Ihmettelyketju

  • 6 368 279
  • 38 785

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmettelen että minkä takia ihmisten pitää mennä tuonne kiekkokatsomoon aivan idiootin näköisenä? Voihan sitä kannustaa omaa joukkuettaan ja tunnustaa sen värejä pitämällä fanipaitaa tms. joukkueen värisiä vaatteita, ja pitää niin perkeleesti mekkalaa mutta minkä takia sitä ei voi tehdä muuten kuin pukeutumalla täysin ääliön näköiseksi?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ihmettelen että minkä takia ihmisten pitää mennä tuonne kiekkokatsomoon aivan idiootin näköisenä? Voihan sitä kannustaa omaa joukkuettaan ja tunnustaa sen värejä pitämällä fanipaitaa tms. joukkueen värisiä vaatteita, ja pitää niin perkeleesti mekkalaa mutta minkä takia sitä ei voi tehdä muuten kuin pukeutumalla täysin ääliön näköiseksi?
Jos tunnelman ylläpitoon tarvitaan hassuja hattuja ja kasvomaalauksia, niin mun mielestä silloin ne pitääkin vetää päälle ja lähteä hallille rymyämään. Miksi se yleensäkin koetaan niin hirveän negatiiviseksi asiaksi, että joku pukeutuu omasta mielestään hauskasti jääkiekkomatsiin ja pyrkii sillä luomaan tunnelmaa?

Mitähän ne nyt meistä ajattelee-mentaliteetti on yksi niistä harvoista jutuista, jotka tässä maassa on pielessä. Mitä saatanan väliä, jos joku ei ymmärrä mun hauskanpitoa? Kaiken huippu oli se taannoinnen artikkeli, jossa toimittaja häpesi sm-liigan rantapallokulttuuria ja halusi kieltää sen liian junttimaisena. Minä väitän että tuollainen toimittaja on itse juntti.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen että minkä takia ihmisten pitää mennä tuonne kiekkokatsomoon aivan idiootin näköisenä? Voihan sitä kannustaa omaa joukkuettaan ja tunnustaa sen värejä pitämällä fanipaitaa tms. joukkueen värisiä vaatteita, ja pitää niin perkeleesti mekkalaa mutta minkä takia sitä ei voi tehdä muuten kuin pukeutumalla täysin ääliön näköiseksi?

Vahva sama tälle - aikuiset ihmiset haluavat herättää huomiota tekohauskalla pukeutumisellaan ja monelle näyttää olevan äärimmäisen tärkeää hillua ja heilua jos kameraan sattuu mainoskatkolla pääsemään. Ja siihen vielä kova känni, niin ollaan junttimaisuuden ytimessä.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Jos tunnelman ylläpitoon tarvitaan hassuja hattuja ja kasvomaalauksia, niin mun mielestä silloin ne pitääkin vetää päälle ja lähteä hallille rymyämään. Miksi se yleensäkin koetaan niin hirveän negatiiviseksi asiaksi, että joku pukeutuu omasta mielestään hauskasti jääkiekkomatsiin ja pyrkii sillä luomaan tunnelmaa?

Mitähän ne nyt meistä ajattelee-mentaliteetti on yksi niistä harvoista jutuista, jotka tässä maassa on pielessä. Mitä saatanan väliä, jos joku ei ymmärrä mun hauskanpitoa? Kaiken huippu oli se taannoinnen artikkeli, jossa toimittaja häpesi sm-liigan rantapallokulttuuria ja halusi kieltää sen liian junttimaisena. Minä väitän että tuollainen toimittaja on itse juntti.

Nimenomaan. Onhan se nyt kivempi katella TV:stäkin pelejä kun on kaikenmoista mäkihyppääjää paikalla sen sijaan että porukat istuisi siellä kravatit kaulassa taputtamassa sadasosalleen tahdissa.

Välillä saa ja pitääkin irrottautua arjesta. Joillakin ei itsetunto siihen riitä, joten ymmärrän kateutenne.
 

d2uce

Jäsen
Ihmettelen että minkä takia ihmisten pitää mennä tuonne kiekkokatsomoon aivan idiootin näköisenä? Voihan sitä kannustaa omaa joukkuettaan ja tunnustaa sen värejä pitämällä fanipaitaa tms. joukkueen värisiä vaatteita, ja pitää niin perkeleesti mekkalaa mutta minkä takia sitä ei voi tehdä muuten kuin pukeutumalla täysin ääliön näköiseksi?

Vahva sama tälle - aikuiset ihmiset haluavat herättää huomiota tekohauskalla pukeutumisellaan ja monelle näyttää olevan äärimmäisen tärkeää hillua ja heilua jos kameraan sattuu mainoskatkolla pääsemään. Ja siihen vielä kova känni, niin ollaan junttimaisuuden ytimessä.

Kesällä pelataan futiksen EM-skabat. Kannattaa jättää katsomatta, ettei rupea junttimeno ahdistamaan.

Itse en pukeutuisi mihinkään mäkihyppyasuun ja pellenaamariin MM-kisoja varten, mutta onhan nämä keväiset karkelot eräänlainen latinomaiden karnevaalikulttuurin vastine Suomessa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmettelen että minkä takia ihmisten pitää mennä tuonne kiekkokatsomoon aivan idiootin näköisenä? Voihan sitä kannustaa omaa joukkuettaan ja tunnustaa sen värejä pitämällä fanipaitaa tms. joukkueen värisiä vaatteita, ja pitää niin perkeleesti mekkalaa mutta minkä takia sitä ei voi tehdä muuten kuin pukeutumalla täysin ääliön näköiseksi?

Se on sitä katsomokulttuuria, toinen vaihtoehto huppari silmillä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei siinä, jokainen pukeutukoon niin kuin haluaa. Mutta en vaan ymmärrä sitä miten joillekin ihmisille se tuntuu vaativan ääliöksi pukeutumista että voi osallistua kannustamiseen ja pääsee tunnelmaan. Ja yhtä lailla ihmettelen sitä että ainoaksi vaihtoehdoksi tälle idiootiksi pukeutumiselle otetaan heti kravatti kaulassa hiljaa istuminen.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Ihmettelen että minkä takia ihmisten pitää mennä tuonne kiekkokatsomoon aivan idiootin näköisenä? Voihan sitä kannustaa omaa joukkuettaan ja tunnustaa sen värejä pitämällä fanipaitaa tms. joukkueen värisiä vaatteita, ja pitää niin perkeleesti mekkalaa mutta minkä takia sitä ei voi tehdä muuten kuin pukeutumalla täysin ääliön näköiseksi?

Josko ne olisi niitä samoja, jotka bride-kulkueessa käpöttelee vappuhuiska takapuolesta sojottaen.

Mutta kukin tavallaan, minullakin on leijonapaita päällä, joten mikä minä olen tuomitsemaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Ihan vaan tiedoksesi ettet nolaa itseäsi tämän enempää. Ne ovat Gay pride -kulkueita. Että niin.

vlad.

Anteeksi, en ole ihan noin perehtynyt kyseiseen asiaan, taas opittiin uutta.
Asiaahan se ei muuta, mutta herkillä on gayt..
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Ihmettelen, että onko tosiaan niin, että kaikilla vajaakielitaitoisilla ei ole edes sanakirjaa käytössä.

Ensiksi tietty mennään wiki-sivuille, jos asia kiinnostaa, aina ei kiinnosta niin paljon. (sanoisi poika).

Mennään ketjun mukaan ja ihmetellään, kuinka paljon saadaan kommentteja, kun homokarnevaalin nimi kirjoitetaan väärin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mennään ketjun mukaan ja ihmetellään, kuinka paljon saadaan kommentteja, kun homokarnevaalin nimi kirjoitetaan väärin.

Siitähän tuli vain se yksi Murmelin kuittaus, loput kommentit on koskeneet tuota sun selittelyä ja muuta länkytystä.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Siitähän tuli vain se yksi Murmelin kuittaus, loput kommentit on koskeneet tuota sun selittelyä ja muuta länkytystä.

Juu, edelleen olen pahoillani etten ole perehtynyt aiheeseen, tuskin tulen edes perehtymään joten lopetan länkyttämisen.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ihmettelen sitä, että jos Suomessa on enemmän katsojia ja parempi meininki mm-kisoissa kuin Ruotsissa. niin se on suomalaisten typeryyttä, mutta jos asia olisi toisinpäin, olisi kyse luultavasti suomalaisen urheilukulttuurin puute.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Ihmettelen tyyppejä, jotka pelaa hedelmäpeliä/vastaavaa kahdella koneella yhtäaikaa. Miksi helvetissä?

En tiedä tähän vastausta, mutta yksi asia tuli mieleen tästä. Olin työhaastattelussa pääkaupunkiseudulla ja vaimo oli muakana shoppailemassa. Pääsin Jumboon niin soitti ja sanoi että oli löytänyt täydelliset kengät mutta hinta oli 100 egee yli budjetin. Voivottelin siinä puhelimeen että kattele vaan rauhassa ja menin tappamaan aikaa hedelmäpeliin. Laitoin pari euroa ja huomasin äkkiä voittaneeni jonkun reilu 80 euroa. Soitin akalle että ota vaan ne kengät, puhelun jälkeen painoin voitonmaksua niin sain jotain reikäisiä metallinpaloja! Laitteesta ei voikaan kuulemma voittaa oikeaa rahaa vaan jotain ihme poletteja mitkä käyvät ko firman peleihin.

Nyt ne hilut on lasten leikeissä mutta en ole ikinä nähnyt missään muualla pelikonetta mihin kävisi nuo ihme poletit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös