Ihmettelyketju

  • 6 393 260
  • 38 807

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis onko se niin ihmeellistä, jos mies käy joskus jossakin strippibaarissa. Yhden kaverin kateellinen / mustasukkainen naisystävä ei tuota salli.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Siis onko se niin ihmeellistä, jos mies käy joskus jossakin strippibaarissa. Yhden kaverin kateellinen / mustasukkainen naisystävä ei tuota salli.
No ei ole, mutta onko se ihmeellistä, kun monet pariskunnat käyvät yhdessä strippibaarissa katsomassa esityksiä?
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Raappanan biisi Maasta maahan on saanut 1,800,000 klikkausta Youtubessa. Loistava kappale ei siinä mitään, mutta ei ole mikään nrj-hitti ja kuitenkin suomen kielellä laulettu.

http://www.youtube.com/watch?v=qSlHO7Y9mUU (yllä mainittu kappale)

Huh, olisit varoittanut kunnolla etukäteen. Tuosta klikkausten määrästä oletin että biisi olisi ollut kuunneltava. Tai että olisi ollut huumoriarvoa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kävelin tänään töihin ja työpaikan pihalla huomasin kun nainen toi miehen autolla töihin. Tämä sinäänsä ei ole outoa, mutta tämä mies ajoi kuitenkin autolla työpaikalle, jossa sitten nainen vaihtoi hanttimiehen paikalta ja kuskiksi ajoi sitten minne ajoikaan. Nyt illalla sama nainen odotti miestä parkkipaikalla ja istui jo valmiiksi hanttimiehen paikalla odottamassa.

Näitä näkee varsin usein, mikä järki siinä on? Onko se jotenkin hävettävää antaa vaimon/tyttöystävän ajaa ja istua itse kyydissä?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Joku häly jostain äänistä mitä on kuulunut ympäri maailmaa?

Vittu että olisi häröä, anteeksi ruma kielenkäyttö. Täytyy putsata korvat jotta pääsen kuulemaan outoja ääniä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näitä näkee varsin usein, mikä järki siinä on? Onko se jotenkin hävettävää antaa vaimon/tyttöystävän ajaa ja istua itse kyydissä?
Minä ainakaan en koskaan istu auton kyydissä, jos vain olen selvin päin eli ajokuntoinen. Vaadin aina saada ajaa, muuten en tule autoon ensinkään.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Minä ainakaan en koskaan istu auton kyydissä, jos vain olen selvin päin eli ajokuntoinen. Vaadin aina saada ajaa, muuten en tule autoon ensinkään.

Asiallista!

Olen itse todella vainoharhainen, sama se kuka olisi ajajana niin mietin kaikki pahimmat tilanteet aina pään sisällä läpi. Itse kun ajan niin tiedän olevani vastuussa kaikesta suurimmaksi osaksi. Helpottaa oloa kummasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Asiallista!

Olen itse todella vainoharhainen, sama se kuka olisi ajajana niin mietin kaikki pahimmat tilanteet aina pään sisällä läpi. Itse kun ajan niin tiedän olevani vastuussa kaikesta suurimmaksi osaksi. Helpottaa oloa kummasti.
Pidän itseäni aika hyvänä kuskina. Niinhän kaikki, mutta ans kun perustelen.

Mulla on ollut ajokortti 20 vuotta. Parhaimpina vuosina (kuten pari edellistä) olen ajanut noin 80 000 kilometriä. Hiljaisinakin sellaiset 20 tonnia vähintään. Jos nyt keskiarvoksi laitetaan se 50 tuhatta, niin olen ajanut miljoona kilometriä. Koko aikana kolarissa olen ollut kerran (lue kuumotusketju), ja sekin oli hirven syy, eikä sitä olisi ehtinyt väistää edes Kankkunen.

Riittää yleensä perusteluksi, kun sanon että kuski olen sitten minä.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Minä ainakaan en koskaan istu auton kyydissä, jos vain olen selvin päin eli ajokuntoinen. Vaadin aina saada ajaa, muuten en tule autoon ensinkään.

Tämä varmasti pistää bussi-/taksikuskin ihmettelemään...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Meillä vaimo ajaa hyvin vastentahtoisesti jos minä olen kyydissä. Uskoakseni syy on sama kuin monessa muussa perheessä. Vaimo ei nimittäin kestä sitä ilmaisten hyvien neuvojen määrää. Niitä tihkuu väkisinkin puolisen tusinaa jo lyhyellä kauppareissulla. Vaimollakin jumaliste on varmaan 200 tkm ajettuna ja käsittelee mielestäni vieläkin pirssiä kuin 80-lätkäläinen, silloin ennen vanhaan kun lätkät olivat vielä käytössä.

Edit. Siis vaimo on ajanut autoa 200 tkm, todennäköisesti paljon enemmänkin. Vaimolla ajamista on vaikea mitata tuhansissa kilometreissä, vaikka ahkerasti tökkimällä matkaa kertyykin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaimollakin jumaliste on varmaan 200 tkm ajettuna ja käsittelee mielestäni vieläkin pirssiä kuin 80-lätkäläinen, silloin ennen vanhaan kun lätkät olivat vielä käytössä.
Tanelitarrat, jee. Pitäisi muuten saada takaisin nuo.

Meillä rouva joskus kommentoi ajamistani (miks sie ajat niin kovaa?), mutta vaikenee yleensä kun muistutan ajaneeni sellaiset 18 kertaa maapallon ympäri enemmän kuin hän.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Jo siis kyllä itsekin mielummin ajan kuin istun kyydissä. Mutta on se nyt helkkari kummaa jos ei sen verta luota vaimoon että kyydissä uskaltaa istua työmatkan.

Tälläkin veijarilla oli parikin alle kouluikäistä takapenkillä, joten tuskin siinä mistään ajotaidon epäilystä kyse oli.

Yleensäkin moni puhuu että en perkele istu vaimon kyytiin, mutta sitten kun on lapset lähdössä vaimon kanssa niin vilkutetaan iloisesti ja toivotetaan hyvät matkat.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse en sitten taas väheksy naisten ajotaitoja yhtään, tosiaan selitin ylempänä etten istu muiden kyydissä mieluusti niin en vain mahda mitään sille että tulee epämiellyttävä olo pelkääjän paikalla. Ongelma tämä ei ole, eli pystyn kestämään vainoharhani jos ei ole muuta vaihtoehtoa tarjolla.

Enkä myöskään pidä omia ajotaitojani ylivertaisina, virheitä jokainen tekee ja Esim tuo mitä Evil ylempänä kertoi niin kuulun samaiseen kastiin hieman vähemmän kuitenki ajaneena sekä ajokorttia ei ole noin kauaa ollut mutta siis niin perustan turvallisuuden tunteeni siihen mitä olen saanut liikenteessä aikaan ja mitä en, kuitenkin järjen kanssa ja ikää kun on tullut lisää niin järkeäkin on tullut lisää.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku häly jostain äänistä mitä on kuulunut ympäri maailmaa?

Vittu että olisi häröä, anteeksi ruma kielenkäyttö. Täytyy putsata korvat jotta pääsen kuulemaan outoja ääniä.

Olen itse todella vainoharhainen, sama se kuka olisi ajajana niin mietin kaikki pahimmat tilanteet aina pään sisällä läpi. Itse kun ajan niin tiedän olevani vastuussa kaikesta suurimmaksi osaksi. Helpottaa oloa kummasti.

Lääkitys kondiksessa?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Naapurini (ei seinä-) pitää joka viikonloppu molempina iltoina melko äänekkäitä etkoja. Siis tekno pauhaa ja muutakin normaalia juhlimisen ääntä kuuluu hiljaisina iltoina, kuten tänään, asuntoomme selvästi. Minua tämä ei millään lailla häiritse, mutta ihmetyttää, ettei seinänaapurin vanhempi rouva tai vastapäisen asunnon lapsiperhe ole asiasta metakkaa nostanut.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ihmetyttää omat krapulaheräilyt. Aina olen ollut kova nukkumaan krapulassa, ja useimmiten se seuraava päivä on mennyt täysin sängyssä. Mutta nyt varmaan kolmatta (juomis-)kertaa putkeen tuli herättyä painajaisesta kolmen tunnin unien jälkeen helvetin pirteänä uuteen päivään. Painajaisesta herääminen ei sinänsä ole ikinä kivaa, mutta tämä pirteä olotila ihmetyttää. Toki tässä osansa on haihtumattomalla viinalla, mutta silti ihmetyttää.

Onko tämä vanhuutta vai mielenterveysongelmia?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis aina sama juttu. Uskomatonta. Selvinpäin jos menet kaupungille, et varmasti koskaan törmää kehenkään tuttuun, mutta jos taas oot sattumoisin vetäissyt pienet päiväkännit ja varsinkin jos krapulakin sattuu vielä hieman vaivaamaan, niin aivan varmasti kaikki tutut ovat liikkeellä just silloin. Onko mummun Pikku-Petri pipi onko? No en kun perkele viikon taas ryypännyt.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kaupungilla kävely ei aiheuttanut ihmettelyä, joten jätin sen osuuden lainauksesta pois.

...mutta jos taas oot sattumoisin vetäissyt pienet päiväkännit ja varsinkin jos krapulakin sattuu vielä hieman vaivaamaan...
Mutta sen sijaan nyt pitää ihmetellä, kuinka tällainen yhtälö on mahdollinen?

Paljon on kännissä ja krapulassa tullut oltua mutta että samaan aikaan molemmissa, outoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös