Somepostaukset emojeilla. Sopii johonkin fiilis- tai hassuttelupostauksiin, mutta entä kun pitäisi välittää nopsahkosti informaatiota vaikka mainoksessa? Mulla ainakin tökkää lukeminen sellaisen pikkuriikkisen pikselimössöön, josta en ole varma mitä se esittää, enkä jaksa palailla sovittamaan siihen että onko se lintu, onko se lentokone, onko se Teräsmies, vaan yleensä sitten tulee skipattua sekin postaus. On joo huono lähinäkö ja oon joo vanha, mutta kyllä mää hymiöt tunnistan. Vaikken luonnollisestikaan käytä ite sellaisia typeryyksiä.
Lisätään vielä pitkäaikainen suosikki videot. Mitä vitun lisäarvoa se video tuo? "Mies puri koiraa Vantaalla. Katso oheinen video jossa kennelliiton edustaja kertoo miksi Suomeen perustetaan uusi koirarekisteri." Tai ohjeistukset. Kuinka teet Paintissä sinisestä väristä punaisen? Sen saisi tehtyä muutamalla tekstirivillä, sitä olisi helppo seurata samalla kun käyttää ohjelmaa. Sen sijaan netti on täynnä neljän minuutin ohjevideoita, joista saa hakemalla hakea sitä kohtaa missä tarvittava tieto kerrotaan kaiken hidastelun keskellä. Ja jos väri muuttuikin vihreäksi eikä punaiseksi, on taas vitullinen rumba yrittää löytää se kohta missä meni vikaan.
Opetelkaa kirjoittamaan! Jos tekee mieli käyttää kuvia ja videoita, niin menkää kansalaisopistoon! Säästäkää mun aikaa! Se on arvokasta!