Itelle tuli myös paskaa palautetta kun sanoin, etten pitänyt Itävallan viisubiisistä enkä esityksestä. Heti olen homofobinen paska, vaikka kaveripiirissä onkin homoseksuaaleja ihmisiä. Onneksi nämä kaveritkin oli sitä mieltä, että paska biisi - ihan sama mutta jotkut yltiöliberaalit heteroihmiset näkee kaiken rasistisena ja loukkaavana aina jotain kohtaan.
Bongasin tämän vitutusketjusta. Tätä asiaa on varmasti moni muukin ihmetellyt täällä, mutta ihmettelen nyt itsekin.
Miksi joillain ihmisillä on niin suuri paheksumisen tarve? Haluavatko nämä kenties osoittaa olevansa muiden yläpuolella, vai mihin tahallisella väärinymmärtämisellä ja natsi-, sovinisti-, rasisti- ja homofobikkokorttien heittelyllä pyritään? Itselleni on tullut sellainen vaikutelma, että kukkahattuilijat ja kumppanit ovat epävarmoja itsestään, ja luultavasti pahimpia rasisteja. Menevät vain "yleisen mielipiteen" mukana.
Ensiksikin miten se on sukupuolisyrjintää, jos pätevämpi mies (tai yhtä pätevä) valitaan naisen sijaan johonkin työ- tai luottamustehtävään? Entä miksi joku pitäisi valita presidentiksi vain siksi, että kyseinen henkilö on homoseksuaali, ja jos äänestää jotain muuta ehdokasta, niin homofobia-leima tulee otsaan? Miksi edes puhutaan rasismista tilanteissa, joissa sitä ei ole?
Toisaalta miksi tässä yhteiskunnassa edes on enää rasismia? Sitäkin olen ihmetellyt. Siis voi kuinka paljon parempi paikka maailma olisi, jos ihmiset nähtäisiin kaikki täysin samanlaisina. Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu, jos joku on musta tai oranssi tai vihreä? Entä mitä helvetin väliä sillä on, onko joku mies vai nainen? Ja ketä oikeasti kiinnostaa jonkun seksuaalinen suuntautuminen? Saatika uskonto? Tai varallisuus? Ei helvetti kun raapii liberaalit ja rasistit. Ihan oikeesti, jos kaikki keskittyisivät vaan omiin asioihin, niin ne asiat olis ihan helvetin paljon paremmin.
Se on ainakin jo nähty, että kenenkään oloa ei paranna omien harmien vierittäminen jonkun kansanosan syyksi. Sen jo natsitkin todistivat.
Eikös se Churchill sanonut jotain sen suuntaista, että seuraavat fasistit nimittävät muita fasisteiksi. Nyt on Fasces-kimppu vaihtunut kukkakimppuun ja hattuun. Ei mulla muuta.