Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo kyllä ei ole esim. nuo Sami Hedbergin jutut minusta ollenkaan hauskoja. Helvetin ärsyttävää ja lapsellista lässytystä koko paska.
Täällä Noormarkussa on jo pitkään ihmetelty, että miksi näinkin kovat suomalaiset laulut, kuten Disco Ensemblen Second Soul (linkki vie You Tubeen ko. biisiin), eivät saa maailmanlaajuista suosiota.
Jos toi olisi ruotsalaisten tekele niin varmasti soisi ympäri maailmaa, video pyörisi eri kanavilla tappavan tasaiseen tahtiin ja biisi olisi eri maissa listojen kärkipäässä. Nyt kun on suomalainen niin soi lähinnä YleX:ssä. Joo tiedän, että kyllä Disco Ensemblelläkin on jalansijaa Euroopassa, mutta silti onhan se nyt kumma, että noin laadukkaalla materiaalilla ei päästä kovempiin parrasvaloihin. En ymmärrä mistä se on enää kiinni? Ei ainakaan enää itse materiaalin laadusta. Toikin voisi hyvin olla kova U2:n hitti. Ilmeisesti se promoaminen ja markkinointi ei toimi vieläkään riittävän hyvin. Ihmeellistä onpi se.
Lihavointi lisätty.
Ihmettelen ihmettelyäsi, kun itsekin kerran olet huomannut, että U2:n kopiosta on kyse. Miksi kukaan haluaisi kuunnella U2:n kopiota, kun alkuperäinenkin on vielä hengissä?
Tuli kierrettyä Jysk, Sotka, Asko ja Isku.
Olit ihan väärissä paikoissa. Olen pahoillani, että käytit aikasi päin helvettiä, toivottavasti oli edes työnantajan kustannuksella. Jysk!? Herra mun siunaa.
Joo, kyllä mä hommaisin jostain kiiltävästä erikoiskaupasta Martelan tai vastaavan, jos tarkoituksena olisi laittaa isompi summa fyrkkaa tuoliin. Mutta kun se ei ole tarkoituksena, niin itseasiassa Jyskissa oli kaksi parasta halpaa tuolia. IKEA on vielä tsekkaamatta, mutta muuten ei tule tampereen seudulta varteenotettavia paikkoja oikein mieleen.
Joo, kyllä mä hommaisin jostain kiiltävästä erikoiskaupasta Martelan tai vastaavan, jos tarkoituksena olisi laittaa isompi summa fyrkkaa tuoliin.
Eihän tuossa nyt sinänsä mitään kummempaa, paitsi että patu on ollut dokumentinkuvaushetkellä n. puolet elämästään 100% näkövammainen (ja sitä ennenkin nähnyt ainoastaan toisella silmällä). Ihmeellinen ukko, en muuta sano.
Suunnattoman ihmetyksen jätti Yle Areenasta katsottu dokumentti Johan Vennisestä. Hieman alle 90 vuotias ukko joka asusteli (luullakseni jo vaineessa, dokumentti vuodelta -97) itse rakentamassaan talossa luonnon antimilla ja harrasti mm. kallion louhintaa ja metallitöitä. Eihän tuossa nyt sinänsä mitään kummempaa, paitsi että patu on ollut dokumentinkuvaushetkellä n. puolet elämästään 100% näkövammainen (ja sitä ennenkin nähnyt ainoastaan toisella silmällä). Ihmeellinen ukko, en muuta sano.
IKEA on vielä tsekkaamatta, mutta muuten ei tule tampereen seudulta varteenotettavia paikkoja oikein mieleen.
Ja mistä vitusta se keksi ne kettupaidat? Tai no onhan siellä olkapäissä ne ketunkuvatukset.Mahtoikohan Urhon selostaja mainita KalPa-Lukko-pelin aikana tarpeeksi monta kertaa sen, että Lukossa ei enää pelaa tanskalaisia NHL-pelaajia?
Ja mistä vitusta se keksi ne kettupaidat? Tai no onhan siellä olkapäissä ne ketunkuvatukset.
Muuten kyllä ihan hyvä selostaja.
Siis tämä Karma vetää kuuden ottelun kierroksen kaikkien otteluiden lopputuloksen oikein. Toki veikkaamista on harrastettu iät ja ajat, mutta se kuka nykäisee jokaisen ottelun lopputuloksen oikein, on suorastaan ihme. Tämä sillä oletuksella, että ennustuksen osuvat. Mielenkiinnolla odotan miten tässä käy.
Kai tämä Karma julkaisee nämä tulokset ennen kierrosta, eikä vasta kierroksen jälkeen?! Olisi paljon uskottavampaa, sekä voisin itsekin laittaa tulosvetoa.
Uskon tähän ennustajaan vasta kun näen.
Siis tämä Karma vetää kuuden ottelun kierroksen kaikkien otteluiden lopputuloksen oikein. Toki veikkaamista on harrastettu iät ja ajat, mutta se kuka nykäisee jokaisen ottelun lopputuloksen oikein, on suorastaan ihme. Tämä sillä oletuksella, että ennustuksen osuvat. Mielenkiinnolla odotan miten tässä käy.