Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Televisiosta tulee näköjään joku Ruotsi-Argentiina maaottelu. Ihmettelen, miksi tuo pelipaikka näyttää ihan Helsingin olympiastadionilta.
Ihmettelen, että mitä pitää tehdä tälläisessä tilanteessa:
1) keskustelu.jatkoaika.comin salasana on päässyt unohtumaan, käyttäjätunnukselle kuitenkin pääsee tietokoneella koska salasana on tallennettu. Kuitenkin ohjelmapäivityksen sattuessa kohdalle, kone uudelleen käynnistää itsensä ja ne ns. evästeet poistuvat, jatkiksen salasana mukaanlukien.
2) Sitten kun salasana ei ole enää tallennettuna, ja se pitäisi oikeasti muistaa ja kun ei muista ja tajuaa ettei muista myöskään jatkoaika.comiin liitetyn sähköpostiosoitteen salasanaa, iskee pieni paniikki päälle.
3) Emailin salasanaa ei ole saatavilla, koska tiliä ei ole liitetty työsähköpostiin/muuhun tunnukseen. Rekisteröimisen kohdalla pyydetty puhelinnumero, jota tarvitaan tälläisiä tilanteita varten että uuden salasanan voi lähettää kännykkään, on tietenkin väärä.
4) Näinpä juuri. Kaksi salasanaa kadoksissa, ensimmäisen palauttamiseen tarvitsee toisen, ja toista ei ole millään keinolla saatavilla(pl. hypnoosin kokeilu ynnä muu huuhaa). Eli käytännössä ottaen seuraavan päivityksen iskiessä koneeseen, salasana katoaa myös evästeistä vai mitä nuo on, ja tunnukset on iäksi menetetty kun "pyydä uusi salasana" mahdollisuus on hyödytön.
^Miten sen salasanan enää saa haltuunsa, sitä minä tässä ihmettelen.
Katsoin huvikseni vuoden 2012 listan. TOP100ssa oli kaksi biisiä, joitka mun musakirjastosta löytyy (Adele ja Linkin Park). Kumpikaan niistä ei edes mikään suosikki ole.Tämmöinen juttu oli Iltalehdessä keskiviikkona. Josko sieltä löytyisi apua.
Tätä ei moni tiedä: Näin helposti salasanasi paljastuvat | Digiuutiset | Iltalehti.fi
Katsoin huvikseni vuoden 2012 listan. TOP100ssa oli kaksi biisiä, joitka mun musakirjastosta löytyy (Adele ja Linkin Park). Kumpikaan niistä ei edes mikään suosikki ole.
Mitä tämä kertoo mun musamausta? Tämän vuoden listauksessa tulee olemaan useampi, koska jostain sairaasta syystä P!nk on aina ollut mun guilty pelasure (hävettää).
Tämmöinen juttu oli Iltalehdessä keskiviikkona. Josko sieltä löytyisi apua.
Tätä ei moni tiedä: Näin helposti salasanasi paljastuvat | Digiuutiset | Iltalehti.fi
Niin makaa kuin petaa. Jos oot tyyppiä Niilo Negailija ni kai sitä sitten löytää asiasta kuin asiasta vaan ne huonot puolet. Mainitsemaasi esimerkkiin voin kommentoida omalta osaltani ettei minuakaan tuollaiset pikkuvirheet häiritse mutta positiiviset asiat jäivät kyllä mieleen (vaikkapa Juuselan hieno heittäytyminen naisten 400 metrin finaalissa).Onko siis muotia brassailla omalla tietämyksellään ja etsiä selostajien mokia - jotka saattavat tehdä pitkiä lähetyksiä monta päivää putkeen?
1) keskustelu.jatkoaika.comin salasana on päässyt unohtumaan, käyttäjätunnukselle kuitenkin pääsee tietokoneella koska salasana on tallennettu. Kuitenkin ohjelmapäivityksen sattuessa kohdalle, kone uudelleen käynnistää itsensä ja ne ns. evästeet poistuvat, jatkiksen salasana mukaanlukien.
2) Sitten kun salasana ei ole enää tallennettuna, ja se pitäisi oikeasti muistaa ja kun ei muista ja tajuaa ettei muista myöskään jatkoaika.comiin liitetyn sähköpostiosoitteen salasanaa, iskee pieni paniikki päälle.
3) Emailin salasanaa ei ole saatavilla, koska tiliä ei ole liitetty työsähköpostiin/muuhun tunnukseen. Rekisteröimisen kohdalla pyydetty puhelinnumero, jota tarvitaan tälläisiä tilanteita varten että uuden salasanan voi lähettää kännykkään, on tietenkin väärä.
4) Näinpä juuri. Kaksi salasanaa kadoksissa, ensimmäisen palauttamiseen tarvitsee toisen, ja toista ei ole millään keinolla saatavilla(pl. hypnoosin kokeilu ynnä muu huuhaa). Eli käytännössä ottaen seuraavan päivityksen iskiessä koneeseen, salasana katoaa myös evästeistä vai mitä nuo on, ja tunnukset on iäksi menetetty kun "pyydä uusi salasana" mahdollisuus on hyödytön.
^Miten sen salasanan enää saa haltuunsa, sitä minä tässä ihmettelen.
Ihmettelen suuresti, miks narrifanien on pakko tunkea tonne HIFK-puolelle mussuttamaan joka ketjuun. En oo käyny tarkastamassa, onko näin myös toisinpäin, mutta ei voi ymmärtää, miksi jotain kiinnostaa niin paljon toisen joukkueen asiat.
Ihmettelen suuresti, miks narrifanien on pakko tunkea tonne HIFK-puolelle mussuttamaan joka ketjuun. En oo käyny tarkastamassa, onko näin myös toisinpäin, mutta ei voi ymmärtää, miksi jotain kiinnostaa niin paljon toisen joukkueen asiat.
Joo raskasta luettavaa, kun nuo molempien joukkueiden idiootit saa joka asiasta aikaan jonkun pippelin venytys kilpailun. Välillä kilpaillaan onko Teemu vai Ville kovempi panemaan, välillä taas siitä että onko Nyba vai Keklu homompi jätkä ja sitten taas väitellään mistä se 1.9 alkoi. Oliko syyllinen Ben Amor, Melart, Lähteenmäki vai Brewer.
Hankkisivat vaikka tyttöystävän niin saisivat jotain muuta ajateltavaa.
Ehkä oudointa on se kuinka suuri viha osalla on toista jengiä kohtaan. Yhdelle nimimerkille ajattelin jo lähettää psykiatrisen sairaalan puhelinnumeron kun viha Jokereita ja sen kannattajia kohtaan vaikutti aika vakavalta.
Mihinköhän se viha sitten puretaan, kun joukkueet eivät pelaa samassa liigassa ja oletettavasti vihaa ei ole niin helppoa kohdistaa.
Toinen ihmettelyn aiheeni aiheeseen liittyen on huijausten kohderyhmä tässä tapauksessa. Jos huijataan työnhakusivustolla ja kalastellaan pankkitunnuksia, niin olettaisi että huijattavat ovat työttömiä ja siten kuitenkin aika köyhiä varallisesti. Ei sillä, etteikö se estäisi pikavippien nostamista heidän nimiinsä, mutta jos on pankkitunnukset hallussa niin luulisi myös tilien tyhjentyvän suht nopeasti.
Niimpä. Mua vituttaa kaikista eniten kaikissa skifisarjoissa toistuvat räjähdysten ja alusten liikkumisen äänet avaruudessa. Avaruudessa ei perkele kuulu yhtään mitään.Ihmettelen siis miten vaikeaa voi olla tehdä realistinen ja ennenkaikkea tasa-arvoinen scifi-sarja
Hitto muilla on jotain ihmeen GoreTexia täällä Karhunkierroksella. Mulla ainakin on kaikki Levistä ja nahkakengät.
Ehkä se on pora?Niimpä. Mua vituttaa kaikista eniten kaikissa skifisarjoissa toistuvat räjähdysten ja alusten liikkumisen äänet avaruudessa. Avaruudessa ei perkele kuulu yhtään mitään.