Pisti ihmetyttämään, kun scholl alkoi jostain syystä tuolla naisasiaketjussa kyselemään että missä voisi otatuttaa itsestään kuvia eri asennoissa ja vaatteissa, sillee et niistä kuvista vois sit tehdä tauluja kotiinsa. Aattelin että tää nyt on jotain schollin hapatusta taas, mutta sit joku miehelle ilmeisen tosissaan vastasi ja esitteli linkin mistä tämmösiä saa, naama pokkana sanoi vielä että mä oon täältä töihinkin omia kuvia tilaillut.
Onko mulla nyt sit jotain isoja ongelmia itseni kanssa, koska vaikka oletettaisiin että mulla olisi virheetön ja urheilullinen ruumiinrakenne ja pärstästäni olisin komeampi ku Pentti Matikainen, niin en tosiaan haluaisi kämppäni tai työpaikkani seinille kuvia omasta itsestäni jossain vitun speedoissa keikistelemässä tai smokki päällä myhäilemässä? Ei yhtään vaivaannuttavaa duunissakaan kun joku tulee jotain kysymään ja siellä taustalla on neljän A0:n kokoinen kiiltopotretti meikäläisestä pullistelemassa. Oishan se nyt helvetin outoa himassakin kattoo sohvalla telkkaria ku siinä vieressä ois joku öljyväriteos missä painin alastomana alligaattorin kanssa samalla kun taustalla strutsiaura lentää Jupiteriin ja Timo Jutila runkkaa puskassa.
Vaikka kuvat nyt olisi vähän maltillisempaakin laatua niin silti tuntuisi äärimmäisen pösilöltä kattella omia poseerauskuvia kämpän seinillä. Scholl meni vielä niinkin pitkälle että halusi speedo-kuvien lisäksi nimensäkin kämppänsä seiniin, eikös tällä yhdellä alamittaisella turkulaisravintoloitsijalla ollu semmonen pöytä mikä muodostu miehen lempinimen kirjaimista? Semmonen vois olla jollain 18-vee teiniprinsessalla, mutta että aikuisella miehellä..
Pisti vaan mietityttämään että oonko yksin ihmetyksieni kanssa, ja kaikki muut oikeasti haluaisivat asua talossa joka on tapetoitu omilla kuvillaan. Nyt ku mietin niin en oo kyllä kellään tutullani törmännyt seinälliseen omakuvia, ja jos törmäisin niin nauraisin kyllä aika saatanasti että mikä läppä tää nyt on. Voiko olla että tässä asiassa maailma on kerrankin eri mieltä schollin kanssa?