Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.Miksi mun parta ei kasva yhtä komeasti kuin Janne Ahosella
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.Miksi mun parta ei kasva yhtä komeasti kuin Janne Ahosella
Kyllä se varmaan jotenkin trimmaa sitä, varsinkin tuolta kaulasta. Poskiparta nyt ei niin hirveästi näköjään rehota, ainakaan noissa kuvissa. Mut asiasta toiseen. Mikshän mun munakarvat on mallia afro.Miksi mun parta ei kasva yhtä komeasti kuin Janne Ahosella
Mikshän mun munakarvat on mallia afro.
Hitlerviikset munan ympärillä.Millaiset olisivat alfamalliset munakarvat?
Ei muuta kuin Petteriä huutamaan sinne kulmille. Se on varmaan karannut muutama viikko sitten työreissun jälkeen.Mitä helvettiä poro tekee Helsingissä?
Ruokatunnilla kuunneltiin naapuripöydän keskustelua, jossa joku äijä väitti nähneensä äsken poron Hämeenlinnanväylän läheisyydessä. Ajattelin, että kaveri on varmaan syönyt sieniä. Kovin helposti tuo ei uponnut myöskään työkavereilleni eikä kyseisen äijän pöytäseurallekaan. Joku sanoi, ettet nyt vain sekoittaisi johonkin peuraan.
Tieliikennekeskus: Poro liikkuu Helsingin Haagassa
Poro liikkuu Helsingissä Kolmostien läheisyydessä. Alueella liikkuvilta autoilijoilta toivotaan erityistä varovaisuutta liikenteessä. Poliisi pyytää ilmoittamaan, jos eläin on joltain karannutwww.is.fi
Jos poliisi vahvistaa, että kyseessä on poro, niin sitten uskon. Haluaisin nähdä myös sen täkäläisen tyypin, jolla on poro lemmikkinä. Ja jos joku on saanut tuon poron kuvaan niin, että taustalla näkyy tunnistettavasti Helsinkiä (Haagaa), niin siinä on vuoden kuva.
Ei muuta kuin Petteriä huutamaan sinne kulmille. Se on varmaan karannut muutama viikko sitten työreissun jälkeen.
Samaa olen minäkin ihmetellyt jo vuosien ajan.Herttoniemessä Alepa, S-marketti ja Prisma varmaan sadan metrin säteellä. Siis samalla ketjulla. Joskus ennen Prisman tuloa jo ihmettelin miksi Alepa ja S-marketti on molemmat 24h.
Sour cream & onion on näköjään totaalivallannut makumarkkinat.
Jauheliha Sour Cream & Onion pizza 200 g
Suomen suosituin pizzasarja täyttää huikeat 40 vuotta. Juhlan kunniaksi sarjaan tulee uusi maku. Juhlavuoden jauhelihapizzassa on täytteenä maukasta jauhelihaa, tomaattia, ananasta ja mehevää mozzarellajuustoa. Makumaailmana on suosittu sour cream & onion.www.saarioinen.fi
Sitten voin maistaa, jos näen noita -30%
Näh, mikä nyt pahan tappais.Jo monta päivää nenästä tullut verta kun niistää. Ja jotkut pikku näppylät tulehtuu ja märkii. Onkohan tää tauti kuolemaksi.
Tuskin, sillä harva on. Elämäntavat helpolla aikaansaavat sen, että jommasta kummasta päästä rööri vuotaa verta.Jo monta päivää nenästä tullut verta kun niistää. Ja jotkut pikku näppylät tulehtuu ja märkii. Onkohan tää tauti kuolemaksi.
Belgiassa taisi taannoin kestää vieläkin pidempään. Vai onko ne vieläkään saanut hallitusta kasaan? Siellä olut- ja suklaapäissään ”neuvottelivat” 493 päivää, kunnes kunkku päätti, että nyt on bakkanaalit kestäneet riittävän kauan. En kyllä olisi muistanut, että siitäkin on jo yli 10 vuotta aikaa. Ei helvetti mä olen vanha.Alankomaissa oli yhdeksän kuukauden mittaiset hallitusneuvottelut. Ja yllätys, yllätys hallituspohja oli sama kuin edellisessä hallituksessa.
Belgiassa taisi taannoin kestää vieläkin pidempään. Vai onko ne vieläkään saanut hallitusta kasaan? Siellä olut- ja suklaapäissään ”neuvottelivat” 493 päivää, kunnes kunkku päätti, että nyt on bakkanaalit kestäneet riittävän kauan. En kyllä olisi muistanut, että siitäkin on jo yli 10 vuotta aikaa. Ei helvetti mä olen vanha.
Ian Wrightin pojanpoika teki debyyttinsä viime viikolla FA Cupissa. Tuntui todella vanhalta olo.
Alankomaissa oli yhdeksän kuukauden mittaiset hallitusneuvottelut. Ja yllätys, yllätys hallituspohja oli sama kuin edellisessä hallituksessa.
Se muuten päällystetään taas marmorilla. Ei Carraraa tällä kertaa.Tämä on vähän samantyyppinen tapaus kuin muinainen pohdinta Finlandia-talon uuden ulkopinnan valinnasta 1990-luvulla. Vanhat Carraran marmoria olleet laatat olivat pahasti käpristyneet ja tilalle haluttiin jotain kestävämpää materiaalia. Pitkällisen väännön ja pohdinnan jälkeen päätettiin valita jälleen Carraran marmori.