Ihmettelyketju

  • 6 379 253
  • 38 790

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ruotsin prinssi Carl Philip eroaa tyttöystävästään (Ilta Sanomat)

Siis tuo itse uutinenhan ei ihmetytä vaan lähinnä seuraava lause tuossa uutisessa: "Expressen-lehden tulkinnan mukaan eron taustalla on Victorian ja Daniel Westlingin viime viikolla julkistettu aikomus solmia avioliitto."

Siis mitä helvettiä? Sisko päättää mennä naimisiin niin veljelle tulee ero sen takia? Onko tuossa nyt jotain sellaista ruotsalaista logiikkaa jota minä vaan en ymmärrä?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihmettelen Varesmaisesti sitä, mikä vittu meitä suomalaisia (ei porilaisia) oikein vaivaa...siis kun ajattelee kuinka kiinnostava tuo ketju Johanna Tukiaisesta täällä Jatkoajassa on.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nippalkauhiast ihmeissäni, notta miten olen niin kauan jaksanut/viitsinyt sietää tätä paskaa. No, huomenna se loppuu, vihdoin viimein.

Ja ei, en ole lähdössä ilmavoimiin Åke Lindmanin seuraksi. Enkä puhu edes IFK:sta. Kunhan ihmettelen itseäni.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ruotsin prinssi Carl Philip eroaa tyttöystävästään (Ilta Sanomat)

Siis tuo itse uutinenhan ei ihmetytä vaan lähinnä seuraava lause tuossa uutisessa: "Expressen-lehden tulkinnan mukaan eron taustalla on Victorian ja Daniel Westlingin viime viikolla julkistettu aikomus solmia avioliitto."

Siis mitä helvettiä? Sisko päättää mennä naimisiin niin veljelle tulee ero sen takia? Onko tuossa nyt jotain sellaista ruotsalaista logiikkaa jota minä vaan en ymmärrä?

Carl Philip ei tarvitse kulissi liittoa naisen kanssa nyt kun Daniel sai omat kulissinsa kuntoon?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää, mihin hukkasin kaukosäätimen. Istuin sohvalla, katsoin CSI:ta ja ohjelman loputtua kakea ei ollut missään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ihmetyttää, mihin hukkasin kaukosäätimen. Istuin sohvalla, katsoin CSI:ta ja ohjelman loputtua kakea ei ollut missään.
Pizzaa uuniin ja joutuin. Kämpässäsi on demoneita.
 

JimmyConway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihmettelen, missä ovat Helsingin Sanomien ravintola-arviot. Ennen ne löytyivät sieltä Nyt-liitteen nettisivuilta. Viikonloppuna ollaan menossa Helsinkiin ja olisi kiva lukea ravintoloista vähän etukäteen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Carl Philip ei tarvitse kulissi liittoa naisen kanssa nyt kun Daniel sai omat kulissinsa kuntoon?

Aaa, tuotapa en ajatellutkaan... Eli seuraava uutinen lienee että Carl Philip on nähty biitsillä jossain St. Tropezissa jonkun Börjen kanssa...
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihmettelen vain että mistä näitä "salarakkaita" sikiää? Ja sitten taas toisaalta, jos tämä Salon tapaus on totta (jota epäilen), niin ihmettelen miten ihmeessä nämä julkkikset ovat niin tyhmiä, että kuvittelevat ettei lintu rupea laulamaan. Kun näissä tapauksissa riittää vain, että toimittaja kysyy. Niinkuin väitetyssä Salon tapauksessa. Aina ei tarvitse edes kysyä.

"Toimittaja tiedusteli naiselta, onko tällä salasuhde Salon kanssa.

– Voit siitä päätellä, että ollaan me nähty, joo, Janita vastasi lyhytsanaisesti."

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/830772?salo_mika

Itse tästä "salarakkaasta" sen verran, että eipä minun silmääni ole mikään "seksipommi", mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Onhan se Tukiainenkin jonkun mielestä "glamour-malli", vai mikä se nyt oli, vaikka itse en niitä kuvia kestä katsoa.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Ihmettelen miksi postiluukustani tippui juuri 7-päivää lehti.
Ikinä en ole moista roskaa tilannutkaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmettelen miksi postiluukustani tippui juuri 7-päivää lehti.
Ikinä en ole moista roskaa tilannutkaan.
Joko postimies vittuilee tai sitten joku on tilannut sulle ilmaisen näytenumeron. Pahaa-aavistamattomien ihmisten äidit, mummot ja sisaret ovat usein syyllistyneet tuollaiseen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmettelen miksi postiluukustani tippui juuri 7-päivää lehti.
Ikinä en ole moista roskaa tilannutkaan.

Joku lehteä tilaava sukulaisesi/ystäväsi on tehnyt sinulle käytännön pilan. Itsekin ihmettelin joskus samaa kun alkoi Seiska kolahdella joka viikko postilaatikkoon ja lopulta selvisi että Seiskaa kestotilauksella tilaava serkkuni oli päättänyt "ilahduttaa" minua neljän viikon näytenumeroilla.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Sitä vaan ihmettelen, että miten tyhmä voi ihminen (pissis) olla:

Nousin päätepysäkillä seisoneeseen raitiovaunuun. Havaitsin heti sisään tultuani, että vaunussa oli 6 kpl virkapukuisia lipuntarkastajia. Perässäni vaunuun tuli 2 ns. pissistä, jotka niinikään kävelivät tarkastajien ohi ja kävivät istumaan.

Vaunun lähdettyä parin minuutin päästä liikkeelle, sanoi yksi tarkastajista kuuluvalla äänellä, että "eiköhän ruveta hommiin" ja sitten alkoi kuulua "saisinko nähdä matkalippunne, kiitos"-kehotuksia. Tämän jälkeen toinen pissiksistä singahti lipunleimauslaitteelle, mutta kesken leimauspuuhien häntä alkoi puhutella lipuntarkastaja todeten, että lippua olisi pitänyt käyttää leimauslaitteessa heti sisäään tultua ennen vaunun liikkeellelähtöä, ja alkoi kirjoittaa tarkastusmaksua tytölle.

Tarkastusmaksulapun kanssa toisen pissiksen luokse palattuaan alkoivat tytöt v***u-sävyisesti keskustella kovenevin äänenpainoin epäoikeudenmukaisesta kohtelusta ("v***u mähän oon jo kerran maksanu tästä lipusta), kävivät tämän kertomassa hommiaan jatkaville tarkastajille.

Hetken urputusta kuunneltuaan ilmoittivat tarkastajat pissiksille, että matkanteko loppui heidän osaltaan siihen eikä vaunu liiku senttiäkään ennenkuin nämä poistuvat.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Sitä vaan ihmettelen, että miten tyhmä voi ihminen (pissis) olla:

Tyhmyydestä sakotetaan. Todella tyhmiä kyllä olivat.

Ihmettelen vieläkin suureen ääneen sitä, että kerran kun olin junassa ja lipuntarkastaja tuli vaunuun, eräs matkustaja sai siinä vaiheessa ostaa lipun konduktööriltä, vaikka juuri sitä ennen ilmoitettiin, että nyt alkaa lipuntarkastus. Tuo oli kyllä todella outo tilanne...
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Joku lehteä tilaava sukulaisesi/ystäväsi on tehnyt sinulle käytännön pilan. Itsekin ihmettelin joskus samaa kun alkoi Seiska kolahdella joka viikko postilaatikkoon ja lopulta selvisi että Seiskaa kestotilauksella tilaava serkkuni oli päättänyt "ilahduttaa" minua neljän viikon näytenumeroilla.

Voi helvetti. Tuleeko tuota nyt sitten kuukauden ajan? Kun saan syyllisen selville, annan kunnon ripityksen. Kyllähän hauskoja käytännön piloja saa tehdä, mutta tuohan ylittää jo huonon maun!
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Ihmettelen vieläkin suureen ääneen sitä, että kerran kun olin junassa ja lipuntarkastaja tuli vaunuun, eräs matkustaja sai siinä vaiheessa ostaa lipun konduktööriltä, vaikka juuri sitä ennen ilmoitettiin, että nyt alkaa lipuntarkastus. Tuo oli kyllä todella outo tilanne...

Olen todistanut aivan samanlaista juttua. Oli joku yöjuna ja lipuntarkastajat tulivat juuri ennenkuin olin jäämässä pois. Joku siellä alkoi sitten selittämään lipuntarkastajalle, että haluaisi ostaa lipun ja minä jo mielessäni naureskelin, että toi on niin vanha yritys, että kuka edes viitsii lähteä siihen. Yllätys olikin sitten aikamoinen, kun tarkastaja vain totesi, että lipunmyyntivaunu on tuolla päin, että menepäs sinne ja osta lippu lipunmyyjältä. Edelleen ihmetyttää tuo tilanne.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Voi helvetti. Tuleeko tuota nyt sitten kuukauden ajan? Kun saan syyllisen selville, annan kunnon ripityksen. Kyllähän hauskoja käytännön piloja saa tehdä, mutta tuohan ylittää jo huonon maun!

Itse asiassa ehdit neljän viikon aikan jäämään koukkuun kyseiseen läpyskään. Lisäksi vieraasi huomaavat, että sinullehan tulee Seiska ja rupeavat kyläilemään viikoittain. Huomaat lehden positiiviset vaikutukset ja otat kestotilauksen. Pian olet kaveriporukkasi sosiaalisen elämän keskipiste.

Edit. Kaverin muijalle tulee Seiska. En mä siellä muuten kylässä kävis...
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi helvetti. Tuleeko tuota nyt sitten kuukauden ajan? Kun saan syyllisen selville, annan kunnon ripityksen. Kyllähän hauskoja käytännön piloja saa tehdä, mutta tuohan ylittää jo huonon maun!

Eikä siinä vielä kaikki! Vaan kun nuo neljä näytenumeroa on tullut niin sinulle alkaa tulla postia Seiskan tarjouksista ja kaiken lisäksi puhelinmyyjät soittelevat pari seuraavaa viikkoa lähes päivittäin ja yrittävät kaupitella ko. läpyskää. Että onneksi olkoon vaan sinullekin sairaan mielenlaadun omaavista sukulaisista!
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Ihmettelen tätä viikonloppuna ollutta suht laajaa "Tanssijuontaja Vappu: En kadu chat-menneisyyttäni" uutisointia.

Mitä vittua nyt taas.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmettelen tätä viikonloppuna ollutta suht laajaa "Tanssijuontaja Vappu: En kadu chat-menneisyyttäni" uutisointia.

Ja minä ihmettelen taas kerran (ja ihmettelen varmaan maailman tappiin asti) että miten Vappu Pimiä voi olla niin suosittu että hänet palkataan kaikkiin mahdollisiin ohjelmiin juontajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös