Ihmettelyketju

  • 6 392 466
  • 38 807

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän ole kaiken taloudellisinta, kun et vain kerro naiselle oikeaa nimeäsi.
Ei saamari sentään tästä tuli mieleen se yksi tapaus varmaankin jostain noin kolmen vuoden takaa, kun jossakin radionkuuntelu -ketjussa kerroin, etten oikein kuuntele radiota, paitsi seksin aikana pistän sen päälle ettei kämppikset kuule ainakaan ihan niin selvästi muijan vinkumista, nehän kun runkkais siellä samaan tahtiin kuitenkin tai no muutenkin. Mainitsin myös samaan hengenvetoon että monesti käy kyllä niinkin, että joskus se soiva biisi antaa suuremmat kiksit kuin se ämmä, ja hommahan meinaa lerpahtaa käsiin. Jostain se ämmä oli sitten saanut tän mun nikin selville ja tostakos se veti herneen nenään vai miten toi nykyään oikein sanotaankaan hemmetti soikoon. Taisin kyllä poistaakin sen viestin sitten myöhemmin. Sovittiin ettei se lue tätä palstaa, ja muistaakseni mäkin lupasin sitten jotain mutten nyt muista mitä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mä oon oikeasti jo pitemmän aikaa ihmetellyt minkä ihmeen takia kortsut on niin kalliita. Goretexiako niiden valmistamiseen käytetään vai NASAko ne on suunnitellut, mä en ymmärrä. Ensitreffeillä heti kättelyssä ihan suorilta käsin kun ei oikein kehtaa ruveta mihinkään bukkakehommiinkaan. Siis oikeasti kaikki raha menee noihin lerppuihin. Noh, jotkut ne keräilee postimerkkejä ja jääkiekkokorttejakin. Heh heh, oikeasti ikinä nähnytkään ihkuboksia.

No onko sulla sitten aina vain ensitreffejä. Hommaa joku vakiopano, jota voi painaa livenä. Itseänikin vituttaa jo etukäteen kun laitoin vakimuijan (MILF)kävelemään ja nyt pitäis mennä kortsukaupoille. Paneminen kortsun kanssa on ihan perseestä. Ei tunnu missään. Varsinkin kännissä siitä ei tule mitään, ellei muija anna kunnon poskilämmittelyä. Vitutusketjukamaa...
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Testailen ESPN:n NHL-stremeja (nousin 1h liian aikaiseen katsomaan Wild-Avs) ja niin OTT-PIT kuin WSH-PHI ovat olleet n. 40min vain tasoa 300kbps. Otan yhteyttä ESPN:n tekniseen tukeen chatin kautta ja juuri kun ehdin valittaa että streamit ovat liian huonoja, avaan streamin vielä kerran uudelleen tarkastaakseni mikä onkaan tarkka lukema niin kappas, se onkin pompannut "vaaditulle" 700kbps tasolle. Siinä sitten nolona: "Ei minulla mitään ongelmaa olekaan, tunnin oli ongelma mutta nyt kun pääsin siitä valittamaan niin se katosi". Ihmettelen, miksi kuva parani juuri silloin eikä hetkeäkään aikaisemmin niin olisi säästynyt näppis turhalta kulutukselta.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Matkusta hyvä mies niin huomaat, että Suomessa on maailman rumimmat ja epänaisellisimmat naiset. kiittää.

Aha, kiitos taas tästä. Ei täällä kyllä miehetkään näytä ihan tältä , että sikäli tämä lienee sitä tasa-arvoa sitten. Mitä tuohon epänaisellisuuteen tulee, niin sitä olen kieltämättä ihmetellyt vähän itsekkin. Koska itse, muistuttamatta yhtään Tukiaiskaa, rakastan panostaa ulkonäkööni. Ostaa vaatteita ja laittaa hiuksia, meikata tehdä kaikkia tyttöjen juttuja. Niin sitten on paljon niitä naisia, jotka lähtevät ihmisten ilmoille hupparissa.Ilman meikkiä, tukka laittamatta. Ja mikä pahinta kansainväliset vaateliikkeet tukevat tätä tuulipukukansaa markkinoimalla näitä rumia gollegehousuja ja huppareita jotenkin trendikkäinä. Hyi yäk.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mitä tuohon epänaisellisuuteen tulee, niin sitä olen kieltämättä ihmetellyt vähän itsekkin. Koska itse, muistuttamatta yhtään Tukiaiskaa, rakastan panostaa ulkonäkööni. Ostaa vaatteita ja laittaa hiuksia, meikata tehdä kaikkia tyttöjen juttuja.

Thumbs up. Toivottavasti käytät myös esim. hametta ja kivoja saappaita säännöllisesti. Jos näin, niin kuulut kyllä top 1%:in suomalaisista naisista.

Itse olen viimeaikoina turvautunut näihin ulkomaantuonteihin, mutta niissäkin on omat ongelmansa. Tai sitten ongelma on minussa->hyvin mahdollista tämäkin.
 

scholl

Jäsen
Aha, kiitos taas tästä. Ei täällä kyllä miehetkään näytä ihan tältä

Koska ei viitsi mennä nyt seksuaaliasioihin niin en sano, että näyttää fägäriltä, vaan sanon, että näyttää hinttarilta. Mikä mies se on, joka kalsareissa julkisesti tai edes kotonaan esiintyy. Kyllähän pukeutuminen pitää olla säädyllistä. Muutenkin on jotenkin hölmöä, että pohdimme jotain miesten ulkonäköä. Eihän se mene niin jos huomaa, ettei suomalaisnaisten ulkonäkö riitä saamaan munaa pystyyn niin asian voisi korjata pohtimalla, että esim. landella miehet ovat kaatopaikalta. Paljon helpompi asia on pohtia, missä naiset ovat naisia ja ottaa sellainen kehiin silloin, jos seksiä tarvitsee.
 

scholl

Jäsen
Vaateasioista sen verran, että jouduin eilen yhden mimmin kanssa konfliktitilanteeseen siinä. Olimme tilanteessa jossa mimmin mukaan 100e paita on kallis ja minun mielestäni 200e paita kallis ja 100e paita halpa. Tuo sadan euron hintaero ei ollut se pahin ongelma, vaan se joku ihmeellinen vasemmistoasenne, mikä sen jutun takana oli. Ymmärtää kuulemma, että puvut maksavat, mutta paita on vain paita. Siis miten niin on vain paita. Erittäin vastenmielinen olo tuli. Värit, leikkaus, yksityiskohdat, brändi ja miten se on esillä tai ei ole esillä ja kankaan laatu kaikki ratkaisee. Vittumainen tämä tilanne missä saa hypistellä iloisesti omia vaatteitaan tai korkeintaan arvostaa jonkun kaverin vaatetta jossain tapaamisessa, mutta se jää aina tällaiselle kavereiden keskinäiselle selkääntaputtelulinjalle, kun naiset ovat ihan kassalla pukeutumisen suhteen. Joskus näen lähes pahoja unia siitä, että joudun riisumaan joltain mimmiltä paidan ja havaitsen sen olevan joku retalevaate. En tajua mikä jengiä vaivaa. Minulle ainakin opetettiin jo pienenä nämä asiat käyttäen nimenomaan esim. termiä retale(vaate).
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Värit, leikkaus, yksityiskohdat, brändi ja miten se on esillä tai ei ole esillä ja kankaan laatu kaikki ratkaisee. Vittumainen tämä tilanne missä saa hypistellä iloisesti omia vaatteitaan tai korkeintaan arvostaa jonkun kaverin vaatetta jossain tapaamisessa, mutta se jää aina tällaiselle kavereiden keskinäiselle selkääntaputtelulinjalle, kun naiset ovat ihan kassalla pukeutumisen suhteen...

Samaa mieltä. Suomalaisen miehen pukeutumista on aina moitittu kautta vuosikymmenien ja enemmistön kohdalla tämä pitääkin paikkansa. Mutta samalla tavalla enemmistö naisista ei edes tunnista hyvin pukeutunutta miestä.

Ylipäänsä hyvin (ja oikein) pukeutuminen on Suomessa äärimmäisen harvinaista ja lähestulkoon tuomittavaa, en ymmärrä miksi. Joskus saattaa jopa kuulla kysymyksen "Mistä olet ostanut noin hyvin istuvan puvun?", mutta kun vastaan siihen, että teetän pukuni räätälillä (ruumiinrakenteeni vuoksi) niin keskustelu loppuu yleensä siihen vastapuolen ilmehtiessä tyyliin "mikä vittu sääkin oikein luulet olevasi".
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus näen lähes pahoja unia siitä, että joudun riisumaan joltain mimmiltä paidan ja havaitsen sen olevan joku retalevaate.
Kun itse pääsen, en siis joudu, riisumaan naisen päältä paitaa pois, huomioni on aivan muualla kuin siinä paidassa. Kukin tyylillään.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomennan tuon retalevaatteen perus henkkamaukaksi, eli käytän siis itsekkin retalevaatteita.
Ok,olishan se kiva ostaa aina vaan jotain Hilfigerin,Guessin, Lagosten tms. vaatteita (nuokin merkit on kyllä aika markettimerkkejä, mutta eipä näillä leveyksillä paljo DG:tä kaupata). Mutta, miksi sitten ostan mielummin esimerkiksi juuri sieltä hennesiltä? Koska vaikka vaatteet ovat laadultaan kertakäyttökamaa, niin hintataso on sen verran suotuisa, että näitä vaatteita voi todellakin ostaa vaikka joka päivälle jotain uutta ja viskellä entiset kaapin perukoille/ roskiin. Ei kovin ekologista, eikä varmaan muutenkaan ''fiksua'', mutta hirveen kiva aina saada jotain uutta.

Ehkä sitten joku päivä kun minullakin on ''hyvin sponsoroitu parisuhde'', voin alkaa oikeasti pukeutua laadukkaisiin vaatteisiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ai että kiinnittääkö huomion paitaan, vai naisen ulkoisiin apuihin? Rikkailla rikkaiden huolet?

Kun pukeutuu hyvin niin yllätys yllätys naiset jotka itsekin pukeutuvat hyvin ja ovat kiinnostuneita ulkonäöstään sekä itsestään huolehtimisesta (=hyvännäköiset) kiinnostuvat myös sinusta.

Hyvä maku ei ole rahasta kiinni eikä sitä rahalla osteta. Tämä maa on pullollaan tuulipuvuissa kulkevia Mercedes-Benzillä ajavia lottovoittajia. Molemmat ovat osoitus tyylitajun puutteesta.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Joskus näen lähes pahoja unia siitä, että joudun riisumaan joltain mimmiltä paidan ja havaitsen sen olevan joku retalevaate.

Oletko kenties tullissa töissä...? Ihmettelen nimittäin että miten tämmöinen muuten voi olla mahdollista, ellet sitten aina mimmin nähdessäsi ryntää suoraa päätä silmät kiinni riisumaan hänen paitaansa. Luulisi nyt että retale- yms. vaatteet tuntee jo kaukaa.
 

Tuamas

Jäsen
Tokihan suomalaiset naiset ovat keskimäärin kauneimpien joukossa länsi-euroopassa.
Pukeutumisessa suomalaiset eivät ole kauhean korkealla, mutta muuten ihan kärkitasoa.
Esim. saksalaiset, italialaiset ja espanjalaiset naiset ovat keskimäärin suomalaisia naisia rumempia.
Sitten on vielä britit, täällä naisväestö on keskimäärin aivan hirveää. Mutta koska väkeäkin on niin tuhoton määrä, niin väkisinkin täältäkin löytyy noita huikean kauniita.

Mutta siis tosiaan keskimäärin suomalaiset naiset ovat aivan länsi-euroopan kärkipäätä, toki koska massaa on sen verran vähemmän kuin isommissa maissa, niin terävimpään kärkeenkään ei ole niin hirveetä väkimäärää.
 

ipaz

Jäsen
Minkä ihmeen takia media ja jopa osa valmentajista käyttää playoffsien otteluvoitoista nimeä "ottelupallo"? Lentopallotermi lätkässä jota ipaz ei voi käsittää. Ne ovat otteluvoittoja ---tana!
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten se sanonta menikään? 95% ihmisistä on idiootteja ja loput ovat vaarassa saada tartunnan. Tämä tuli välittömästi mieleeni, kun luin, että venäläiset syyttävät ongelmistaan avaruutta. Ei voi kuin ihmetellä. linkki
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ilkka Mikkola on 29-vuotias ja sillä on kahdeksan SM-liigan mestaruutta.

Ihmettelyn paikka.

Samaa mietiskelin. Mikkolan kohdalla voi kyllä hyvällä syyllä epäillä että voitto ei tunnu enää ihan yhtä hyvältä kuin ensimmäisillä kerroilla, kun eipä kaveri ole juuri koskaan joutunut pettymään kauden päätteeksi. Rutiinilla mennee juhliminen nykyään.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Samaa mietiskelin. Mikkolan kohdalla voi kyllä hyvällä syyllä epäillä että voitto ei tunnu enää ihan yhtä hyvältä kuin ensimmäisillä kerroilla, kun eipä kaveri ole juuri koskaan joutunut pettymään kauden päätteeksi. Rutiinilla mennee juhliminen nykyään.

Sekin ihmettytää, että ainoat vuodet, jolloin hän ei ole voittanut mestaruutta 2000-luvulla ovat, 06 ja 03. 00,01 Tepsissä, 02 Jokereissa, 04,05,07,08 Kärpissä on ollut kyllä oikeassa paikassa oikeaan aikaan :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös