Eiköhän noi Hottikset vedä kuitenkin ihan tietoisesti tuota provosoivaa bimbon roolia. Mitä ärsyttävämmän kuvan itsestään antaa, sitä helpommin pääsee tuulipukujen kahvipöytäkeskusteluihin osalliseksi "näittekö sen bile-Danin, vittu mikä uuno, kattokaapa tänään Hottikset", julkisuus kasvaa ja lopulta julkisuus elättää nuo Hottikset. Kattokaapa vaikka jotain Niko Saarista, montako vuotta siitä sen BB-debyytistä on, ja edelleen Niko pyörii julkisuudessa suht aktiivisesti. Eikä kaveri varmaan mitään oikeita töitä tee, ainakaan täyspäiväisesti.
Se mikä ittee ihmetyttää/vituttaa Hottiksissa (ohjelma) on, että nuo jaksot on editoitu kun haulikolla olisi ammuttu. Kahdesti olen jälkimmäisen puolituntisen katsonut, ja molemmilla kerroilla on ärsyttänyt se, että samassa jaksossa käsitellään kaikkia kahdeksaa(?) Hottista. Ja vieläpä pätkissä, eli pari minuuttia Dania, pari minuuttia Marttaa, sitten katsotaan Juhan treffejä, palataan Danin treffeihin jne. Ei tuossa ohjelmassa pysy yhtään mukana. Näpyttelet yhden tekstarin tai käyt kusella, ja oho, näköjään on ruudussa naamat vaihtunu. Itse olisin editoinut jaksot aina Hottis per jakso-tyylillä. Tai jos kaikki pitää änkeä saman 45 minuuttiseen (mainoskatkot pois) ohjelmaan, niin käytäisiin edes jokaisen henkilön treffit kerrallaan läpi. Tuossa nykyisessä systeemissä ei pääse mitenkään kiinni kyseisiin henkilöihin, hyvä kun nimet oppii tuntemaan.
Jatketaan ihmettelyä. Mulla on telkkari koneen näyttönä. Pari kertaa olen yrittänyt jotain mäkäräistä pyyhkiä tv-ruudusta, muttei onnistu. Jotenkin se on päässy tuonne ruudun taakse. Millähän sen saisi pois? Kivan loukun itselleen keksinyt. Nyt alkoi soimaan päässäkin se "ruudun takaa tyttöni kurkistaa" vai mikä ihmeen jesuksenvanha renkutus se olikaan.