Miten ihmisillä on niin helvetin vaikeaa sanoa kassalla lottoa ostaessa että tuleeko siihen sitä jokeria vai ei? Eikö se olisi helppoa tyyliin 4 riviä lottoa ilman jokeria tai 4 riviä lottoa yhdellä jokerilla...
Sen takia koska se on baijerilainen. Kyllä hymy hyytyy, kun valitsevat kohta nigerialaisen paavin. Sitten kellään ei ole kivaa.?
Ihmettelen miten joku on voinut kuunnella 5 eri, muka 2011 julkaistua uutta levyä. Kuulostaa erittäin epäuskottavalta. Onko niitä muka julkaistu niin paljon, että ne levyt, mitä ostaa, olisivat juuri 2011 julkaistuja. Itse en ole tänä vuonna kuunnellut kuin kerran musiikkia ja silloin keskityin etsimään youtubesta jotain 70 ja 80 lukujen kappaleita.
Jotkut ihmiset esim käyvät ulkona, eivät käytä speedoja ja elävät nykyaikaa. Joten ihan hyvin on mahdollista kuunnella.
Toisaalta duunarit saavat ainakin täällä Suomessa vuodessa kymmenkunta vaparia jonkun satutarinan vuoksi.
Ihmettelen miten joku on voinut kuunnella 5 eri, muka 2011 julkaistua uutta levyä. Kuulostaa erittäin epäuskottavalta. Onko niitä muka julkaistu niin paljon, että ne levyt, mitä ostaa, olisivat juuri 2011 julkaistuja. Itse en ole tänä vuonna kuunnellut kuin kerran musiikkia ja silloin keskityin etsimään youtubesta jotain 70 ja 80 lukujen kappaleita.
Minä en ole koskaan katsonut yhtään jaksoa kyseisestä sarjasta. Enkä kyllä katsokaan, vaikka tulisi joka kanavalta pelkästään Frendejä.Ihmettelen kenen idea on näyttää tätä sarjaa nyt kolmatta vai neljättä kertaa putkeen? Onko maailmassa vielä joku, joka ei olisi näitä nähnyt?
Ellen aivan väärin muista, niin alkaa olla suurin piirtein kymmenes uusintakierros nyt.Nyt se on vihdoinkin täällä! Maailmalla mainetta niittänyt hittisarja Frendit starttaa tänään Sub:illa. On tätä odotettu!!
Ihmettelen kenen idea on näyttää tätä sarjaa nyt kolmatta vai neljättä kertaa putkeen? Onko maailmassa vielä joku, joka ei olisi näitä nähnyt? Vastinetta mediamaksuille indeed.
Hieno ja iätön sarja. Keskeiset (sukupuolten välisiin tietynlaisiin eroihin) liittyvät dilemmat eivät vanhene. Näin muuten kymmenisen vuotta sitten Helsingissä ihmeteltävän identtisen oloisen Al Bundyn kaksoisolennon ollessani viihteellä. Tyypin kaveritkin kutsuivat tätä Bundyksi, mikä oli merkillepantavaa.Ihmettelen, jos ihminen ei tykkää tv-sarjasta Pulmuset. Sitä on uusittu ja niin pitääkin uusia. Sen pitäisi olla pakollinen oppiaine peruskoulussa. Ainakin tuotantokausien 8 ja 9.
ihminen = mies
nainen = nainen
Ei ihan riitä tuo kolmas tai neljäs kerta, SubTV on viime vuosien aikana näyttänyt Frendit alusta loppuun varmaan sen kymmenisen kertaa, eli aina kun rundi loppui niin seuraavana päivänä taas ekasta jaksosta alkaen uusi kierros.Ihmettelen kenen idea on näyttää tätä sarjaa nyt kolmatta vai neljättä kertaa putkeen?
Nyt se on vihdoinkin täällä! Maailmalla mainetta niittänyt hittisarja Frendit starttaa tänään Sub:illa. On tätä odotettu!!
Ihmettelen kenen idea on näyttää tätä sarjaa nyt kolmatta vai neljättä kertaa putkeen? Onko maailmassa vielä joku, joka ei olisi näitä nähnyt? Vastinetta mediamaksuille indeed.
Ihmetyttää hieman kun jotkut juovat viinaa pakastimesta. Hitto sehän on jääkylmää silloin.
Itse en ole vielä pillinmentävää pakkasta pitävää pakastinta löytänyt.Voisin myös kuvitella, että vitun epäkäytännöllistä tuo myös on. Jollain pillillä ilmeisesti onnistuu parhaiten?
Mä taas en ole sellaista edes yrittänyt etsiä. Noh..Itse en ole vielä pillinmentävää pakkasta pitävää pakastinta löytänyt.
No sehän se puuttuisikin, että sellaisen yrittäisit löytää kun et kerran pakastinkylmästä viinasta pidä!Mä taas en ole sellaista edes yrittänyt etsiä.
Maksan mielelläni muutaman lantin tilistä jotta on olemassa YLE ja Toisenlaiset Frendit.