Ihmettelyketju

  • 6 350 029
  • 38 754
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mitäköhän vittua Vili Saarijärvi tekee maajoukkueessa?
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis otetaanko nykyään maksuja siitä kun vaihtaa suoratoistotiliin maksukortin tiedot? Vaihdoin juuri ja köyhdyin euron tästä hyvästä. Kaikesta ne nykyään rahastaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Siis otetaanko nykyään maksuja siitä kun vaihtaa suoratoistotiliin maksukortin tiedot? Vaihdoin juuri ja köyhdyin euron tästä hyvästä. Kaikesta ne nykyään rahastaa.
Olisiko ollut vain kateveraus, jolla todetaan että uudessa maksukortissa on vetoa? Todellinen veloitus tapahtunee sitten seuraavan kuukausimaksun kohdalla.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi rullalauta on skateboard eikä rollerboard?

Eikö rullaluistelua pitäisi ennemmin sanoa "skeittaamiseksi"?

Kyllä tästäkin nyt niin mieleni pahoitin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen kolmisenkymmentä vuotta ihmetellyt seuravaa:

Kakaroina teimme kortsutussareita. Eli läheiseltä raksalta sähköputkea, lähikaupasta kumihanskoja, jeesusteippiä ja kuivattuja herneitä. Tietänette tuollaisen hernepyssyn, joka noista tehdään. Meiltä lopulta kiellettiin homma, kun taloyhtiön pihaan tuli puluja herneiden perässä.

Aina olen ihmetellyt, että miten ne pulut tajusivat tulla sinne. Jyväskylän keskustaan oli matkaa muutama kilometri ja siellä nuo pulut hengailivat normaalisti.

Vinkkinä vielä. Tein tuollaiset kortsutussarit aikoinaan kaikille kolmekymppisilleni osallistuneille. Oli menestys sekä miesten että naisten parissa. Nostalgiaa. Tyhjä kaljatölkki puuhun roikkumaan ja kisa siitä, kuka osuu enssimmäisenä. En vaan muistanut, että miten kovaa se ampuminen saattaa varomatonta sormille napsauttaa.

Kolnekymppiseni pidin mökillämme, joka sijaitsee noin 15 kilometrin päässä Jyväskylän keskustasta ja sinne eivät pulut enää löytäneet.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aina olen ihmetellyt, että miten ne pulut tajusivat tulla sinne. Jyväskylän keskustaan oli matkaa muutama kilometri ja siellä nuo pulut hengailivat normaalisti.
Mulla ei ole tähän vastausta, mutta tästä voisi ottaa Luontoiltaan sellaisen Muurahaiset päällekkäin -henkisen puhelun. "En oo koskaan ymmärtäny mitä tää tarkottaa tämmönen".
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla on nyt 46 tuntiin tullut laitettua palstalle tämä viesti mukaan lukien vaivaiset 202 viestiä. Otteluseurannat selittää aika pitkälti, mutta olen terästäytynyt viime aikoina muutenkin.
Täs ny on pieni epäselvyys, mitä sinun mielestäsi terästäytyminen tarkoittaa...
Onko se sitä, että innostuu (entisestään) jauhamaan kaikenmaailman shittiä jollakin foorumille kuvitellen, että jotakin toista nuo jutut jopa kiinnostaa, vai pidättäytyy moisesta onanoinnista ja keskittyy johonkin järkevään. Itselleni terästäytyminen olisi tuota jälkimmäistä...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täs ny on pieni epäselvyys, mitä sinun mielestäsi terästäytyminen tarkoittaa...
Onko se sitä, että innostuu (entisestään) jauhamaan kaikenmaailman shittiä jollakin foorumille kuvitellen, että jotakin toista nuo jutut jopa kiinnostaa, vai pidättäytyy moisesta onanoinnista ja keskittyy johonkin järkevään. Itselleni terästäytyminen olisi tuota jälkimmäistä...

No, milloin oot aikonut aloittaa terästäytymisen?

JA MITA PAHAA RUNKKAAMISESSA MUKA ON HAH TEHNYT TEILLE JATTAKAA JO HAN RAUHAAN !!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jotkut saavat oikein hyvääkin palkkaa siitä että luistelevat jäällä ja tökkivät kumista kiekkoa tunnista toiseen. Sitä myös mennään oikein joukolla katsomaan tätä varta vasten rakennettuihin halleihin. Jotkut jopa katsovat tätä tapahtumaa telkkarin välityksellä. Keväällä sitten yksi porukka joka on tökkinyt muita paremmin kumipalaa edestakaisin siinä jään päällä saa ison pokaalin ja sitä sitten juhlitaan oikein isolla porukalla. Tämä toistuu vuodesta toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jotkut saavat oikein hyvääkin palkkaa siitä että luistelevat jäällä ja tökkivät kumista kiekkoa tunnista toiseen. Sitä myös mennään oikein joukolla katsomaan tätä varta vasten rakennettuihin halleihin. Jotkut jopa katsovat tätä tapahtumaa telkkarin välityksellä. Keväällä sitten yksi porukka joka on tökkinyt muita paremmin kumipalaa edestakaisin siinä jään päällä saa ison pokaalin ja sitä sitten juhlitaan oikein isolla porukalla. Tämä toistuu vuodesta toiseen.
Ja tästä touhusta sitten jutellaan päivin öin tarkoitukseen erikseen perustetulla keskustelupalstalla.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Miks mulla on polvet veressä. Muistan kyllä pari kertaa olleeni rähmällään jossain. Kaveri soitti jo tunti sitten kaljalle, mutta ei nyt vielä pysty.
Onko sulla puhelin? Ja vielä voimassa oleva liittymä siihen? Eikö silläkin rahalla saa jo helvetin monta nobelaneria kuussa? Ja ringissä kaikki on kuuloetäisyydellä ja samat jutut siellä kerrotaan vuodesta toiseen kuitenkin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näiden miljoonien kaurabaristojen ainesosalistat on aina käytännössä samat, mutta jostain syystä vain yksi on minun makuuni. Tietysti se kallein(?).
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tähän voisi vastata helposti kuukauden pelikiellon arvoisesti. Valitettavasti nyt on nynnyiltävä, koska MM-kisat alkavat kohta ja silloin ääliöllä eli minulla on asiaa, paljon.

Onhan sanonta, yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Jossain piireissä se menee, yks tykkää äidistään ja toinen tyttärestään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös