoihmiselle on käynyt, kun kaikki tarrat tuotteessa kertovat levyn nimeksi "Fresh fruit for fresh vegetables"?
 
Ihmettelin äsken vuokra-asunnon näytössä sitä, että 21m2 melko huonossa kunnossa olevaa koppia Kalliossa oli katsomassa 20+ ihmistä. Siis ei mitään saumaa saada tuotakaan. Vuokrakämpät ainakin Helsingissä on edelleen helvetin syvällä kiven alla.

Nyt kyllä kelpaisi omistaa joku pieni rotankolo, sillä siitä voisi näemmä pyytää ihan niin paljon kuin vaan kehtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös