Ihmettelen, että eikö edes tämä korttien toimimattomuus saa pernaveikkoa edes vähän kritisoimaan Sampopankin uudistuksia?
Onhan toiminta perseestä sinänsä, mutta ei minulle ole elämää suurempi asia minkä pankin asiakas olen. En edes kunnolla tiedä mitä se tarkoittaa, kun "kilpailuttaa palvelupaketin." Jotain kk-maksuja tosiaan menee tililtä ja aika turhasta siinä taidetaan maksaa, mutta semmoista se on. Naapuripankista kai saisi 50snt halvemmalla tms.
Jos kortit olisivat pitkiä aikoja toimimatta ja usein, niin tietenkin asialle pitäisi tehdä jotain. Kuten edellisessä viestissä jo mainitsin, niin katsotaan vuoden päästä. En vain usko, että tarkastelujakson aikana Sammon kanssa tulee yhtään sen enempää ongelmia kuin muidenkaan kanssa.
Voin toki olla väärässäkin, mutta sitähän me emme tiedä, vaikka monet kaiketi ovat aika varmoja asiasta.
Hyvä vertaus tuo, että joitakin koskettaa Alkon lakko. Minua se ei haittaa, mutta esimerkiksi olutmyyntilakko harmittaisi todellakin paljon enemmän kuin jonkun kortin tuntien toimimattomuus.