Ihmettelyketju

  • 6 357 453
  • 38 767

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Taas toi Heikki Kinnunen kähisee möreennetyllä aanellä tuolla maikkarin ohjelmassa. Pitäiskö sen olla jotenkin hauskaa?
Itse näyttelijääkyllä arvostan, ei sillä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen tuli taluteltua kaksikin frendiä sairaalaan. On se jännää miten helpolla jotkut menee. Ykskin käy parin viikon välein vähän lepäilemässä puhtailla lakanoilla. Kotona jääkaappikin on tyhjä jne. Ja tulis krapula.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän liian tulkinnanvarainen mittayksikkö. Oon meinaan nähny videoita siitä, että joillain mahtuu käsi perseeseenkin.
Totta. Mutta kaiken tuo kone on aina pessyt, mutta linkoaminen jää kesken jos on liikaa painoa. Kokeilin joskus pestä kaksi tyynyä ja kone kyllä pesi ne (9kg lukee siinä) mutta ohjelma keskeytyi linkoamisen kohdalla. Se piti tehdä yksitellen.
 
K

Kiekkokatsoja

Mitenhän nuo olympialaiset on järjestettävissä siten, että tuo korona ei sotke pahasti.
Vertailun vuoksi U20 mm kisat pelataan "kuplassa", ja nyt on jo kolme joukkuetta saanut tartunnan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kaupassa oli lamppuja. Yhden paketissa luki "Lumen valkoinen" ja toisen "Lumen punainen"

Lumen keltaisen oisin ymmärtänyt, mutta sellaista ei sitten näkynyt.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitenhän nuo olympialaiset on järjestettävissä siten, että tuo korona ei sotke pahasti.
Vertailun vuoksi U20 mm kisat pelataan "kuplassa", ja nyt on jo kolme joukkuetta saanut tartunnan.

Kiinalaiset näyttävät kokoajan keksivän uusia tapoja, 4 viikon karanteenit hotelleissa, kaupunkien sulkemiset 3 viikoksi jos löydetään koronapositiivinen ja nyt viimeisenä laitetaan koronaan sairastuneet marssimaan kaupungin läpi suojapuvuissa kantaen kylttiä jossa on valokuva ja nimi.

En ymmärrä miksi tuonne persereikään nimeltä Kiina piti antaa koko kisoja.
 
K

Kiekkokatsoja

Kiinalaiset näyttävät kokoajan keksivän uusia tapoja, 4 viikon karanteenit hotelleissa, kaupunkien sulkemiset 3 viikoksi jos löydetään koronapositiivinen ja nyt viimeisenä laitetaan koronaan sairastuneet marssimaan kaupungin läpi suojapuvuissa kantaen kylttiä jossa on valokuva ja nimi.

En ymmärrä miksi tuonne persereikään nimeltä Kiina piti antaa koko kisoja.
Joo, ihmetyttää toisinaan tuo Kiinan tapa toimia koronan suhteen. Ehkä he ovat sisimmissään häpeissään, kun taudin laittoivat maailmalle. Ja siksi pitävät kovaa kuria omilleen.
Päättäjät valikoivat aikoinaan kisat sinne, joten kannattanee kohdistaa kritiikki niihin, jotka näin äänestivät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän kaikki farkut kuluu haarojen välistä. Nytkin taas joku 15 cm reikä. Tai ei se vielä mitään, mutta hitto kun boksereissa kans samassa kohtaa reikä eikä tiedä mitä tuolta roikkuu. Olis edes kymmenen astetta pakkasta niin laittaisin pitkät kalsarit väliin, mutta ei näillä nollakeleillä pysty.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitenhän kaikki farkut kuluu haarojen välistä. Nytkin taas joku 15 cm reikä. Tai ei se vielä mitään, mutta hitto kun boksereissa kans samassa kohtaa reikä eikä tiedä mitä tuolta roikkuu. Olis edes kymmenen astetta pakkasta niin laittaisin pitkät kalsarit väliin, mutta ei näillä nollakeleillä pysty.
Sulla on niin kauhee heijari, että se syö farkut ja kalsarit. Ota käyttöön kiltti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oliko täällä jo joku Suomen Posti painu vittuun -ketju? En ainakaan löytänyt. Jos on, lisään tämän sinne.

Ystäväni laittoi joulupaketin minulle Myrtsistä 17.12. Ja ihan täysillä postimaksuilla. Se ei ole vieläkään tullut perille. Fyysinen matka ei ole este, kuten pk-seudulla asuvat tietävät. Sinne Pasilan syövereihinhän se meni, eikä ole sieltä vielä tullut.

On myös luvattu, että normaali posti kulkee joulun aikaan samalla tavalla kuin muulloinkin. Ilmeisesti tämä on se tapa. Kulkee miten kulkee. Ja tämä oli ihan normaalisti maksettua postia, ei mitään joulupostia.

Eniten harmittaa tämän kaverini puolesta. Hänellä oli ihan henkilökohtainen joululahja, joka nyt tulee sitten kun tulee.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko täällä jo joku Suomen Posti painu vittuun -ketju? En ainakaan löytänyt. Jos on, lisään tämän sinne.

Ystäväni laittoi joulupaketin minulle Myrtsistä 17.12. Ja ihan täysillä postimaksuilla. Se ei ole vieläkään tullut perille. Fyysinen matka ei ole este, kuten pk-seudulla asuvat tietävät. Sinne Pasilan syövereihinhän se meni, eikä ole sieltä vielä tullut.

On myös luvattu, että normaali posti kulkee joulun aikaan samalla tavalla kuin muulloinkin. Ilmeisesti tämä on se tapa. Kulkee miten kulkee. Ja tämä oli ihan normaalisti maksettua postia, ei mitään joulupostia.

Eniten harmittaa tämän kaverini puolesta. Hänellä oli ihan henkilökohtainen joululahja, joka nyt tulee sitten kun tulee.
Minulle tuli tänään kaksi joulukorttia, jotka on leimoista päätellen lähetetty ihan ajoissa. Hyvin toimii. Ei sen puoleen että niitä nyt olisin niin kaivannutkaan... turhia kapistuksia.

Joku muistikuva, että täällä olisi joku ei niin mairitteleva Posti-ketju, mutten löytänyt nopealla haulla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle tuli tänään kaksi joulukorttia, jotka on leimoista päätellen lähetetty ihan ajoissa. Hyvin toimii. Ei sen puoleen että niitä nyt olisin niin kaivannutkaan... turhia kapistuksia.

Joku muistikuva, että täällä olisi joku ei niin mairitteleva Posti-ketju, mutten löytänyt nopealla haulla.

Joulukortteja tulee joskus myöhässä, mutta aika harvoin kuitenkaan. Minua korvensi tämä, että ihan asiallisesti ja ajoissa lähetetty normaali lähetys ei ole vieläkään tullut perille. Kohta kaksi viikkoa kulunut. Ja toki tätä ystävääni tämä korventaa vielä enemmän.

Kuten hän sanoi: voi helvetti jos olisin tuonut ovelle. Sopisi hyvin Postin sloganiksi nykyään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten noissa joissakin telkkariohjelmissa lähes kaikilla kilpailijoilla tuntuu olevan joku AD/HD. Game of games Suomi tossa taustalla pyörii. Tai mistä lie teatterikoulusta revittyjä. Tai ainakin mä haluan samaa kamaa kuin noi saa, tai en ehkä haluakaan. Tietty noita ohjeistetaan, mutta on eroa 80-90 -lukujen Napakymppiin. Ty-ty-työkaverit i-i-ilmoitti. Mä haluan 80-luvun Napakymppiin. Nykyään teinitytöillä on sama farkkumuotikin. Mut työkaverit ei voi ilmoittaa mua...
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Uudenvuodenaattona tuli vastaan todella paljon KOIRIEN kirjallisia tuotoksia sosiaalisessa mediassa.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Amerikkalaisten into tilastointiin on tiedossa, mutta mitä itua on ynnätä kalenterivuoden aikana tehtyjä tehopisteitä yhteen? Eihän tämä nyt ole edes pölhöimmästä päästä tilastoja. Ihmettelen silti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Verotiedot. Sen ymmärtää, jos täysin epäsäännöllisillä tuloilla ei pysty ansiotulojaan kovinkaan tarkkaan määrittämään, mutta täysin kiinteätuloinen ihminen, jolla ei ole odotettavissa mitään lisätuloja tai muutakaan muuttujaa vuoden aikana, niin tahattomasti vetää veroprosenttinsa aivan vihkoon ja itkee siitä loppuvuonna. Se on jo kiitettävä suoritus kaikkinensa. Eli jos ei kikkaile tarkoituksella tms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös