Niin siis todella suuri nautinto ja aika pieni riski.Itse lähestyin tätä sillä kulmalla, että mitä ihmeen hyötyä ja kun ottaa huomioon riskit, niin aivan älyvapaata.
Niin siis todella suuri nautinto ja aika pieni riski.
Mä ajattelen että nautiskelu on elämän tärkein asia, eikä mikään elä muurahaisena -juttu, missä eletään aina oravanpyörässä, tehdään lapsia ja käydään töissä. Käsi lipassa palvellaan oy firma ab:tä, kuunnellaan vaimon valitusta ettei muka saisi paneskella muita...
Joo totta. Mä vaan jotenkin miellän noi jutut vastakkain. Kyllähän sitä esimerkiksi naimisiin mennessä tai lapsia tehdessä väkisinkin miettii että nyt jää ne isoimmat nautinnot pois. Tuollaista hyppyäkin tehdessä sitä miettisi niitä lapsia ja muitakin juttuja, mihin on suostunut.Minäkin ajattelen, että nautiskelu on elämän tärkeimpiä asioita, mutta muurahaistarinasi ja tuon hypyn väliin mahtuu aika paljon hauskaa, varsinkin jos on valinnut vaimonsa oikein. Elämässä tosin pitää olla muutakin sisältöä, kuten muista huolehtiminen, sillä onhan hauskanpitokin typerää yksin ja työkin on aika tärkeä elämään sisältöä tuova asia monelle.
Miksi muuten hauskanpito olisi typerää yksin? Yhtä kivaa kait se mun mielestä on. Jos mä syön vaikka nallekarkin yksin on se yhtä kivaa kuin se, että mun vieressä joku kaveri olisi kanssa syönyt nallekarkin. Ehkä toi liittyy siihen kun matkustussivustoilla jotkut puhuu että matkustaminen kaksin on kivempaa kun voi puhua sille toiselle mitä näkee ja kokee jne. Ja joitakin harmittaa kun täällä Suomessa muut ei välttämättä jaksa katsoa sataa lomakuvaa, mutta miksi niitä muille edes pitäisi näyttää. Joo ehkä meissä ihmisissä on eroja.
Joo ei vaan voi käsittää, että se edes voi päästä taas karkuun... ei jumalauta, montako mahdollisuutta pitää ihmiselle antaa?Juha Valjakkala on iltapulun uutisen mukaan ollut jälleen jo päiväkausia teillä tietämättömillä, jätettyään palaamatta vankilaan opiskeluvapaalta.
Hieman ihmetyttää, ettei asiasta ole uutisoitu samantien ja varoitettu ihmisiä. Kukin toki uskoo mitä haluaa ja ilmeisesti vankeinhoitolaitos on luokitellut tämän murhaajan "vaarattomaksi", kun ihmisiä ei ole varoitettu.
Juha Valjakkala on iltapulun uutisen mukaan ollut jälleen jo päiväkausia teillä tietämättömillä, jätettyään palaamatta vankilaan opiskeluvapaalta.
Hieman ihmetyttää, ettei asiasta ole uutisoitu samantien ja varoitettu ihmisiä. Kukin toki uskoo mitä haluaa ja ilmeisesti vankeinhoitolaitos on luokitellut tämän murhaajan "vaarattomaksi", kun ihmisiä ei ole varoitettu.
Vaikka itsekin olen sitä mieltä, että joissain tapauksissa sen elinkautisen pitäisi oikeasti tarkoittaa sitä, niin lähtökohtaisesti vastaan kysymykseesi: aika monta.Joo ei vaan voi käsittää, että se edes voi päästä taas karkuun... ei jumalauta, montako mahdollisuutta pitää ihmiselle antaa?
Joo ei vaan voi käsittää, että se edes voi päästä taas karkuun... ei jumalauta, montako mahdollisuutta pitää ihmiselle antaa?
Joo on tää hauska maa. Vähän aikaa sitten jahdattiin kaapuun ja paperitötteröön pukeutunutta teiniä koko Suomen poliisin voimin, mutta kun näitä murhaajia karkaa niin hyssytellään ja kohautellaan olkia. Mitä olen kuullut niin Valjakkala tai mikä Fouganthine onkaan ei todellakaan ole vaaratomaksi muuttunut, vaan ihan helvetin äkkipikainen ja arvaamaton ihmisjäte edelleen kyseessä.
Myös porilaisen selittely on hianoa. Joka toinen sana on kato.Sitä mietin tossa hetken että miten Porilainen on vihaisena ja kiroilevana uskottava, kun kuitenkin jokainen lause loppuu sanoihin "et toi" tai "et tua".
Joissain Usan osavaltioissa on käytössä, jossa kolmannesta rikoksesta saa elinkautisen. Kolme nöpistystä kaupsasta ja siitä elinkautinen - ei sekään ihan oikein mene ja en halua samaa Suomeen.
Lukko - HIFK.
Missä yleisö Raumalta? Meneekö läsnäolijoitten määrässä tonni rikki? :S
Edit. hatusta heitettynä porukkaa on +3000
Erittäin oleellinen huomautus.Tarkoitat kai 3000+(jotain)? Tuskin siellä ainakaan pakkasen puolella, joten plussan merkitseminen luvun eteen on turhaa. Ihmettelen miksi joillakin on tapana laittaa plussa luvuun eteen silloin, kun sen pitäisi olla luvun jälkeen.
Erittäin oleellinen huomautus.
Onneksi kerkesin vielä tuon oikaisemaan siihen mitä tarkoitin.