euron kolikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers
Katselen hifk - jyp peliä urpolta ja hifkillä on seiskan mainokset perseessä. Eikö allerin pitäny lopettaa jääkiekkosponsorointi?
Katselen hifk - jyp peliä urpolta ja hifkillä on seiskan mainokset perseessä. Eikö allerin pitäny lopettaa jääkiekkosponsorointi?
Jos kyseessä ei olekaan mainos vaan persetifo.Katselen hifk - jyp peliä urpolta ja hifkillä on seiskan mainokset perseessä. Eikö allerin pitäny lopettaa jääkiekkosponsorointi?
Ihmettelen mitä olen tehnyt että olen päässyt erään kirjoittajan ignore -listalle? Tai sitten ei vaan vinkit kelpaa tai niistä ei osata kiittää.
Levy-yhtiöt satsaa niihin eniten, eli käytännössä ostaa niille palkinnot sekä takuuvarmaa näkyvyyttä.Mitä järkeä, että samat voittaa kaikki? Onko ne vaan niin ylivoimasia?
Ihmetyttää että millanen kama voittaa palkintoja Emma-gaalassa...
Miksi pitää käyttää kolmea nimimerkkiä Jatkoajassa? Minulla ei mene järkeen miksi uhrataan/uhataan kirjoitusoikeudet, sillä kaikki kolme nimimerkkiä on käyttäytynyt ihan fiksusti. Olisin ymmärtänyt paremmin jos kaikki kolme nimimerkkiä olisi ollut toisiensa vastakohtia.
Tai sitten kyseessä on väärinkäsitys. Mene ja tiedä.
Miksi pitää käyttää kolmea nimimerkkiä Jatkoajassa?
Niinkuin totesin, niin kyseiset nimimerkit ovat käyttäytyneet asiallisesti, ja siksi ihmettelen mistä on kyse. Yleensähän nämä kaksioisnikit, jotka on potkittu pihalle, ovat olleet ilmiselviä trolleja.Systerin ex-kundikaveri loi kymmenisen vuotta sitten itselleen ainakin neljät nimimerkit Suomi24-keskustelupalstalle ja kävi useita kiihkeitä keskusteluja itsensä kanssa.
Niinkuin totesin, niin kyseiset nimimerkit ovat käyttäytyneet asiallisesti, ja siksi ihmettelen mistä on kyse. Yleensähän nämä kaksioisnikit, jotka on potkittu pihalle, ovat olleet ilmiselviä trolleja.
Valko-ryssät jäi vähemmän yllättäen kiinni aineista ja nyt puhutaan jo meidän oman mörssärin, OP Karjalaisen olevan tosiasiassa mm. Euroopan mestari
Mä ihmettelen, että mitkähän mahtaa olla OP Karjalaisen taloudelliset menetykset näiden v-venäläisten kusipäiden ansiosta?
Olivatko kaikki kolme yleensä samaa mieltä asioista?
Enpä tällaista oikeastaan noissa KooKoo-keskusteluissa havainnut ja kuten jo sanottua, niin ihan asiallisia nickejä kaikki olivat. Lisäksi Putella ja Igorilla oli palstauraa takana jo 12½ vuotta ja Dynamitellakin yhdeksän eli aika omituista, jos nyt tässä vaiheessa käry kävi. Erikoinen keissi, jos todella meni noin kuin ollaan annettu ymmärtää.
Oletko koskaan kuullut jakautuneesta persoonallisuudesta? Tähän voi ihan oikeasti olla lääketieteellisiä syitä, tiedoksi myös päättäjille.Miksi pitää käyttää kolmea nimimerkkiä Jatkoajassa?
Ihmettelen kahvin vaikutusta ruuansulatukseen eri vuorokaudenaikoina. Illalla voin kiskoa kahvia pannutolkulla ilman mitään vaikutusta, mutta aamulla jo ensimmäinen kuppi aiheuttaa pikareissun vessaan ja parit varpusparvet ennen seuraavaa kupillista. Tämä siis ihan riippumatta siitä, syönkö jotain ennen kahvia vai en. Tyhjään vatsaan kahvin juominen on toki nopein tie suoliston tyhjentämiseen vuorokaudenajasta riippumatta. On se jännä.